Zwanger! (Juli 2016)

27-07-2016 09:27 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben er in Juli achter gekomen dat ik zwanger ben. Geweldig nieuws natuurlijk maar aan de andere kant ook heel spannend! Er zijn al een aantal topic's over zwangerschap maar ik wilde er graag 1 zelf beginnen. Dus, ben jij er ook achter gekomen in Juli dat je zwanger bent en heb je zin om er over te praten met elkaar? Kom er gezellig bij dan!

NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendEchoZeeuwse27&33129-03-2017 19-8Psviva26&27129-03-201711-8HappyMommy27&27223-03-201710-8Little Angel27&33107-03-2017 ...Tamara24&25116-03-2017 ...Laurenn28&29103-03-2017 12-8Ice_Lady28&28126-03-20178/8Mis_Marie24&25120-03-2017 ...Knyn24&31107-04-201731/8...............
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2016 13:20
Reden: Ledenstops zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Joehoe Zeeuwse! Ik voeg me graag bij je

Tabel is wel zo overzichtelijk vind ik. Heb alleen ook geen idee hoe je dat maakt
Heeee hier ben ik!

En een tabel is wel handig maar hoe maal je dat? Geen idee haha
Hallo Hm & Psviva!

Leuk dat jullie ook komen. Ik moet idd even kijken voor een tabel, heb ook geen idee! Ik ga ff kijken.
Haaai. Mag ik mee schrijven? Ben er rind juni achter gekomen zwanger te zijn. Vanmiddag eerste echo. Zo spannend!
Ja natuurlijk, Little Angel, wees welkom.

Let even niet op de tabel vanboven, want zoals je ziet lukt het niet zo! Ik reageer straks uitgebreider hoor, ben druk in de weer met de tabel.
Succes met de tabel!
Little angel succes met de echo! Super spannend! Ik heb hem over 2 weken

Lijkt nog een eeuwigheid te duren!!

Laat je weten hoe het was?

En zeeuwse jaja der staat al een stuk hahaa
Spannend Little_Angel! Hoe laat heb je de echo?
Nou die tabel word niets hoor, pff.. Ik zou niet weten hoe je het moet doen?!
Hahah ziet er zo bijzonder uit ;)

Misschien kan Semmie je in het andere topic helpen? Of op een algemeen vragenropic? (Is er vast?)
Ik geloof dat ik eventjes stop met een tabel maken, want ik word er nu al gek van!

Maar fijn L.A dat je vandaag je echo hebt, spannend! Ik moet nog wachten tot 19/8.

Misschien is het leuk om een paar gegeven in de tabel te zetten ( tenminste, in dat wat hierboven staat, zo erg lijkt het ook niet op een tabel )

Ik zal die van mijzelf er eventjes inzetten, dan hoor ik het van de rest wel!
Hoi allemaal! Ik zit ook bij de groep uitgerekend begin maart 2017, maar het leek me wel leuk om met nog een groep mee te praten! Ik ben 16 maart uitgerekend. Heb 3 augustus de eerste echo (over precies een week) en ik ben heel ongeduldig hihi
Hoi Tamara

Ik snap dat je ongeduldig bent, dat ben ik namelijk ook. Misschien wel een beetje TE! Maar ik wil zo graag weten of alles goed gaat daar vanbinnen. Fijn dat je nog maar 1 week hoeft te wachten, ik helaas nog 3. Heb je veel klachten of valt het mee? Ik zal je zo in de mooie tabel zetten (ook al is hij niet naar mijn zin, haha) ik zit ook in die andere groep maar vind het wel een fijn idee om er vanaf het begin bij te zijn anders volg ik al die verhalen niet meer.
Aftellrn nu echt begonnen. Nog 3 uurtjes wachten. Maar die slaap ik even weg.

Gister foto's genomen van hond en kat. Zij mogen het heugelijke nieuws vanmiddag gaan vertellen aan iedereen. (Als alles goed is tenminste, maar daar ga ik wel van uit).

Als het goed is ben ik vandaag 8 weken zwanger.

Ik ben 27. Vriend is 33.
Zeeuwse, ik wil ook heel graag weten hoe alles goed zit.. We gaan het morgen tegen onze ouders vertellen, omdat ze 3 weken op vakantie gaan. En om het daarna te vertellen vind ik dan te laat.. Voelt toch wel gek om te vertellen dat je zwanger bent, maar nog geen echo hebt gehad.. Ik heb vooral last van gevoelige borsten, af en toe een vlaag van misselijkheid en een opgeblazen gevoel! Mijn buik is vooral in de avond erg opgeblazen haha, heb dan het gevoel dat iedereen het ziet. En heb jij al kwaaltjes?

