Windschermpje pimpen

02-12-2008 12:57 15 berichten
Mijn lieve oude trouwe stadsfiets is omgetoverd tot een moedermonster : zitje achter, zitje voor, windschermpje, fietstassen. Mijn met plastic bloemen gepimpte mandje kan helaas niet meer aan mijn stuur. Met andere woorden: op de fietstassen na is het eigenlijk maar een saaie fiets. (ik heb het zitje voor + schermpje gekregen, ben er heel erg blij mee, maar het is dus gewoon effen zwart)

Ik zat te denken om een iron-on ding op de voetflappen te doen,maar ik weet eigenlijk niet of je de voetenflap kan strijken (sjeusis, wat klinkt dit suf ) Kan het op internet ook niet vinden.

Weet iemand dit? Of hoe je het schermpje anderszins kan opvrolijken?
Alle reacties Link kopieren
Zet er een heel vrolijk kind achter.
Met een gaatjestang gaatjes maken in de rand van het schermpje en daar van die nepbloemen vastmaken. Staat heel gezellig. En met lijm bloemetjes vastzetten op de voetflappen.

Of je kind pimpen natuurlijk.
Bij de Ikea en dat soort winkels heb je van die stickers voor op de muur (bloemen, klimop motief etc) misschien kun je zoiets erop plakken?
quote:pimpel schreef op 02 december 2008 @ 13:05:

Zet er een heel vrolijk kind achter. Ik hoop dat Jom het nu leuker gaat vinden voorop de fiets Hij kan heel hard huilen als het regent en hij de volle mep opvangt (oooooh, siehielug!)
quote:Kwarktaart schreef op 02 december 2008 @ 13:05:

Bij de Ikea en dat soort winkels heb je van die stickers voor op de muur (bloemen, klimop motief etc) misschien kun je zoiets erop plakken?Moet dat niet op superglad materiaal?
quote:fluffychuzzle schreef op 02 december 2008 @ 13:05:

Met een gaatjestang gaatjes maken in de rand van het schermpje en daar van die nepbloemen vastmaken. Staat heel gezellig. En met lijm bloemetjes vastzetten op de voetflappen.

Of je kind pimpen natuurlijk.

Gaatjestang... dat durf ik niet, straks barst het schermpje!

Gaatjestang in Jommetje durf ik ook niet, trouwens

Nepbloemetjes palkken... dat kannatuurlijk ook. Ik ga eens zoeken.

Maar strijken? Iemand ooit geprobeerd?
quote:tilalia2 schreef op 02 december 2008 @ 13:08:

[...]

Moet dat niet op superglad materiaal?

Zou het niet weten, heb het zelf niet maar ik dacht dat het wel zou kunnen. Als het gewoon een sticker is...

Strijken weet ik ook niet, heb ook geen kinderzitje met windscherm
ik zou er niks op strijken, het is plastic achtige stof, kans dat t smelt, krimpt en erg lelijk word is groter dan dat t dan leuk gepimpt is.

je kan toch met een goede lijm dingen er op plakken? overigens als je gaatjes wil maken in het scherm kan dat best met een gaten tang, dat plastic is heel flexibel en zal niet barsten hoor.
Vriendin van mij heeft dat met die gaatjestang gedaan. Ziet er heel leuk uit en geen scheuren ofzoiets. Strijken zou ik niet doen. Dat geeft vaak niet echt mooi resultaat.
Het is franje geworden! Kwam een stuk oud douchegordijn tegen (in dezelfde kleur als m'n fietstassen )en dat liet zich met dubbelzijdig tape heel goed op de onderste rand van het schermpje plakken

Heb net bij het winkelen geen leuke plastic bloemetjes gezien, dus dat moet nog even wachten.

Dank voor het meedenken!
Foto!
Sorry Nurse, maar dan ben ik wel heel herkenbaar Je moet het er maar gewoon bij bedenken
Je kan het misschien proberen om te strijken met een theedoek erover zo heb ik mijn douche gordijn gestreken want dat zag er niet meer uit toen het uit de wasmachine kwam.(was een plastic douche gordijn)
Sungirl, dan plakt de iron-on er niet op...

Maar goed,probleem is opgelost. Mk vond het prachtig, de franje, en Jom vond het heel fijn dat ie geen wind meer in z'n snoet had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven