Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meel me even op hete mail dan, weet niet meer wel emailadres van jou werkend is.
Als het goed is heb je mail Bridge!
CD, wat afschuwelijk! En wat gaat dat dan snel opeens. Heel verdrietig.

Misschien toch wat mooie, lieve, rustige liedjes voor haar op een cd-tje branden waar ze naar kan luisteren?

Star, Het Geheim--> die fijne hit van Piet Diego?

Ben weg, Berend wil heeeeel erg aandacht..
Piet Diego, hou op schei uit
Goedemorgen,

CD, wat gaat het snel, ontzettend triest. Misschien kun je hen een kaartje sturen, dat maakt het wat persoonlijker dan over de mail?

Als je een CD wilt sturen, ik heb een CD van Guusje Nederhorst, het heet La, la, la. Mooie en rustige liedjes. Ik wil het wel voor je branden en naar je opsturen als je wil.

Dikke meid, ik leef met je mee.
Is het bij jullie ook zo mistig? Bah.

Ik heb nieuwe foto's op de website geplaatst:

Zie hier

Suus, wat een beauty van een meisje heb je toch! Mooie foto's.

Jin, dank voor je knuf

Star, ha, ha, hete meel. Nu word ik ook wel heel nieuwsgierig!
Ow getver, CD, wat afschuwelijk. Daar wil je toch niet aan denken, dat zoiets kan gebeuren en dan gebeurt het onder je neus. Arme arme arme mensen.

Sterkte!

Jee CD... Hoe hard kan het gaan he. Ik hoop dat ze de kracht blijven vinden om dit aan te kunnen. Want zo'n kindje pijn zien hebben, dat is hartverscheurend.
Ik heb even een korte update op de groep gezet

het was niet zo'n fijn gesprek
Stressed is just desserts spelled backwards
Cd sterkte meid. Arm kindje. Krijgt ze een soort van epilepsie aanvallen door de tumor? Hoop dat ze veel kracht putten uit de mooie momentjes die ze spaarzaam nog hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier nog maar een keer Mal.
Mal, reactie op groep. Wat een domper meis...
Wat een naar nieuws allemaal zeg!

Mal, reactie op de groep

CD, ook voor jou een . Hebben ze nou vorige week pas ontdekt dat ze die tumor heeft? En dan nu al zo slecht... Verschrikkelijk.

Kokos, wat naar voor je ouders. Heeft de advocaat enig idee hoe het uit gaat pakken?

Ik kreeg net een telefoontje van het VU dat ze nog niet uitgestippeld zijn. Ze hoopte voor de Kerst meer te kunnen zeggen.

Jin, wanneer heb je je gesprek ook alweer? Succes!
Jaaahaa, sintpak binnen! En ik denk dat ik weet van wie . Maar, ik bewaar het tot we sint gaan vieren (is dat oke??) en dat is waarschijnlijk zaterdag!
quote:Jinny schreef op 03 december 2008 @ 13:39:

Jaaahaa, sintpak binnen! En ik denk dat ik weet van wie . Maar, ik bewaar het tot we sint gaan vieren (is dat oke??) en dat is waarschijnlijk zaterdag!

ik wil het ook....

kinderachtig hè?

laten we het allemaal tegelijk openen, ik zeg vrijdagavond half 7
Ja, dat is een leuk idee! Leuk, zit ik met de hele schoonfamilie m'n 'eigen' kadootje uit te pakken! Hier ook nog niks, maar de postbode is nog niet geweest, dus wie weet...
Hoi,

Mal, ik kan vanaf de laptop niet op de groep, zal later je verhaal lezen.

Mamax, de advocaat zegt dat de aanklacht tegen mijn ouders onterecht is. Eigenaar van het vakantiepark heeft ook het 1 en ander op papier gezet: hoe de stacaravans worden geplaatst etc. Volgens mij heeft de vrouw geen poot om op te staan omdat ze een aannemersbedrijf heeft ingeschakeld die al alles heeft vervangen ondertussen.

Ze heeft verslagen van het aannemersbedrijf en een schildersbedrijf die op hen beurt beweren dat de verschillende schades ongebruikelijk zijn voor een 7 jaar oud huisje.

Ik heb werkelijk geen idee hoe lang dit gaat duren en wat de rechter beslist. Je kan gaan gissen, maar dat helpt niet.

Jin, hé leuk dat je het sintpakket al binnen hebt.

Amaal, ha, ha, hoezo niet nieuwsgierig? 18.30u vind ik een goede tijd :-)
quote:Star schreef op 02 december 2008 @ 20:39:

Kokos, je vader in tranen moet je je niet voorstellen, dat is niet leuk

Hebben ze geen rechtsbijstand?Ze hadden geen rechtsbijstandverzekering, nu wel. Ze betalen minder kosten aan de advocaat maar meer weet ik er niet van.
Dat gaat mij niet lukken vrijdagavond. Ik ben waarschijnlijk nog onderweg van pepernootbakuitje met Nederlandse mensen en als ik al terug ben ben ik druk met badsessie en zo, want ben alleen. En ik wil het eigenlijk zo graag in de zak doen voor ons sintfeest want dan heb ik ook een cadeautje dat ik niet ken...
Kokos, ik vind het echt akleig voor jullie allemaal. Leuke foto´s trouwens! Lekker menneke hoor, en jij ziet er ook goed uit!
Kokos, wat een ellende met die rechtszaak. Je vraagt je af wat zo iemand bezield he.

Mamax, geen nieuws voor de kerst waarschijnlijk, jammer. Weet je wanneer je wel iets hoort? Houdt het jullie erg bezig? Oh, en nog bedankt voor je uitnodiging van laatst. Heel graag! En jullie zijn hier natuurlijk ook van harte welkom.

Mijn Sintpakje is ook binnen! Gedicht was er al eerder, in een heel chique enveloppe. Ik denk dat ik weet van wie. Maar niet zeker. Ik ga 'm denk ik zondag uitpakken, dan vieren wij het (samen met mijn ouders en broer). Net wat Jin zegt; heb ik in elk geval een pakje in de zak dat ik niet zelf gekocht heb.

Heb zelf vanochtend m'n pakje op de post gedaan, komt als het goed is morgen aan.
Ik las een pakje naar mezelf op de post gedaan Hel...
Mamax, ik hoop dat er snel meer nieuws is!

Mal, groep opent even niet, ik lees het later.
Anders doen we het zaterdag met z'n allen? Ik vind het wel leuk om ze allemaal tegelijk open te maken als het kan.

Kokos, leuk shirt heeft Tim aan Man had hem zeker aangekleed? Ik hoop voor je ouders dat er wel meteen uitspraak komt. Dan weten ze tenminste waar ze aan toe zijn en kunnen ze het afsluiten.
Zaterdag kan ook, maar ik moet rond 14.15 weg en daarna kom ik niet echt meer thuis....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven