HELP - SPOEDVRAAG
donderdag 28 juli 2016 om 11:10
Verplicht weet ik niet, maar eerlijkheidshalve zou ik het vermelden.
Maak een goede start.........
Tijdens het soll, gesprek kan het door zenuwen zijn vergeten, nu vul je het netjes in.
Succes!!
Maak een goede start.........
Tijdens het soll, gesprek kan het door zenuwen zijn vergeten, nu vul je het netjes in.
Succes!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 28 juli 2016 om 11:12
Het is toch helemaal geen schande dat je een maand WW hebt ontvangen. Nee, je hoeft het er in je sollicitatiegesprek niet te melden, maar ze zullen je er echt niet raar om aankijken.
Middels dat formulier kan je werkgever subsidie aanvragen als je uit een bepaalde uitkering komt. Bij jou zal dat niet het geval zijn omdat de periode dat je WW hebt gehad te kort is geweest.
Middels dat formulier kan je werkgever subsidie aanvragen als je uit een bepaalde uitkering komt. Bij jou zal dat niet het geval zijn omdat de periode dat je WW hebt gehad te kort is geweest.
donderdag 28 juli 2016 om 11:13
quote:spaatje25 schreef op 28 juli 2016 @ 11:11:
Maar ze denken dat ik nog een baan hadDan hebben jullie elkaar even verkeerd begrepen, kan toch makkelijk?
Maar ze denken dat ik nog een baan hadDan hebben jullie elkaar even verkeerd begrepen, kan toch makkelijk?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 28 juli 2016 om 11:15
donderdag 28 juli 2016 om 11:18
Als je tijdens je sollicitatiegesprek erover hebt gelogen (gezegd dat je nog een baan had en bijbehorende opzegtermijn), is het misschien niet zo verstandig om het nu in te vullen. Het is voor de werkgever ook irrelevant, een maand WW biedt geen mogelijkheden wat voor subsidie dan ook aan te vragen.
Ik zou het daarom denk ik niet vermelden (maar aan de andere kant zou ik waarschijnlijk niet hebben gelogen tijdens het sollicitatiegesprek en dus niet in deze positie zijn gekomen).
Ik zou het daarom denk ik niet vermelden (maar aan de andere kant zou ik waarschijnlijk niet hebben gelogen tijdens het sollicitatiegesprek en dus niet in deze positie zijn gekomen).
donderdag 28 juli 2016 om 11:36
donderdag 28 juli 2016 om 11:42
quote:minnimouse schreef op 28 juli 2016 @ 11:39:
Ik zou even navragen wat de reden ervan is dat men dit wil weten.
Zal vast iets met loonheffingen en arbeidskortingen en dergelijke te maken hebben. Dat brei je over het algemeen in je aangifte wel weer recht.
Als je echt specifiek gezegd hebt dat je uit een baan komt, dan zou ik daar nu niet vanaf gaan wijken.
Vonden ze het niet verdacht dat je heel snel beschikbaar was?
Ik zou even navragen wat de reden ervan is dat men dit wil weten.
Zal vast iets met loonheffingen en arbeidskortingen en dergelijke te maken hebben. Dat brei je over het algemeen in je aangifte wel weer recht.
Als je echt specifiek gezegd hebt dat je uit een baan komt, dan zou ik daar nu niet vanaf gaan wijken.
Vonden ze het niet verdacht dat je heel snel beschikbaar was?
donderdag 28 juli 2016 om 11:49