Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Mal!
Ik wacht in spanning af
Heel gaaf, bijna met heuse hak!
sjek het uit op groep....
Crosspost
je was er al...

Ja gaaf he? Niet te betalen maar ze moesten mee...
hak valt wel mee hoor, misschien een tikkie rottig gefotografeerd (misschien is dat een leuke hobby? Cursus fotografie.... Hmmm, ik zal eens kijken of ze dat hier ergens hebben). Ze kan er wel goed op lopen, ze zijn wel recht
Cee heeft net zoiets maar zonder bovenstuk met bloemen, zien er helaas al niet meer zo netjes uit

Fotografie wilde ik vroeger altijd al doen, maar is er nooit van gekomen. Ooit ooit ooit wil ik een pracht fototoestel met echte lens waar ik dan de mooiste foto's mee kan maken. Ooit dus.
Wat een lekker moppie is Julia. Leuke foto ook met Mare en de koekies.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb al een leuke camera uitgezocht. Nou nog even sparen om hem te kunnen betalen . Gaat jou vent op zijn nwe werk een beetje leuk vangen? Ik zeg je verjaardag komt er weer aan!
Jaaaaaaa gaat er op vooruit

Sinterklaas- en kerstkadootje al geregeld
ja dat koekjes maken was erg gezellig en leuk om te doen. Daarna heb ik ook nog eens kruidnoten gedaan, ook leuk en lekker.
quote:Star schreef op 02 december 2008 @ 10:31:

Jaaaaaaa gaat er op vooruit

Sinterklaas- en kerstkadootje al geregeld Wat dan?
Deze voor Sint

Deze voor Kerst

En mag nog laarzen uitzoeken
Goedemorgen,

Zo ben er eindelijk weer eens. Problemen gehad met internet. De ene keer deed alles het gewoon en 2 minuten later viel alles uit. Heel irritant, maar als het goed is, doet alles het gewoon weer.

Mal, balen dat Mr J weer een aanval had maar wel superlief dat de wvk thuis wilde komen!

Beterschap ook!

Amalia wat zielig voor Berend! Kan me helemaal voorstellen dat hij in paniek raakt. Ik hoop dat hij er dan snel een beetje aan went!

Kokos, handig hè dat internet met gedichten enzo. Ik vind het superhandig dat je een site hebt, waar je woorden kan rijmen. Dus toch je eigen gedicht, maar wel hulp met rijmwoorden.

Compu is de surprise van CV gelukt? Is de vieze lucht alweer uit huis?

Jinny dat is mooi klote van je mooie schilderij/doek. Dus hun doen er niks aan?

CD wat afschuwelijk! Ik krijg er helemaal kippevel van!
Naat hai! Hoest met joe?
Star, zoooo dat doe je lekker. Daar gaat de winst, ha ha ha.
Had ik weer vanmorgen hoor. Ik had vorige week een nieuwe macsara gekocht en had die oude weggegooit ( dacht ik)

En ik al de hele week denken, waarom doet deze mascara het toch niet zo lekker? F*ck heb ik de verkeerde mascara weggegooit. Heb ik vanmorgen 2 vuilniszakken door moeten spitten :puke: . Gelukkig wordt donderdag de bak geleegt dus hij was aardig vol. Maar ik heb hem weer gevonden!
Hoi Suze, ja gaat goed hier hoor. Robin doet het super en is al bijna weer 3 maanden. En Tobias is nu lekker aan het kletsen..jaja... het komt eraan Hij moet nog wel in januari naar logopedie, maar goed, het gaat steeds beter.

En jij, ik las dat jij zo'n heet water kraan hebt Hihi... handig hoor.

Wel balen dat je nog niet zwanger bent, maar fijn dat alles wel goed is.
Zo Star, dat zijn nog eens leuke cadeautjes!
Je mascara ruikt vast lekker Naat
Gatver ja, ik had van die plastic handschoenen aan gedaan om in de vuilnisbak te spitten. En ik heb de mascara ook met mn handschoenen aan afgewassen met chloor. Bah bah!
Is het gezellig Star,ophet roltrappen topic
Ja Naat, nooit meer zonder een Quooker. Echt makkelijk.

Fijn dat de mannen het zo lekker doen! Ook lekker dat Tobias zo aan de klets is. En je mascara verhaal is goor, slimme actie

F**k, heb ik me toch laten verleiden tot een discussie op het eicel topic... Daar ga ik spijt van krijgen.....
Oh is Star op het roltrappen topic? ff kijken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven