Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Vishnu schreef op 01 december 2008 @ 18:41:

Star, die migraine pillen kun je daar gewoon voor bellen met de huisarts? Of moet hij je zien ofzo, ik word gek.

Voel je je alweer wat beter? Kan hij niet op huisbezoek komen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
He bah, migraine lijkt me zo naar

Als je migraine hebt, kun je misschien ook helemaal niet naar de huisarts, kan hij inderdaad niet langskomen?

Best lekker gegeten, rijst met prutje (sorry, was Kess daar niet allergisch voor? ) van Fairtrade (peppersweet saus).

Ik heb Sintkadootjes gekocht en ingepakt . Ziet er gezellig kneuterig uit.
Peas on earth!
Pep, wat heb/krijg je dan?

Wij hebben het een keer bijgehouden en toen was het voor de hele maand 370 euro. Dat vonden we toen nog meevallen, want we dachten dat het meer zou zijn. Hier ook biologisch soms, vooral vlees. En verder vinden we dat we teveel uitgeven aan wijn, maar ja, lekker

Ik ben weer aan t werk geweest vandaag. Gelukkig was het niet druk, want merkte dat het er wel meteen inhakte.

(vooral ook omdat ik iets leukers wil doen )
Peppersweet...hmmm. Dat klinkt echt lekker.

Ik ben verslaafd aan Thai Chili. Yum.

Hier ook alle kados ingepakt nu. Staat leuk ja

Oh chica moet plassen...
Ohja, dat wilde ik nog zeggen . Boodschappen voor de hele week doen (en dan dus bijvoorbeeld alleen nog verse groenten kopen) is volgens mij absoluut goedkoper. Ik zou dat ook wel willen, maar Xan wil niet voor de hele week boodschappen doen, want kan niet bedenken wat hij gedurende de hele week wil eten (alsof ie dat de hele week bepaalt ).

Zie vanuit m'n ooghoek DWDD, met iemand van GeenStijl, wat een arrogante figuren zijn dat zeg.
Peas on earth!
Ja, Peppersweet. Kun je kopen bij wereldwinkels, volgens mij ook bij sommige AH's. Zit in een soort zak.

Pfff... ik erger me maaaaaateloos aan die GeenStijlfiguur. Bah...

Maar zappen, ho maar
Peas on earth!
370 euro heel redelijk volgens mij. Wij geven teveel geld uit denk ik, want net zoveel als Inad en Kess, maar zonder kind. Ohja, wel mét wijn, lekkere drankjes en hapjes
Peas on earth!
Wat een ráááááár topic: wat is lekker met rijst?

Na een dag wachten toch maar op geklikt. Blijkt een topic te zijn van iemand die rijst nog nooit met iets anders heeft gegeten dan Chicken Tonight....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 december 2008 @ 19:41:

Best lekker gegeten, rijst met prutje (sorry, was Kess daar niet allergisch voor? ) van Fairtrade (peppersweet saus).

Ik heb Sintkadootjes gekocht en ingepakt . Ziet er gezellig kneuterig uit.

Nee hoor, prutjes zijn prima! Denk dat Star allergisch was...

Ph, dat ga ik zo ook doen, denk ik. Lekker cadeautjes inpakken als Tony straks op bed ligt. Leuk leuk! (Alleen heb ik dan de neiging om met alles al even te gaan spelen...)
Loretta is De Mol. Punt.
Heb ik trouwens al gezegd dat ik Tony Chocolonely Letters heb gekocht voor pakjesavond? Behalve veel verwennerij dus ook een verantwoord avondje!

Erwt, de kinderen kosten qua supermarkt hier niet veel extra. ze eten
Loretta is De Mol. Punt.
Heb ik trouwens al gezegd dat ik Tony Chocolonely Letters heb gekocht voor pakjesavond? Behalve veel verwennerij dus ook een verantwoord avondje!

