Bar too Much *171*

zondag 30 november 2008 om 18:15
Tja, t is hier tuuk stil, iedereen is op weg naar mijn schatje, om hem te feliciteren. Tis lastig te vinden, dat blijkt wel uit de rust hier in huis. Ik heb nog 1 stukje taart, dus wie het eerst komt...........
Up dus.
Up dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 30 november 2008 om 18:16
Naaf!
Net terug van de betonnen arena. Was rustig in vergelijking met gisteren. Kon ook niet anders, iedereen had of gisteren al gesquashed of was door moeders de stad ingesleurd of naar het tuincentrum!
Solokio, gefeliciteerd met de 8e geboortedag van je zoon!
Hoop dat ie een leuke dag heeft gehad!
Net terug van de betonnen arena. Was rustig in vergelijking met gisteren. Kon ook niet anders, iedereen had of gisteren al gesquashed of was door moeders de stad ingesleurd of naar het tuincentrum!
Solokio, gefeliciteerd met de 8e geboortedag van je zoon!
Hoop dat ie een leuke dag heeft gehad!
zondag 30 november 2008 om 21:04
solo, gefeliciteerd met zoon!!!
Las ook dat Yette een baan heeft, ook gefeliciteerd!!
Na paar maanden rennen vliegen van zhuis, verzorgingstehuis en huis van tante kregen we gisterochtend tel. tante lag zo slecht dat iedereen moest komen. Man naar zhuis, ik toch nog met dochter naar sintfeest geweest. Daarna zhuis, paar uur geweest, dingen besproken, weer naar huis, weer zhuis, naar huis.
Vandaag weer geweest en......tante was weer een stuk vooruit gegaan...artsen waren tevreden.
Gister stond in het boek dat ze wrs snel kwam te overlijden en nu....toch weer niet. Wat een vechtlust heeft ze!
Nu maar hopen dat de vooruitgang zo blijft doorgaan.
Zenuwslopend dat wel.
Las ook dat Yette een baan heeft, ook gefeliciteerd!!
Na paar maanden rennen vliegen van zhuis, verzorgingstehuis en huis van tante kregen we gisterochtend tel. tante lag zo slecht dat iedereen moest komen. Man naar zhuis, ik toch nog met dochter naar sintfeest geweest. Daarna zhuis, paar uur geweest, dingen besproken, weer naar huis, weer zhuis, naar huis.
Vandaag weer geweest en......tante was weer een stuk vooruit gegaan...artsen waren tevreden.
Gister stond in het boek dat ze wrs snel kwam te overlijden en nu....toch weer niet. Wat een vechtlust heeft ze!
Nu maar hopen dat de vooruitgang zo blijft doorgaan.
Zenuwslopend dat wel.
maandag 1 december 2008 om 09:42
Goedemorgen.
Winx, sterkte.
De K3-dames ook sterkte. Voordeel van een scooter: ik hoef niet te krabben. Mijn buren hoefden trouwens ook niet te krabben, het vroor hier niet. Wel had mijn scooter het koud. Had er erg veel moeite mee om vooruit te komen.
Snel ff koffie.
Winx, sterkte.
De K3-dames ook sterkte. Voordeel van een scooter: ik hoef niet te krabben. Mijn buren hoefden trouwens ook niet te krabben, het vroor hier niet. Wel had mijn scooter het koud. Had er erg veel moeite mee om vooruit te komen.
Snel ff koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 1 december 2008 om 13:26
Middag!
K3 hebben we nu wel gehad vandaag.
Ben nog even bij zoontje geweest, die is ziek, alweer, maar hopen dat ie morgen gewoon naar school kan.....
Naar Intratuin geweest, kijken of ik iets nostalgisch van glas kon vinden voor in de boom voor een vriendin en mezelf.
Tsssssss! Wat een opgeklopte zooi, zeg! De kleuren schreeuwen je tegemoet! Niks mooi ingetogen, nostalgisch.
Potssierlijke shit en nog reteduur ook!
Ga wel bij de kringloopwinkel kijken.....
Solomio, mazzelaar dat je niet hoeft te krabben. Aan de andere kant.... is wel koud zo 's morregens.....
Hela, geniet ervan!
K3 hebben we nu wel gehad vandaag.
Ben nog even bij zoontje geweest, die is ziek, alweer, maar hopen dat ie morgen gewoon naar school kan.....
Naar Intratuin geweest, kijken of ik iets nostalgisch van glas kon vinden voor in de boom voor een vriendin en mezelf.
Tsssssss! Wat een opgeklopte zooi, zeg! De kleuren schreeuwen je tegemoet! Niks mooi ingetogen, nostalgisch.
Potssierlijke shit en nog reteduur ook!
Ga wel bij de kringloopwinkel kijken.....
Solomio, mazzelaar dat je niet hoeft te krabben. Aan de andere kant.... is wel koud zo 's morregens.....
Hela, geniet ervan!