Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:mariposita schreef op 21 juli 2016 @ 14:31:

Zat ik net mijn best te doen een mooie taart uit te zoeken...Ik deed zelfs een vreugdedansje ! En dat met dit weer...
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2016 @ 14:33:

[...]

Ik deed zelfs een vreugdedansje ! En dat met dit weer...Beter doe je een regendansje. Dan hoef ik vanavond niet met de gieter aan de slag .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 juli 2016 @ 14:35:

[...]

Beter doe je een regendansje. Dan hoef ik vanavond niet met de gieter aan de slag .

Zoek ik ff naar mijn indianentooi tussen de carnavalsspullen.
Gossie, is het jarig topic van Vanille gesloten.

Wat flauw!!!!
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 juli 2016 @ 14:23:

[...]

Dat heb ik ooit een keertje gezegd, hele inbox vol met hengelaars .Oeh, ik wacht in spanning af!
Slik die kikker!
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2016 @ 14:38:

[...]

Zoek ik ff naar mijn indianentooi tussen de carnavalsspullen.Heb je in het oosten des lands gedanst? Dan mijn dank! Er komt hier een flinke bui aan. Hopen dat het wat afkoelt.
Raar dat dat verjaardagstopic niet mag omdat het óver een forummer ging. Ik heb eerder gezien dat een verjaardagstopic weggehaald en weer teruggezet werd met de boodschap dat het terug was gezet omdat het pósitief over een forummer ging. Toen Kittens jarig was heb ik een topic voor haar geopend en dat is gewoon blijven staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 21 juli 2016 @ 15:40:

Raar dat dat verjaardagstopic niet mag omdat het óver een forummer ging. Ik heb eerder gezien dat een verjaardagstopic weggehaald en weer teruggezet werd met de boodschap dat het terug was gezet omdat het pósitief over een forummer ging. Toen Kittens jarig was heb ik een topic voor haar geopend en dat is gewoon blijven staan.Ik vraag me af of VanilleNoire zelf gecharmeerd was van het topic. Misschien heeft ze het zelf wel gestaft. Ze was volgens mij in ieder geval niet laaiend enthousiast.
Grappig of niet, een forumoproep om een ander te peebeeën is natuurlijk niet echt handig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:nienke_g schreef op 21 juli 2016 @ 15:41:

[...]

Ik vraag me af of VanilleNoire zelf gecharmeerd was van het topic. Misschien heeft ze het zelf wel gestaft. Ze was volgens mij in ieder geval niet laaiend enthousiast.Kreeg niet het idee dat ze het heel erg vond,maar ik kan mij vergissen. Mensen reageerden gewoon leuk.
quote:Suykerspin schreef op 21 juli 2016 @ 15:34:

[...]

Heb je in het oosten des lands gedanst? Dan mijn dank! Er komt hier een flinke bui aan. Hopen dat het wat afkoelt.Mijn kampvuurtje is net uit! graag gedaan!
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 15:44:

Grappig of niet, een forumoproep om een ander te peebeeën is natuurlijk niet echt handig.Dat is natuurlijk waar.
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 10:19:

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt.Lekker dan...
Gaat iemand vanaaf nog wat leuks doen?
Hoi
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Daaahaaaaagggg!

Hoe is het?
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 19:41:

Daaahaaaaagggg!

Hoe is het?Moe. En met jou?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Meent Bitje nu echt dat ze alle reacties in het topic van die prinsenmama gestaft heeft? Ik ken haar niet en kan niet inschatten of ze het sarcastisch bedoelt?
quote:Oudblond schreef op 21 juli 2016 @ 20:02:

Meent Bitje nu echt dat ze alle reacties in het topic van die prinsenmama gestaft heeft? Ik ken haar niet en kan niet inschatten of ze het sarcastisch bedoelt?Ik kan me dat niet anders dan sarcastisch voorstellen....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Bruise schreef op 21 juli 2016 @ 10:19:

[...]

Ik heb ooit gelezen dat men onbewust een avatar kiest die op je lijkt. Zal eens zoeken waar ik dat heb gelezen. Was zeer interessant.Oh boy...
Mwa, er waren er een paar die 'bozig' waren over de andere reacties.
quote:OmeHenk schreef op 21 juli 2016 @ 20:34:

[...]

Oh boy...Als ik jou was zou ik toch maar preventief wegblijven van grillpannen
quote:Oudblond schreef op 21 juli 2016 @ 20:35:

[...]

Als ik jou was zou ik toch maar preventief wegblijven van grillpannen En vrouwen die op indianen vallen.
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 19:42:

[...]

Moe. En met jou?

Ik ben niet moe, dat dan weer niet.

Verder, het gaat.

Thanks for asking!
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 juli 2016 @ 14:23:

[...]

Dat heb ik ooit een keertje gezegd, hele inbox vol met hengelaars .Jij bent toch Donna? Of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven