Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:01:

[...]

Ik zit om een hoekje..... Niemand die me ziet.

Het is gewoon te warm om productief te zijn. Beetje forummen en pokemonnen.

Meer zit er niet in vandaag.Ik snap.
quote:Nonny schreef op 20 juli 2016 @ 15:01:

[...]

Jij verwacht dat de mods alle topics meelezen? Probeer dat zelf eens even! Daar ben je dan nog aardig druk mee? En waarom zo ontzettend fel op de pijler actueel? Ik lees daar toch niet echt schokkende dingen. Ja, de onderwerpen, die schokken me. De reacties niet.Nee
quote:Phaedra_ schreef op 20 juli 2016 @ 15:00:

[...]

Ik verwacht niet dat ze alles lezen. Wel dat ze dagelijks iig even Actueel scannen.

Ja dat moet zeker wel kunnen. Bij een topic wat 20 pagina's telt kijk je even op pagina 1, 5 en 8.

Ging het niet beter toen iedere pijler zijn eigen mod had?

[...]

Ik verwacht niet dat ze alles lezen. Wel dat ze dagelijks iig even Actueel scannen.Want?
quote:Nonny schreef op 20 juli 2016 @ 15:03:

[...]

Want?Dat heb ik al overduidelijk gemaakt.
quote:Bruise schreef op 20 juli 2016 @ 15:03:

[...]

Ja dat moet zeker wel kunnen. Bij een topic wat 20 pagina's telt kijk je even op pagina 1, 5 en 8.

Ging het niet beter toen iedere pijler zijn eigen mod had?

Ja, veel beter.

En idd, op die manier scan ik vaak ook even een topic. Dan heb je snel genoeg de sfeer door.
quote:Nonny schreef op 20 juli 2016 @ 15:01:

[...]

Jij verwacht dat de mods alle topics meelezen? Probeer dat zelf eens even! Daar ben je dan nog aardig druk mee? En waarom zo ontzettend fel op de pijler actueel? Ik lees daar toch niet echt schokkende dingen. Ja, de onderwerpen, die schokken me. De reacties niet.Nou, op een normale dag, scan ik binnen een half uurtje genoeg haat en nijd op de actueelpijler om een week lang misselijk van te zijn. Wat Phaedra zegt lijkt me eerder waar, ze weten het niet meer te stoppen daar qua rascisme en doen er daarom maar niks meer aan als er niet word gestaft.

[...]

Ik verwacht niet dat ze alles lezen. Wel dat ze dagelijks iig even Actueel scannen.Ja, en met een beetje forumervaring weet je al precies welke topics er makkelijk ontsporen.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:05:

[...]

Nou, op een normale dag, scan ik binnen een half uurtje genoeg haat en nijd op de actueelpijler om een week lang misselijk van te zijn. Wat Phaedra zegt lijkt me eerder waar, ze weten het niet meer te stoppen daar qua rascisme en doen er daarom maar niks meer aan als er niet word gestaft.Onzin.
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 15:07:

[...]

Ja, en met een beetje forumervaring weet je al precies welke topics er makkelijk ontsporen.En welke forummers.
We worden alweer flink gegumd.
Er worden vast bans uitgedeeld
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 15:08:

[...]

En welke forummers.

Ook ja.

Hoe dan ook vind ik het een kwalijke zaak dat er alleen gemodereerd wordt aan de hand van stafjes.
quote:Nonny schreef op 20 juli 2016 @ 15:07:

[...]

Onzin.

Dat ik binnen een half uur haat en nijd en rascisme kan scannen op de actueel pijler vind jij onzin?

Het is dat ik geen geloof aanhang, anders ging ik nu serieus voor je bidden.

Heel erg dat je dat daar, gewoon normaal gedrag vind
quote:Rusticaa schreef op 20 juli 2016 @ 15:11:

Er worden vast bans uitgedeeldKlopt. De 1e is Phaedra.
Ik vind dat gegum vreselijk, zo kinderachtig. 'Pietje uit kritiek op het beleid en dus is Pietje stout'. Of zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 15:15:

Ik vind dat gegum vreselijk, zo kinderachtig. 'Pietje uit kritiek op het beleid en dus is Pietje stout'. Of zo.Enorm. Alsof we een kleuterklasje zijn. Nou, ik ben heus een echte mevrouw.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 13:59:

[...]

In dat vuilniswagentopic waar momenteel iemand je de les leest? Ja daar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het modtopic zit op slot.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:05:

[...]

Ik zou niet durven, ben al jaren bang voor Nouschi.

Maar ik vind het daar wel heel erg kinderachtig TO-pesten ja, in zijn algemeenheid.

Uiteraard staat Nouschi daar buiten ( ik sidder nu van angst )Mooi, houwe zo!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 15:15:

Ik vind dat gegum vreselijk, zo kinderachtig. 'Pietje uit kritiek op het beleid en dus is Pietje stout'. Of zo.Pietje kan zijn kritiek uiten op napraat.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 15:12:

[...]

Dat ik binnen een half uur haat en nijd en rascisme kan scannen op de actueel pijler vind jij onzin?

Het is dat ik geen geloof aanhang, anders ging ik nu serieus voor je bidden.

Heel erg dat je dat daar, gewoon normaal gedrag vind Als jij een week lang misselijk bent van alle haat nijd en racisme op de pijler actueel, dan gaat er iets niet goed bij je. Je weet dat je de pijler gewoon kunt blokken? Of doe je aan zelfkastijding?
Hij zal wel even op slot staan, zodat er geen verdere topicvervuiling bijkomt. Anders blijven ze wissen.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 14:17:

TO mag nog blij zijn dat de taalpliesie nog niets heeft gezegd over de 'spreek beurd' in de OP.Vergeet de bijdrages niet van een andere forummer. Níks over gezegd. Goed hè?
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 15:17:

Het modtopic zit op slot.

Dat scheelt weer censureren. Wel fijn dat ze het baby-verkoop-topic zo snel offline hebben gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven