Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik staf sowieso alles op actueel dat de grens over gaat. Als ik de moed kan vatten om daar te lezen. Maar prima, als ze willen dat we staffen dan staf ik.
Ik vind dat ze die topics gewoon zelf mee moeten lezen. Meestal zijn het er een stuk of 4/5 toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 15:58:

[...]

Het begon ermee dat Phaedra op het modtopic vroeg of zij actueel ook op de negeer hadden staan. Van het een kwam het ander met als gevolg Phaedra en Yas een ban en hier en daar nog een paar waarschuwingen.En daar ! krijg je een ban voor?

[...]

Het begon ermee dat Phaedra op het modtopic vroeg of zij actueel ook op de negeer hadden staan. Van het een kwam het ander met als gevolg Phaedra en Yas een ban en hier en daar nog een paar waarschuwingen.Ja, op actueel gelden geen regels, op andere pijlers strengere regels en het modtopic is een dictatuur
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 16:01:

Ik vind dat ze die topics gewoon zelf mee moeten lezen. Meestal zijn het er een stuk of 4/5 toch?Ik heb even geteld. Het zijn er nu 15. En dan tel ik alleen de topics waar de laatste 24 uur op gereageerd is mee.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 15:40:

[...]

Maar dan wordt er dus niets mee gedaan Maar dan blijft het wel staan.
quote:Het-groepje schreef op 20 juli 2016 @ 16:01:

[...]

En daar ! krijg je een ban voor? Allemaal offtopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rhaegal schreef op 20 juli 2016 @ 15:59:

Ik staf sowieso alles op actueel dat de grens over gaat. Als ik de moed kan vatten om daar te lezen. Maar prima, als ze willen dat we staffen dan staf ik.

Ik staf me soms een ongeluk. Helpt geen reet.

Hardstikke leuk voor de sponsors, die zelfgeknutselde kaartjes van iemand die moeten bewijzen dat blanke mensen het hoogste iq hebben van alle 'rassen'.

Maar ik denk dat de bonprix liever niet geassocieerd wil worden met off topic posts van yasmijn (off all people).

Prioriteiten. Heel begrijpelijk.

[...]

Het begon ermee dat Phaedra op het modtopic vroeg of zij actueel ook op de negeer hadden staan. Van het een kwam het ander met als gevolg Phaedra en Yas een ban en hier en daar nog een paar waarschuwingen.Eigenlijk is het mijn schuld, want ik zei dat als grapje hier op Napraat.
quote:hebjehaarookweer schreef op 20 juli 2016 @ 16:03:

[...]

Ik heb even geteld. Het zijn er nu 15. En dan tel ik alleen de topics waar de laatste 24 uur op gereageerd is mee.Oe dat is toch wel iets meer. Nou dan doen ze maar shifts.
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 16:01:

Ik vind dat ze die topics gewoon zelf mee moeten lezen. Meestal zijn het er een stuk of 4/5 toch?Van de 25 bovenste topics zijn er tenminste 13 waarin rascistische uitingen voorkomen en mogen blijven staan.
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 16:06:

[...]

Eigenlijk is het mijn schuld, want ik zei dat als grapje hier op Napraat. Zet even in het modtopic
quote:Phaedra_ schreef op 20 juli 2016 @ 15:01:

[...]

Totaal zinloos zoalng ik nog een ban krijg voor "huilie" en ze het daar laten gaan. Je kan mij niet zeggen dat er niet geregeld gestaft wordt.

Ze weten gewoon niet hoe ze het moeten keren en leggen de verantwoording nu bij ons.

Dit dus, wat een fucking zwaktebod.

Echt belachelijk.
quote:Het-groepje schreef op 20 juli 2016 @ 16:04:

[...]

Ik staf me soms een ongeluk. Helpt geen reet.

De motivatie om berichten te melden neemt ook af als je het idee hebt dat er niets mee gebeurd. Als vervelende berichten 8 uur later pas worden verwijderd, is het gewoon te laat.
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 16:08:

[...]

Zet even in het modtopic Om de één of andere reden durf ik dat niet zo goed. Geen idee waarom, maar ja.
Het bantopic valt zwaar tegen. Er staat bijna niets in. Alleen permabans dei terug keren.

Lees in nog geen minuut door heen.

Is ook moeilijk te vinden.
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 16:15:

[...]

Om de één of andere reden durf ik dat niet zo goed. Geen idee waarom, maar ja.Je kan ze ook mailen. De mods ontvangen graag mailtjes. Je moet het dan wel minimaal twee keer sturen anders komt het niet aan.
quote:Stokstaartjenl schreef op 20 juli 2016 @ 15:52:

[...]

Ik hoop oprecht dat je geen gelijk hebt.Natuurlijk heeft ze gelijk, zo gaan de mods nu eenmaal te werk. Het enige waar ze streng tegen optreden is dat je in het modtopic niet over beleid mag praten. Hebben ze het zo druk mee, dat ze modereren op de racistenpijler erbij inschiet. Da's nou jammer.
Ach, het staat onder hier in het CM. Daar staat een hele opsomming. klikken
Ze kunnen ook 'the usual suspects' even een paar keer per dag loepen.
Ik heb niet het idee dat mensen die via google hier terecht komen denken te maken te hebben met e.o.a. racistisch forum. Dus als dat de reden is om een tegengeluid te laten horen kan je het net zo goed laten.

Lees op andere sites wat ze over de vrouwen van dit forum schrijven, ik ben nog nooit iets in die zin tegengekomen.
Team modjes hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Rhaegal schreef op 20 juli 2016 @ 16:01:

[...]

Ja, op actueel gelden geen regels, op andere pijlers strengere regels en het modtopic is een dictatuur Ja
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 16:19:

[...]

Natuurlijk heeft ze gelijk, zo gaan de mods nu eenmaal te werk. Het enige waar ze streng tegen optreden is dat je in het modtopic niet over beleid mag praten. Hebben ze het zo druk mee, dat ze modereren op de racistenpijler erbij inschiet. Da's nou jammer.Dat zal het zijn.
Ach en vandaag zijn er twee mutaties gedaan met opgaaf van reden.

Hier is ook een bladluis bevallen van een tweeling. Is ook vechten tegen bladluis. Zonder seks krijgen die kindjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven