Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Het is altijd bijzonder om de zaterdag na de vierdaagse / zomerfeesten in de stad te zijn. Werkelijk bergen en nog eens bergen met afval, alle podia worden afgebroken etc. etc. Heb dan echt zo'n gevoel van "de stad is weer van ons".
Goedemorgen. Er heerst wat hoor, ik begon maandag met een zere keel en nu ben ik verkouden dus ik snotter en hoest at af en het zit hartstikke vast en is pijnlijk ook dat gehoest. Stom om te hebben in de zomer vind ik altijd.

Hats gelukkig ben je weer wat beter.

En voor LV een hele dikke

En Leo wat handig die tekst, kan je vast nog vaker gebruiken dus goed bewaren (ik wou ook +1 doen maar Stone was me al voor)
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 10:57:

[...]

Alsjeblieft!

[afbeelding]

Man bood aan om de koelkast te vullen. Ik hang te snotteren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo. Klaar! Uurtje later dan gepland maar dan ook iets meer gedaan dan gepland Nu ff een bakkie met Brenda Lee op de achtergrond, dat maakt alles weer goed. Badderen, boodschapjes doen, soepje maken van alle overgebleven groenten, maar weer eens een taartje maken. MIjn middag is ook gevuld

En verder wat Le zegt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vandaag Roze Zaterdag in Amsterdam. Beetje jeugdsentiment voor mij.

App ik net mijn vriendin, die naast het Vondelpark woont, of we er vanmiddag even samen heengaan, appt ze terug dat ze het eng vindt, met al die schietpartijen van de laatste tijd en dan zo'n grote groep homo's bij elkaar.

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Inkie12345 schreef op 23 juli 2016 @ 11:11:

Goedemorgen. Er heerst wat hoor, ik begon maandag met een zere keel en nu ben ik verkouden dus ik snotter en hoest at af en het zit hartstikke vast en is pijnlijk ook dat gehoest. Stom om te hebben in de zomer vind ik altijd.

En Leo wat handig die tekst, kan je vast nog vaker gebruiken dus goed bewaren (ik wou ook +1 doen maar Stone was me al voor) Bleh Inkie. Jij ook al. Ben je vrij?
quote:Inkie12345 schreef op 23 juli 2016 @ 11:11:

En Leo wat handig die tekst, kan je vast nog vaker gebruiken dus goed bewaren (ik wou ook +1 doen maar Stone was me al voor) Ah nee. Beterschap!!
quote:Solomio schreef op 23 juli 2016 @ 11:31:

Vandaag Roze Zaterdag in Amsterdam. Beetje jeugdsentiment voor mij.

App ik net mijn vriendin, die naast het Vondelpark woont, of we er vanmiddag even samen heengaan, appt ze terug dat ze het eng vindt, met al die schietpartijen van de laatste tijd en dan zo'n grote groep homo's bij elkaar.

Ik kan me het wel een beetje voorstellen. Niet dat ik vind dat je je daardoor moet laten tegenhouden maar toch..
Wij gaan zo even boodschappen doen maar ik heb geen inspiratie voor het eten voor morgen en wil eigenlijk morgen niet hoeven gaan ivm het feestje straks.

En ik weet niet wat ik straks aan moet trekken. Warm weer en ik ben opgezet ( door te veel eten en biertjes de laatste tijd maar ook die tijd van de maand voor mij).
quote:dolfje schreef op 23 juli 2016 @ 11:41:

[...]

Ik kan me het wel een beetje voorstellen. Niet dat ik vind dat je je daardoor moet laten tegenhouden maar toch..Dat vond zij ook hoor. Maar ik bedenk dat soort dingen nooit, dus ik schrok er wel een beetje van.
quote:dolfje schreef op 23 juli 2016 @ 11:43:

Wij gaan zo even boodschappen doen maar ik heb geen inspiratie voor het eten voor morgen en wil eigenlijk morgen niet hoeven gaan ivm het feestje straks.

En ik weet niet wat ik straks aan moet trekken. Warm weer en ik ben opgezet ( door te veel eten en biertjes de laatste tijd maar ook die tijd van de maand voor mij).Gatver...dat is echt een kl...gevoel
Ik snap het wel Solo! Maar snap ook dat je er van schrikt!

Hier nog geen plannen voor de zaterdag. Straks even naar de winkel, denk ik.
Terug in de hitte! Nog drie maanden en dan terug naar Nederland. Het is dubbel, het expatbestaan heeft z'n voordelen, maar de rust en orde van onze welvaartmaatschappij ook.

Solo: Ik kan me je vriendins gevoel goed voorstellen. Hoop dat jullie toch gaan.
IMHO
Oh, en ik heb al een week een dikke en zere keel, dus er heerst echt wat. Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!
IMHO
Dag GG! Nee he, al een week keelpijn? Ik hoop niet dat het bij mij zo lang blijft hangen. Eigenlijk was ik pas een paar weekjes verkoudheidvrij na een hele winter kwakkelen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 juli 2016 @ 12:57:

Terug in de hitte! Nog drie maanden en dan terug naar Nederland. Het is dubbel, het expatbestaan heeft z'n voordelen, maar de rust en orde van onze welvaartmaatschappij ook.

Solo: Ik kan me je vriendins gevoel goed voorstellen. Hoop dat jullie toch gaan.

Het is ook nog eens veel te warm om te gaan.

Hoewel het bij jou vast warmer is.
quote:Solomio schreef op 23 juli 2016 @ 13:01:

[...]

Het is ook nog eens veel te warm om te gaan.

Hoewel het bij jou vast warmer is.En een grotere kans op een aanslag, ook nog eens. Zeker als iemand het hier in zijn hoofd zou halen om een roze zaterdag te organiseren.
IMHO
Ik heb de plinten van het plafond geverfd, morgen (hopelijk is het stucwerk dan droog), de rest. Kan niet wachten tot alle klusrommel wegkan.
Zo..handig zo'n kofferbakverkoop.

Ik was vroeg mijn nest uit en heb lekker verkocht. Daarna door naar de kringloop om bijna alle rest te lozen en ik kwam thuis in een gezogen en gedweild huis.

Alleen beetje jammer van die bekeuring voor te hard rijden die in de bus lag
Zonde Boots! Wel fijn dat je flink verkocht hebt! Gelukkig maar!
Kut altijd die bekeuringen! En hoewel het 'eigen schuld, dikke bult', het is toch zondegeld!

Ik heb een strijkijzertje tegen de rimpels gekocht
quote:hatsetats schreef op 23 juli 2016 @ 17:29:

Kut altijd die bekeuringen! En hoewel het 'eigen schuld, dikke bult', het is toch zondegeld!

Ik heb een strijkijzertje tegen de rimpels gekocht

Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Zonde Boots, de centen van de verkoop door naar het CJIB.
Doet het echt wat?
Ja niet normaal... Ik heb er ook een concealer bij tegen de paarse kringen. Het verschil tussen het ene oog mét en het andere zonder was zo groot. Ook al zonder die concealer, maar toen zag je de kringen natuurlijk nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven