Het theehuis
maandag 1 december 2008 om 21:19
Haai!
Wat boodschappen betreft: ik kán het hier met 100,- per week redden, dat is dan inclusief luiers. Maar dan moet ik mijn best doen, zeker als dingen als wasmiddel er ook van moeten.
Luiers koop ik sinds kort bij de Lidl. Die dingen zijn gewéldig. Jammer dat ik dat niet 2 jaar eerder wist
Ik merk wel écht dat we nu met 4 ipv 2 personen eten qua boodschappen. Ik moet ook echt meer koken. Dingen als liga's en dergelijke koop ik eigenlijk weinig, dus daar zit het hem niet in. En wasgel altijd eigen merk en met zo'n flesje doe ik wéken. Dus vooral luiers en flesvoeding zijn duur.
Als ik niet oplet geef ik zo 200,- per week uit aan boodschappen, schandalig genoeg, dus ik zit al een tijdje op een budget, dat neem ik op vrijdag op, en daar moet ik een week van doen
Wat boodschappen betreft: ik kán het hier met 100,- per week redden, dat is dan inclusief luiers. Maar dan moet ik mijn best doen, zeker als dingen als wasmiddel er ook van moeten.
Luiers koop ik sinds kort bij de Lidl. Die dingen zijn gewéldig. Jammer dat ik dat niet 2 jaar eerder wist
Ik merk wel écht dat we nu met 4 ipv 2 personen eten qua boodschappen. Ik moet ook echt meer koken. Dingen als liga's en dergelijke koop ik eigenlijk weinig, dus daar zit het hem niet in. En wasgel altijd eigen merk en met zo'n flesje doe ik wéken. Dus vooral luiers en flesvoeding zijn duur.
Als ik niet oplet geef ik zo 200,- per week uit aan boodschappen, schandalig genoeg, dus ik zit al een tijdje op een budget, dat neem ik op vrijdag op, en daar moet ik een week van doen
maandag 1 december 2008 om 21:21
dinsdag 2 december 2008 om 09:48
AH kom ik dus nooit. Helaas moet ik zeggen want het is echt mijn favoriete supermarkt qua lekkere dingen enzo. Aldi heeft de Lidl vervangen (want die zit niet in Sjafdurp). Wasmiddel kocht ik tot nu toe bij de Lidl, van die mega-flessen en erg goedkoop. Wasverzachter is niet zo duur dus die neem ik (eigen merk) mee uit elke willekeurige supermarkt waar ik me dan bevind. De luiers van de Lidl vond ik ruk trouwens, lekten als een zeef bij Wuppo. Ik koop normaal de Bumblies (Jumbo en Nettorama) en die vinnik geweldig. Maar nu we dus aan de megapakken Pampers begonnen zijn merk ik toch wel dat die echt dunner en soepeler zijn. Maar voor een verschil van 3 euro per pak moet Wup het maar met iets stuggere luiers doen
Hoi en doei trouwens. *verkoudheid zet vooralsnog niet door *
Hoi en doei trouwens. *verkoudheid zet vooralsnog niet door *
dinsdag 2 december 2008 om 09:51
dinsdag 2 december 2008 om 10:01
Witte Reus dan ook voor gekleurd spul Eow? Hoe zit dat eigenlijk, moet je nou echt apart wasmiddel voor wit en gekleurd hebben? Ik doe het altijd wel maar vraag me af of het nou echt nut heeft...
Misschien moeten we het topic omdopen tot HuisHoudTopic
Op 1 januari weer een nieuwe openen trouwens? Dan hebben we een jaar met deze gedaan, hij begint een beetje te meuren
Misschien moeten we het topic omdopen tot HuisHoudTopic
Op 1 januari weer een nieuwe openen trouwens? Dan hebben we een jaar met deze gedaan, hij begint een beetje te meuren
dinsdag 2 december 2008 om 10:11
Het wordt alsmaar leuker met de belastingdienst: ik heb 1 beschikking gekregen van de Kindertoeslag waarin een bedrag staat en dat het wordt overgemaakt op mijn rekeningnummer. De belastingdienst zegt dat ze inderdaad 1 beschikking heeft gestuurd maar dat daar instaat dat ik 0 Kindertoeslag krijg. Dat vinden ze trouwens zelf ook raar want heb er wel recht op. Zuhucht.
dinsdag 2 december 2008 om 10:54
Ik heb altijd enóórme fles vloeibaar wasmiddel van de Lidl (gewone Color-variant) wat ik voor ál mijn was gebruik. Heb weining boeiende witte dingen die ook echt straaaalend wit moeten blijven.
Hier blijft verkoudheid toch een beetje sluimeren... zere keel, kuchjes én... hiephoi... een koortslip
Hier blijft verkoudheid toch een beetje sluimeren... zere keel, kuchjes én... hiephoi... een koortslip
Peas on earth!