Erwt, de kinderen kosten qua supermarkt hier niet veel extra. ze eten toch nauwelijks Pampers zijn wel duur (10 euro per pak, 1 pak in de week red je zeker wel, bereid je maar voor!) maar die koop ik altijd bij de Makro. Daar ga ik ongeveer eens in de 6-8 weken heen en daar geef ik toch ook altijd nog wel behoorlijk veel geld uit, als ik dat nu zo bedenk. 150 euro is dan ook zo weg. Ik koop daar ook wasmiddel, wijn, lekkere dingetjes, vaatwastabletten en meestal val ik ook wel voor één of ander leukigheidje waarvan ik vind dat ik het moet hebben.

Ik heb vandaag met Tony de film Het paard van Sinterklaas gekeken. Echt een aanrader! Ook voor volwassenen erg leuk en lief om te zien.
Loretta is De Mol. Punt.
Das knap, anderhalf keer posten! Hoe heb ik dat in godsnaam voor elkaar gekregen?
Loretta is De Mol. Punt.
Ohja, dan was het Star. Ik haal jullie heel vaak doordewar met postings. Lekker en heel goed, Tony Chocolonly.
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 01 december 2008 @ 20:14:

En dat is zulke lekkere chocola! Jaloers Wist niet dat ze ook letters hebben.

quote:Kess schreef op 01 december 2008 @ 20:14:

Ik heb vandaag met Tony de film Het paard van Sinterklaas gekeken. Echt een aanrader! Ook voor volwassenen erg leuk en lief om te zien.

Jaaaa! Die heeft Chica vanmorgen in haar schoen gehad en hebben we ook samen gekeken. Zo leuk!! Winky is schahatttig

Vond het eigenlijk te "groot" voor schoenkado, maar wilde em heel graag nog vóór pakjesavond met haar kijken, dus goed excuus. Ze vond hem helemaal geweldig, de barbies en prinsessen waren een dag uit de gratie.

Chica kost wel extra qua boodschappen, maar qua avondeten merk je dat inderdaad niet zo. Tis meer dingen als kinderjoghurt en liga's enzo hier. Luiers hoeven we gelukkig al tijd niet meer, want die zijn echt echt duur inderdaad.
Oh Inad! Gisteren was hij op KetNet en eergisteren op Ned 3! Wij hadden hem opgenomen...

Winky is echt een dotje, ja! Don zei ne nog: "zullen we een Winky adopteren?"
Loretta is De Mol. Punt.
Tja geen TV he

Een Winky adopteren
Winky is lief!

Loretta is De Mol. Punt.
Moet je zien wat een guitig koppie!

Loretta is De Mol. Punt.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh wat is die Carlice een irritant stuk vreten. Zo, dat is gezegd.

Prutje, ja dat was ik ja

DWDD ook gezien, wat een arrogant stuk lul die van geenstijl inderdaad. Sinterklaas rules daarentegen, daar wil ik wel mee trouwen, Bram v/d Vlught
Een Winky adopteren is vast NOT DON om te roepen

Pampers reteduur inderdaad maar die rekenen jullie niet bij de weekboodschappen toch? (Erwt ) Wij worden tegenwoordig door schoonouders doodgegooid met megapakken (Makro) pampers, ladingen cola, kratten bier, liters pudding, bergen chips en al waarvan schoonmoeder nog meer denkt dat we het nodig hebben Vond (en vind) het wel een beetje genant maar eerlijk is eerlijk: het is meer dan welkom en het scheelt enorm in de lasten!

Dalijk even Deadliest Catch kijken en dan naar bed. Word weer verkouden denk ik en baal zo ontzettend dat ik niet even een maandje Niet Ziek kan zijn. Vrees ook weer voor kaakholtes, wil niet geopereeheerd worden
quote:Star schreef op 01 december 2008 @ 20:40:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh wat is die Carlice een irritant stuk vreten. Zo, dat is gezegd.

Ou ou?
Pep, misschien is t echt een keer nodig, wijfie
Ruggeprik topic.

En check meteen de reactie van Janneke16 op Foutje met Nuvaring. Wat een enge reactie.
Ik weet al vrij lang dat ik het een tactloze takketrol vind, maar ze is weer op dreef zie ik al

Ik ga bankhangaktie doen. Au revoir mon files
A bientot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven