Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jullie zijn vrij traag.
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2016 @ 19:31:

[...]

Wat een achterlijke reactie, bah.De langere versie was net zo achterlijk
quote:Bugs_Bunny schreef op 24 juli 2016 @ 19:32:

[...]

De langere versie was net zo achterlijk

Ik begrijp het niet. Je bent volgens mij behoorlijk intelligent en dan keer op keer van dit soort reacties.

Wat is jouw lol op dit forum?
quote:Dana schreef op 24 juli 2016 @ 19:32:

[...]

Je quote net het verkeerde deel. De laatste alinea was humor om te lachen, dit nou net niet.

Ik las trouwens de opmerking van Kerol nog eens na. Oke, zijn eerste zin was een persoonlijke aanval. (Maar daar had Amand zich zelf dus ook allang aan bezondigd.) Wat ik vooral onthouden had, was Kerols opmerking dat Amand bij dit soort topics wel erg vaak 'in het centrum van de topicverneuking' te vinden is.

Mwah, je hoeft hier geen forumfossiel te zijn om daar eerder een gortdroge constatering in te zien dan een kleuterachtige aanval. als ik er aan denk zal ik volgende keer toestemming vragen
Nou, wat zal de volgende stap zijn...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra_ schreef op 24 juli 2016 @ 19:34:

[...]

Ik begrijp het niet. Je bent volgens mij behoorlijk intelligent en dan keer op keer van dit soort reacties.

Wat is jouw lol op dit forum?steeds meer.

En als je het echt wil weten, echt echt, dan zal je me dat ergens anders moeten vragen
quote:Bugs_Bunny schreef op 24 juli 2016 @ 19:34:

[...]

als ik er aan denk zal ik volgende keer toestemming vragenNou, truste maar weer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 24 juli 2016 @ 19:37:

[...]

Nou, truste maar weer. Slaap lekker
quote:ThunderassMan schreef op 24 juli 2016 @ 15:54:

[...]

Net als op actueel, is er weinig ruimte voor nuance. En als man moet ik meer niet mee willen bemoeien.Want de vrouwtjes snappen die 'nuance' niet?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 juli 2016 @ 19:54:

[...]

Want de vrouwtjes snappen die 'nuance' niet?

Om je zelf even quasi te citeren:

'Ik geef geen antwoord op zo'n vraag. Dit is eigenlijk geen vraag, maar een stelling waartegen ik mij mag verdedigen. Nee dank u'.

Probeer het nog eens, misschien geef ik wel antwoord.
quote:ThunderassMan schreef op 24 juli 2016 @ 19:59:

[...]

Om je zelf even quasi te citeren:

'Ik geef geen antwoord op zo'n vraag. Dit is eigenlijk geen vraag, maar een stelling waartegen ik mij mag verdedigen. Nee dank u'.

Probeer het nog eens, misschien geef ik wel antwoord.Het was inderdaad geen vraag, nog niet eens een stelling. Want over een stelling zou ik met jou in discussie moeten gaan. En daar heb ik echt totaal geen zin in.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2016 @ 19:36:

Nou, wat zal de volgende stap zijn...O, is het weer zo ver?
Ik wilde kijken of de mods dat nieuwe begin nu al eens een keer een permaban hadden gegeven, maar het Bantopic is kwijt! Of ligt dat aan mij ?
Dat ligt aan jou.
quote:nienke_g schreef op 24 juli 2016 @ 20:06:

Ik wilde kijken of de mods dat nieuwe begin nu al eens een keer een permaban hadden gegeven, maar het Bantopic is kwijt! Of ligt dat aan mij ?Laatste topic op de tweede bladzijde van overig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik wilde kijken of de mods dat nieuwe begin nu al eens een keer een permaban hadden gegeven, maar het Bantopic is kwijt! Of ligt dat aan mij ?Die staat er alleen op werkdagen van 9 tot 17.

Ik wilde kijken of de mods dat nieuwe begin nu al eens een keer een permaban hadden gegeven, maar het Bantopic is kwijt! Of ligt dat aan mij ?Bantopic
quote:hatsetats schreef op 24 juli 2016 @ 20:03:

[...]

Het was inderdaad geen vraag, nog niet eens een stelling. Want over een stelling zou ik met jou in discussie moeten gaan. En daar heb ik echt totaal geen zin in.

Dussss, wat bedoelde je dan met je post?

En een stelling houdt niet altijd een discussie in.

Ik wilde kijken of de mods dat nieuwe begin nu al eens een keer een permaban hadden gegeven, maar het Bantopic is kwijt! Of ligt dat aan mij ?Blijven kijken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Tr0tter schreef op 24 juli 2016 @ 20:08:

Dat ligt aan jou.Ik zie het al, ik moet beter zoeken. Ik wist niet dat dit topic ook naar pagina 2 kon verschuiven..
quote:Loca_Loca schreef op 24 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Die staat er alleen op werkdagen van 9 tot 17.
quote:Nouschi schreef op 24 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Laatste topic op de eerste bladzijde van overig.Woooow, wat zijn jullie behulpzaam allemaal ! Bij mij was 'ie dus naar pagina 2 verschoven.
quote:nienke_g schreef op 24 juli 2016 @ 20:09:

[...]

Ik zie het al, ik moet beter zoeken. Ik wist niet dat dit topic ook naar pagina 2 kon verschuiven.. Je kunt niet geloven dat er zooooooveeel uren zijn verstreken dat er geen ban is gegeven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Loca_Loca schreef op 24 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Die staat er alleen op werkdagen van 9 tot 17.
quote:simbalabimba schreef op 24 juli 2016 @ 20:11:

[...]

Je kunt niet geloven dat er zooooooveeel uren zijn verstreken dat er geen ban is gegeven.Nou, ik ben wel verbaasd dat ze Nieuw Begin nog steeds geen perma hebben gegeven. Daarom wilde ik er eigenlijk even kijken. Het wordt echt irritant zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven