Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 23:20
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Ik vind jou quasi lief
Ik heb trouwens een dik blauw, paars, groen, zwart oog.
Ik zat vrijdagavond op de wc, en ik weet dat Kane het het doet maar ik was er niet op verdacht, want de tegels zijn beige en Kane ook.
En onze wc is hoog. De man heeft hem laten bouwen op zijn lengte
Dus ik bungel met de benen dan. Ik stap er af en struikel over Kane en val zo met dat oog (en eronder)op de wastafel.
De man heeft er direct ijs opgedaan en gisteren was het dik en blauw en nu nog dikker en zwart en paars. En onder oog helemaal dik.
En dan moest ik gisteravond naar een feestje. De man had het zwaar te verduren
Ik ben morgen vrij maar dinsdag naar werk. Ik word nu al flauw van de opmerkingen.
Auw!
Ik lach.
Een beetje.
Maar ik leef ook met je mee.
[...]
Ik vind jou quasi lief
Ik zat vrijdagavond op de wc, en ik weet dat Kane het het doet maar ik was er niet op verdacht, want de tegels zijn beige en Kane ook.
Dus ik bungel met de benen dan. Ik stap er af en struikel over Kane en val zo met dat oog (en eronder)op de wastafel.
De man heeft er direct ijs opgedaan en gisteren was het dik en blauw en nu nog dikker en zwart en paars. En onder oog helemaal dik.
Ik ben morgen vrij maar dinsdag naar werk. Ik word nu al flauw van de opmerkingen.
Auw!
Ik lach.
Een beetje.
Maar ik leef ook met je mee.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Ik vind jou quasi lief
Ik ben morgen vrij maar dinsdag naar werk. Ik word nu al flauw van de opmerkingen.Oh, dit moet in het stamcafé, zit verkeerd hier. Ga even kopieren.
[...]
Ik vind jou quasi lief
Ik ben morgen vrij maar dinsdag naar werk. Ik word nu al flauw van de opmerkingen.Oh, dit moet in het stamcafé, zit verkeerd hier. Ga even kopieren.
zondag 24 juli 2016 om 23:23
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:20:
[...]
Hahahaha. Ik ben de enige in mijn vriendenclub die nog geen leesbril heeft en er zijn er wat 10 jaar jonger.
Zo! Nu jij weer, o, grote onbekende.omdat je alleen maar Joop ter Heul leest en je inmiddels met de ogen dicht het hele boek kan opdreunen
[...]
Hahahaha. Ik ben de enige in mijn vriendenclub die nog geen leesbril heeft en er zijn er wat 10 jaar jonger.
Zo! Nu jij weer, o, grote onbekende.omdat je alleen maar Joop ter Heul leest en je inmiddels met de ogen dicht het hele boek kan opdreunen
zondag 24 juli 2016 om 23:25
zondag 24 juli 2016 om 23:29
@Pump; nee, Pokemon Go is gratis, het kost je alleen wat mb's van je internetbundel.
Ik denk niet dat het een handig spel voor je is om te spelen omdat je zónder pokemon al zo creatief met de werkelijkheid omgaat. Maar zou jouw associaties in combinatie met pokemon wel eens willen horen.
Maar doe toch maar niet.
Ik denk niet dat het een handig spel voor je is om te spelen omdat je zónder pokemon al zo creatief met de werkelijkheid omgaat. Maar zou jouw associaties in combinatie met pokemon wel eens willen horen.
Maar doe toch maar niet.
zondag 24 juli 2016 om 23:33
zondag 24 juli 2016 om 23:40
quote:Courage-- schreef op 24 juli 2016 @ 23:29:
@Pump; nee, Pokemon Go is gratis, het kost je alleen wat mb's van je internetbundel.
Maar doe toch maar niet.
De hoeveelheid internet valt me nog behoorlijk mee eigenlijk.
Overigens, Pump, zie ik het gokelement niet in Pokémon. In alle eerlijkheid: ik heb geen flauw idee waar je het precies over hebt.
Maar doe toch maar niet.
De hoeveelheid internet valt me nog behoorlijk mee eigenlijk.
Overigens, Pump, zie ik het gokelement niet in Pokémon. In alle eerlijkheid: ik heb geen flauw idee waar je het precies over hebt.
zondag 24 juli 2016 om 23:44
quote:yasmijn schreef op 24 juli 2016 @ 23:26:
[...]
Echt wel, dat voel je goed. Het is dat man er direct ijs op deed, anders was het nog veel erger geweest en was ik gedwongen om een topic te openen ben ik bang.oog valt op wastafel help
ben met me oog over de kat gestruikeld en op de wastafel gevallen. nu is alles blauw en doet het pijn. help wat kan dit wezen? morgen ga ik sowizo naar me homeopaat hoor
[...]
Echt wel, dat voel je goed. Het is dat man er direct ijs op deed, anders was het nog veel erger geweest en was ik gedwongen om een topic te openen ben ik bang.oog valt op wastafel help
ben met me oog over de kat gestruikeld en op de wastafel gevallen. nu is alles blauw en doet het pijn. help wat kan dit wezen? morgen ga ik sowizo naar me homeopaat hoor
zondag 24 juli 2016 om 23:45
quote:S-Meds schreef op 24 juli 2016 @ 23:44:
[...]
oog valt op wastafel help
ben met me oog over de kat gestruikeld en op de wastafel gevallen. nu is alles blauw en doet het pijn. help wat kan dit wezen? morgen ga ik sowizo naar me homeopaat hoorZoiets inderdaad. De situatie is zorgelijk. Ik kan alleen met een zonnebril op naar buiten.
[...]
oog valt op wastafel help
ben met me oog over de kat gestruikeld en op de wastafel gevallen. nu is alles blauw en doet het pijn. help wat kan dit wezen? morgen ga ik sowizo naar me homeopaat hoorZoiets inderdaad. De situatie is zorgelijk. Ik kan alleen met een zonnebril op naar buiten.