Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 juli 2016 om 22:08
quote:barbaracartland schreef op 21 juli 2016 @ 21:50:
Ik ben minstens zo sexy als mijn ava. Ik heb alleen geen hond.
Wordt het niet eens tijd om dat hengelaarsexperiment van je af te sluiten en gewoon weer jezelf te worden?
Ik ben trouwens sprekend mijn ava, maar dat lijkt me logisch.
Ik ben minstens zo sexy als mijn ava. Ik heb alleen geen hond.
Wordt het niet eens tijd om dat hengelaarsexperiment van je af te sluiten en gewoon weer jezelf te worden?
Ik ben trouwens sprekend mijn ava, maar dat lijkt me logisch.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 21 juli 2016 om 22:11
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 22:08:
[...]
Ik ben trouwens sprekend mijn ava, maar dat lijkt me logisch.Ik heb echt alleen nog een nulhypothese. Maar ik heb nu van meerdere mensen begrepen dat mijn oude avatar blijkbaar meer op prijs gesteld werd dan deze. Ik neem het in overweging.
[...]
Ik ben trouwens sprekend mijn ava, maar dat lijkt me logisch.Ik heb echt alleen nog een nulhypothese. Maar ik heb nu van meerdere mensen begrepen dat mijn oude avatar blijkbaar meer op prijs gesteld werd dan deze. Ik neem het in overweging.
donderdag 21 juli 2016 om 22:15
quote:barbaracartland schreef op 21 juli 2016 @ 22:11:
[...]
Ik heb echt alleen nog een nulhypothese. Maar ik heb nu van meerdere mensen begrepen dat mijn oude avatar blijkbaar meer op prijs gesteld werd dan deze. Ik neem het in overweging.Neeee, deze is geweldig!
[...]
Ik heb echt alleen nog een nulhypothese. Maar ik heb nu van meerdere mensen begrepen dat mijn oude avatar blijkbaar meer op prijs gesteld werd dan deze. Ik neem het in overweging.Neeee, deze is geweldig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 21 juli 2016 om 22:25
quote:barbaracartland schreef op 21 juli 2016 @ 22:18:
Dank!
Zeg, heeft echt iedereen grootouders die vechten om een vaste oppasdag? Ik begin haast te twijfelen aan de toegewijdheid (edit: laten we er toewijding van maken) van de opa's en oma's van mijn kinderen.
Mijn schoonouders waren heel duidelijk: oppassen prima, maar géén vaste dag!
Mijn vader is een bulletje. Hoewel. Hij vindt ze 15 minuten wel leuk, en boven de 17 jaar geweldig.
Mijn moeder is idd wekelijks aanwezig na schooltijd. Vindt ze leuk.
Dank!
Zeg, heeft echt iedereen grootouders die vechten om een vaste oppasdag? Ik begin haast te twijfelen aan de toegewijdheid (edit: laten we er toewijding van maken) van de opa's en oma's van mijn kinderen.
Mijn schoonouders waren heel duidelijk: oppassen prima, maar géén vaste dag!
Mijn vader is een bulletje. Hoewel. Hij vindt ze 15 minuten wel leuk, en boven de 17 jaar geweldig.
Mijn moeder is idd wekelijks aanwezig na schooltijd. Vindt ze leuk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 21 juli 2016 om 23:02
donderdag 21 juli 2016 om 23:06
quote:barbaracartland schreef op 21 juli 2016 @ 22:18:
Dank!
Zeg, heeft echt iedereen grootouders die vechten om een vaste oppasdag? Ik begin haast te twijfelen aan de toegewijdheid (edit: laten we er toewijding van maken) van de opa's en oma's van mijn kinderen.Nee. Die van mijn kinderen hebben een eigen leven.
Dank!
Zeg, heeft echt iedereen grootouders die vechten om een vaste oppasdag? Ik begin haast te twijfelen aan de toegewijdheid (edit: laten we er toewijding van maken) van de opa's en oma's van mijn kinderen.Nee. Die van mijn kinderen hebben een eigen leven.
donderdag 21 juli 2016 om 23:15
Een autodekhoes afgeprijsd van 12,99 naar 7,00 in 4 jaar. Het is wel dezelfde als die andere.
Bedankt voor het zoeken.
Ik heb zelf dit gevonden: i.p.v. amoniac en dat topic kan ik niet meer vinden. Beesten hadden honger en broccoli is een gatenkaas. Was vergeten te spuiten.
Weet iemand of schuren met een harde afwas schuurspons ook (ongelakt) hout ook licht opgeschuurd kan worden voor een houdbaar verflaagje?
Bedankt voor het zoeken.
Ik heb zelf dit gevonden: i.p.v. amoniac en dat topic kan ik niet meer vinden. Beesten hadden honger en broccoli is een gatenkaas. Was vergeten te spuiten.
Weet iemand of schuren met een harde afwas schuurspons ook (ongelakt) hout ook licht opgeschuurd kan worden voor een houdbaar verflaagje?
donderdag 21 juli 2016 om 23:50