De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
maandag 1 december 2008 om 23:54
quote:iry schreef op 01 december 2008 @ 23:49:
En anders blijven aaien Claire
Dat schept een band.
Maar alle beperkingen op een stokje....ik duik ook mijn bed in. Ik namelijk een soort van ritme gecreëerd bij mijn mams. Ik ben nu weer thuis en ik wil het proberen ga het voort zetten.
Alhans dat hoop ik.
Trusten lieve meiden!!!!
En anders blijven aaien Claire
Dat schept een band.
Maar alle beperkingen op een stokje....ik duik ook mijn bed in. Ik namelijk een soort van ritme gecreëerd bij mijn mams. Ik ben nu weer thuis en ik wil het proberen ga het voort zetten.
Alhans dat hoop ik.
Trusten lieve meiden!!!!

dinsdag 2 december 2008 om 11:31
Zo, ik verhuis even. Heb je vriend nog een fijn slaapmutsje bezorgd? Zonde om geen gebruik te maken van je kwaliteiten...
Mijn huis moet ook nog geschilderd worden, iemand interesse?
Iry zeker te duur om het te laten doen?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook aan het water wonen he? En een boot...ik hou nog even niet op met de overeenkomsten, haha.
Is het nu wel helemaal af, je paleis? Jou kennende zal het wellicht nooit helemaal naar je zin zijn, zolang het maar leefbaar is. Ik las pas dat je het had over je lounge-set. Ben jaloers, die wil ik al vanaf de zomer, maar is er niet van gekomen. Maar ook hier komt er een heerlijke lounge-hoek, aan het water. Wat is het leven toch mooi he! Er zijn massas mensen die daar van dromen, en wij hebben het gewoon.

Mijn huis moet ook nog geschilderd worden, iemand interesse?
Iry zeker te duur om het te laten doen?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook aan het water wonen he? En een boot...ik hou nog even niet op met de overeenkomsten, haha.
Is het nu wel helemaal af, je paleis? Jou kennende zal het wellicht nooit helemaal naar je zin zijn, zolang het maar leefbaar is. Ik las pas dat je het had over je lounge-set. Ben jaloers, die wil ik al vanaf de zomer, maar is er niet van gekomen. Maar ook hier komt er een heerlijke lounge-hoek, aan het water. Wat is het leven toch mooi he! Er zijn massas mensen die daar van dromen, en wij hebben het gewoon.
dinsdag 2 december 2008 om 14:51

dinsdag 2 december 2008 om 22:31
Wat fijn Claire, dat is een meevaller!
Lees ik iets over een therapeutische klusvakantie?! Ik HAAT klussen, maar ik ben goed in morele bijstand (al zou je dat nav dit topic niet zeggen) en die nieuwe loungeset moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden. Ook kan ik prima soppen en poetsen. Hell; ik schilder die buitenboel gewoon gezellig mee, zodat ik de ontembare klusser in mijzelf ontdek , lekker therapeutisch.
Ook kan ik meehelpen met de tussentijdse evaluaties: heeft iedereen zijn doel bereikt? Is het shoppen goed verlopen, is er genoeg geld uitgegeven...Ik kan communiceren met het konijn, zodat deze ook kan vertellen hoe deze de therapeutische aaisesses heeft ervaren.
Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?
Lees ik iets over een therapeutische klusvakantie?! Ik HAAT klussen, maar ik ben goed in morele bijstand (al zou je dat nav dit topic niet zeggen) en die nieuwe loungeset moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden. Ook kan ik prima soppen en poetsen. Hell; ik schilder die buitenboel gewoon gezellig mee, zodat ik de ontembare klusser in mijzelf ontdek , lekker therapeutisch.
Ook kan ik meehelpen met de tussentijdse evaluaties: heeft iedereen zijn doel bereikt? Is het shoppen goed verlopen, is er genoeg geld uitgegeven...Ik kan communiceren met het konijn, zodat deze ook kan vertellen hoe deze de therapeutische aaisesses heeft ervaren.
Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?

dinsdag 2 december 2008 om 22:38
quote:hanke321 schreef op 02 december 2008 @ 22:31:
Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?
Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?
dinsdag 2 december 2008 om 22:39
dinsdag 2 december 2008 om 23:43
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 december 2008 @ 22:38:
[...]
Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?
Ja hoor, op dit moment ben ik al werkzaam als ongediplomeerd vrijwilliger. Moet nog een beetje ervaring opdoen als medemensenwerker: staat goed op mijn cv als stage...
Geen wachtlijst Saartje, wat is dat nou?! Dat past helemaal niet bij een therapeutische werkvakantie. Isnie goed voor het imago...
*loopt foeterend weg: geen wachtlijst, schande!*
[...]
Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?
Ja hoor, op dit moment ben ik al werkzaam als ongediplomeerd vrijwilliger. Moet nog een beetje ervaring opdoen als medemensenwerker: staat goed op mijn cv als stage...
Geen wachtlijst Saartje, wat is dat nou?! Dat past helemaal niet bij een therapeutische werkvakantie. Isnie goed voor het imago...
*loopt foeterend weg: geen wachtlijst, schande!*
hanke321 wijzigde dit bericht op 03-12-2008 00:06
Reden: heb last van identiteitsverwarring, sorry claire
Reden: heb last van identiteitsverwarring, sorry claire
% gewijzigd
dinsdag 2 december 2008 om 23:48
woensdag 3 december 2008 om 00:21
quote:claire123 schreef op 03 december 2008 @ 00:06:
[...]
Dat komt omdat de namen claire en saartje zo op elkaar lijken
Dat niet,maar jullie Avatars zijn haast identiek .
Jeetje Claire! 8 december al.
Wat goed...en spannend ook natuurlijk.
Ik ben blij voor je!
Dag Dames.
Hanke ,je bent ingedeeld hoor!
Er is inderdaad een lange wachtlijst,maar jouw kwaliteiten die je benoemt kunnen we zo goed gebruiken dat ik je wel doorschruif.
Vooral mijn konijn kan wel wat personal support gebruiken(oh...ze is een beetje zielig vandaag,is onder narcose geweest en ze blijft een beetje dizzy)
Appel,je stond al genoteerd hoor!
(Ik ga binnenkort op je mail reageren,heb je even geduld?
Wel vast een dikke knuffel)
[...]
Dat komt omdat de namen claire en saartje zo op elkaar lijken
Dat niet,maar jullie Avatars zijn haast identiek .
Jeetje Claire! 8 december al.
Wat goed...en spannend ook natuurlijk.
Ik ben blij voor je!
Dag Dames.
Hanke ,je bent ingedeeld hoor!
Er is inderdaad een lange wachtlijst,maar jouw kwaliteiten die je benoemt kunnen we zo goed gebruiken dat ik je wel doorschruif.
Vooral mijn konijn kan wel wat personal support gebruiken(oh...ze is een beetje zielig vandaag,is onder narcose geweest en ze blijft een beetje dizzy)
Appel,je stond al genoteerd hoor!
(Ik ga binnenkort op je mail reageren,heb je even geduld?
Wel vast een dikke knuffel)