Leuk idee Little angel! Spannend, veel plezier vanmiddag!
Hoi meiden, mag ik hier ook mee schrijven/in de tabel? Heb deze week een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Is ons eerste kindje, maar het besef is er nog niet! Schrijf wel mee in andere groep maar is daar erg druk helaas dus onoverzichtelijk.
Uiteraard laurenn! Super fijn een kloppend hartje! Gefeliciteerd!

Hahaha zeeuwse leuke tabel zo! ik ben 27 en men vriend in september. Is onze 2de en ben zoals het er nu uitziet 23maart uitgerekend.

Gister is hier het shirt binnen gekomen die we hebben laten ontwerpen

Als wij 10augustus een goede echo hebben geven we ons dotje dat shirt aan en gaan we langs iedereen! Doe ik gwn der jasje uit en dan kijken hoelang het duurt voor het opvalt. Hahaha.
Welkom Laurenn

Wat fijn dat jij de bevestiging al hebt van een kloppend hartje ( vandaar ook een voor je naam. Ik moet nog even geduld hebben, duurt nog 3 weken. Heb maar besloten om elke week nog een test te doen, ben een beetje een controle freak.

HM Super leuk idee van dat shirtje! En idd lekker afwachten totdat iemand het door heeft, super leuk!

Tamara Ja ik had de eerste dagen toen ik overtijd was veel pijn in mijn buik, ik ging elke keer naar het toilet om te kijken of ik bloed zou zien. Die krampen heb ik nu nog af en toe. Voor de rest heb ik het gevoel dat er een steen in m'n borsten zitten. Maar voor de rest mag ik niet klagen. Omdat ik niet zoveel kwaaltjes heb vind ik het soms wel beetje eng hoor, dan ga ik twijfelen of alles wel goed is.

Hebben jullie trouwens ook een boekje om de zwangerschap bij te houden? Ik heb er 1 besteld van '' oei wij groeien''. Durf er alleen nog niet goed in te beginnen, ik ga dat pas doen na de eerste echo. Ik schrijf het alvast wel op. ( lekker omslachtig he, maar ja )
@zeeuwse ja ik heb mijn 9maanden dagboek. Ik ben er al wel in begonnen anders weet ik de eerste weken nietmeer hahaha

ja als het misgaat jaa dan pech voor men boek denk ik...
Hallo dames!

Mag ik ook meeschrijven?

Ik ben 28, mijn verloofde ook. Het is onze eerste. 8 augustus intake/echo en 26 maart 2017 uitgerekend.

Wat leuk zo'n dagboek! Daar heb ik nog niet bij stilgestaan. Dat ga ik ook overwegen!

Succes Little met de echo vandaag. Jij telde 3 uurtjes af, ik tel nog 12 nachten af haha

Weet je al hoe je het gaat vertellen Tamara?
Ice-lady We hebben voor mijn schoonmoeder een A4 lijst met een to-do lijstje gemaakt. Op dat to-do lijstje staat: zwangerschapstest doen met een vinkje, opa's en oma's vertellen met een vinkje, en dan bijv. de datum van de echo, vrienden inlichten etc. Dus ben benieuwd hihi

Mijn ouders hebben morgen de oppas op mijn tweelingnichtjes. Ik heb twee shirtjes gekocht met: ik word grote nicht. Die doe ik bij ze aan en dan hoop ik dat ze het goed kunnen lezen
Hooi Ice-lady Welkom, ik heb je in de tabel gezet hoor!

Little Angel: En, hoe was je eerste echo? Ik ben erg benieuwd! Hopelijk is alles goed.

Tamara Leuk idee om het op die manier te vertellen. Benieuwd hoe ze gaan reageren, altijd spannend!

Ik heb nog helemaal niet nagedacht wanneer ik het mijn (schoon) ouders wil gaan vertellen. Ik twijfel; of ik vertel het na 8 weken, mits een kloppend hartje natuurlijk of ik wacht tot de 10 a 12 weken. Wat doen jullie?
Hoeraaaa! Alles is goed! Mooi kloppend hartje. Over 2 weken mogen we weer naar ons eendje kijken. Hij lijkt nu op een eend zo op de echo. Na de eecho kwamen de spanningen wel even los.

Wij hebben ook een 9 maanden dagboek. Maar zijn er al in begonnen.
Gefeliciteerd! Wat moet dat een fijn gevoel zijn zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven