Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juli 2016 om 00:27
quote:Bruise schreef op 23 juli 2016 @ 00:22:
Maar hoe weet je nou welke (junior) mod heeft geschreven? Kan toch best dat mod1 de ene keer een grapje maakt en de andere keer gewoon serieus is. En het is toch ook helemaal niet bekend over hoeveel het er in totaal zijn.Klopt, het kan best dat er één mod is met ernstige moodswings en verschillende opvattingen per avond. Maar ik heb toch het gevoel dat ik patronen begin te ontdekken.
Maar hoe weet je nou welke (junior) mod heeft geschreven? Kan toch best dat mod1 de ene keer een grapje maakt en de andere keer gewoon serieus is. En het is toch ook helemaal niet bekend over hoeveel het er in totaal zijn.Klopt, het kan best dat er één mod is met ernstige moodswings en verschillende opvattingen per avond. Maar ik heb toch het gevoel dat ik patronen begin te ontdekken.
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 23 juli 2016 om 00:30
Ja, ik kan me de angelgate nog goed herinneren, en snap de aanleiding ook wel om sommige dingen anders te doen. Het meeforummen als Angel maar dan onder je de gewone nick terwijl iedereen wist wie ze waren, was misschien niet zo professioneel. Maar ja, nu is het wat doorgeslagen in afstandelijk en een beetje star.
We hebben trouwens al heel wat flinke gates gehad hierzo
We hebben trouwens al heel wat flinke gates gehad hierzo
zaterdag 23 juli 2016 om 00:49
Ik ben als stafjesklikkert tien minuten op de modderstoel gaan zitten, en heb twee van de personen die ik aanzie voor jantjeX en jantjeY (alle soldaten heten tenslotte jan) geloept. Was gelijk blij dat ik geen Mod ben. De lading gif die door mijn brein trok voelde na een uur nóg vies. En op woorden pakken was behoorlijk lastig. Wat ik gestaft heb is wel gewist en bestraft trouwens. En dan vind ik het wel weer stom dat ze dat niet gelezen hadden. De tsunami van het populisme wat een stuk of zes geloofsfanaten hier verspreiden vind ik gewoon zo kwalijk en vies en dom dat ik echt niet snap dat de mods niet kwijlend boven hun knopjes hangen om die jantjes weg te jagen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 23 juli 2016 om 00:54
quote:feow schreef op 23 juli 2016 @ 00:49:
Ik ben als stafjesklikkert tien minuten op de modderstoel gaan zitten, en heb twee van de personen die ik aanzie voor jantjeX en jantjeY (alle soldaten heten tenslotte jan) geloept. Was gelijk blij dat ik geen Mod ben. De lading gif die door mijn brein trok voelde na een uur nóg vies. En op woorden pakken was behoorlijk lastig. Wat ik gestaft heb is wel gewist en bestraft trouwens. En dan vind ik het wel weer stom dat ze dat niet gelezen hadden. De tsunami van het populisme wat een stuk of zes geloofsfanaten hier verspreiden vind ik gewoon zo kwalijk en vies en dom dat ik echt niet snap dat de mods niet kwijlend boven hun knopjes hangen om die jantjes weg te jagen.Ik snap ook niet dat de mods dergelijke enge stemmingmakerij niet de kop indrukken. De hetze is gewoonweg doodeng!
Ik ben als stafjesklikkert tien minuten op de modderstoel gaan zitten, en heb twee van de personen die ik aanzie voor jantjeX en jantjeY (alle soldaten heten tenslotte jan) geloept. Was gelijk blij dat ik geen Mod ben. De lading gif die door mijn brein trok voelde na een uur nóg vies. En op woorden pakken was behoorlijk lastig. Wat ik gestaft heb is wel gewist en bestraft trouwens. En dan vind ik het wel weer stom dat ze dat niet gelezen hadden. De tsunami van het populisme wat een stuk of zes geloofsfanaten hier verspreiden vind ik gewoon zo kwalijk en vies en dom dat ik echt niet snap dat de mods niet kwijlend boven hun knopjes hangen om die jantjes weg te jagen.Ik snap ook niet dat de mods dergelijke enge stemmingmakerij niet de kop indrukken. De hetze is gewoonweg doodeng!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 23 juli 2016 om 02:41
quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 01:01:
Stemmingmakerij is er ook vaak op de napraat. Ik geef het de mods te doen inderdaad. Ik denk dat de mods hier best okay zijn. Ze grijpen in als iets echt uit de klauwen loopt.Er is een groot verschil tussen stemmingmakerij tegen hele bevolkingsgroepen en stemmingmakerij tussen forumers onderling.
Stemmingmakerij is er ook vaak op de napraat. Ik geef het de mods te doen inderdaad. Ik denk dat de mods hier best okay zijn. Ze grijpen in als iets echt uit de klauwen loopt.Er is een groot verschil tussen stemmingmakerij tegen hele bevolkingsgroepen en stemmingmakerij tussen forumers onderling.
Slik die kikker!
zaterdag 23 juli 2016 om 02:44
quote:AllieBrosh schreef op 23 juli 2016 @ 02:41:
[...]
Er is een groot verschil tussen stemmingmakerij tegen hele bevolkingsgroepen en stemmingmakerij tussen forumers onderling.Nee joh, napraters zijn net zo slecht als die *** racisten op actueel. Dat snappen wij alleen nog niet, dat probeert ze ons al tijden duidelijk te maken. Napraat is slecht! Snap dat dan .
[...]
Er is een groot verschil tussen stemmingmakerij tegen hele bevolkingsgroepen en stemmingmakerij tussen forumers onderling.Nee joh, napraters zijn net zo slecht als die *** racisten op actueel. Dat snappen wij alleen nog niet, dat probeert ze ons al tijden duidelijk te maken. Napraat is slecht! Snap dat dan .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 23 juli 2016 om 07:38