Het stamcafe XVIII
vrijdag 29 juli 2016 om 11:05
quote:Woll_Stone schreef op 29 juli 2016 @ 11:01:
[...]
Nee, ik ben niet heel slank, was ooit morbide obees zelfs en heb nu nog overgewicht. Maar om een regelmatig eetritme aan te houden en niet weer door te slaan ga ik ook niet op dieet, dat is nu niet verstandig.Oo oke, dan verwar ik je weer eens met Oudblond denk ik.
[...]
Nee, ik ben niet heel slank, was ooit morbide obees zelfs en heb nu nog overgewicht. Maar om een regelmatig eetritme aan te houden en niet weer door te slaan ga ik ook niet op dieet, dat is nu niet verstandig.Oo oke, dan verwar ik je weer eens met Oudblond denk ik.
vrijdag 29 juli 2016 om 11:06
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Oog is nog fijn gekleurd. Gisteren veel geslapen en de hoofdpijn en duizeligheid zijn een stuk minder.
Dat ik dat kan, overdag zoveel slapen, dat lukt anders nooit.
Maar dan blijkt het wel dat je dat even nodig hebt.Fijn dat het beter gaat, het was een harde smak. En goed dat je je rust kunt pakken.
[...]
Oog is nog fijn gekleurd. Gisteren veel geslapen en de hoofdpijn en duizeligheid zijn een stuk minder.
Dat ik dat kan, overdag zoveel slapen, dat lukt anders nooit.
Maar dan blijkt het wel dat je dat even nodig hebt.Fijn dat het beter gaat, het was een harde smak. En goed dat je je rust kunt pakken.
vrijdag 29 juli 2016 om 11:07
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 11:00:
Ik heb ein-de-lijk een poetshulp geregeld!
Ze is nu aan het werk aan de overkant bij exman en partner in huis, dus ik dacht: ik stap erop af. Beetje moeilijk met de taal want Braziliaanse.
Maar het is gelukt, a.s donderdag begint ze. Ze heeft mijn huis bekeken en denkt dat ze 4 uur nodig heeft.
Vraagt, 13, 50 per uur.
Lijkt me redelijk.Oh fijn zeg! Ik zoek ook er ook eentje.
Ik heb ein-de-lijk een poetshulp geregeld!
Ze is nu aan het werk aan de overkant bij exman en partner in huis, dus ik dacht: ik stap erop af. Beetje moeilijk met de taal want Braziliaanse.
Maar het is gelukt, a.s donderdag begint ze. Ze heeft mijn huis bekeken en denkt dat ze 4 uur nodig heeft.
Vraagt, 13, 50 per uur.
Lijkt me redelijk.Oh fijn zeg! Ik zoek ook er ook eentje.
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 29 juli 2016 om 11:09
quote:Woll_Stone schreef op 29 juli 2016 @ 11:06:
[...]
Fijn dat het beter gaat, het was een harde smak. En goed dat je je rust kunt pakken.
Ik hou het dit weekend nog rustig, heb al een feestje afgezegd aan de andere kant van het land, we zouden daar overnachten, dat leek me teveel van het goede. Dan kan ik maandag weer aan het werk, hoop ik.
Heb nog steeds een dof gevoel in het hoofd, maar de duizeligheid is weg.
Dus dat schiet al op.
[...]
Fijn dat het beter gaat, het was een harde smak. En goed dat je je rust kunt pakken.
Ik hou het dit weekend nog rustig, heb al een feestje afgezegd aan de andere kant van het land, we zouden daar overnachten, dat leek me teveel van het goede. Dan kan ik maandag weer aan het werk, hoop ik.
Heb nog steeds een dof gevoel in het hoofd, maar de duizeligheid is weg.
Dus dat schiet al op.
vrijdag 29 juli 2016 om 11:11
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 11:07:
[...]
Oh fijn zeg! Ik zoek ook er ook eentje.
Ja, dat is best een zoektocht. Ik wilde er persé een uit mijn netwerk. En niet van FB ofzo
Ik had er eentje via vrienden gevonden, een hele goede, dus ik had daar een gesprekje mee en die bleek allergisch te zijn voor katten.
Dan houdt het op.
En deze die ik nu heb zat eigenlijk vol, maar ze propt me ertussen.
[...]
Oh fijn zeg! Ik zoek ook er ook eentje.
Ja, dat is best een zoektocht. Ik wilde er persé een uit mijn netwerk. En niet van FB ofzo
Ik had er eentje via vrienden gevonden, een hele goede, dus ik had daar een gesprekje mee en die bleek allergisch te zijn voor katten.
Dan houdt het op.
En deze die ik nu heb zat eigenlijk vol, maar ze propt me ertussen.
vrijdag 29 juli 2016 om 15:55
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 15:32:
Vraagje, brutaal etc. maar heeft íemand hier toevallig kortingskaartendingen voor Wildlands in Emmen die ze zelf niet gebruiken?
En zo ja, zou ik ze dan mogen hebben?Helemaal niet brutaal Leo, hier hangen regelmatig dat soort bonnen op de koelkast geplakt zonder dat we ze gebruiken. Maar helaas, niet van Wildlands. Wel een bonnetje voor korting op wat kleinere dierenparken, o.a. Avifauna. Mocht je willen...
Vraagje, brutaal etc. maar heeft íemand hier toevallig kortingskaartendingen voor Wildlands in Emmen die ze zelf niet gebruiken?
En zo ja, zou ik ze dan mogen hebben?Helemaal niet brutaal Leo, hier hangen regelmatig dat soort bonnen op de koelkast geplakt zonder dat we ze gebruiken. Maar helaas, niet van Wildlands. Wel een bonnetje voor korting op wat kleinere dierenparken, o.a. Avifauna. Mocht je willen...
The owls are not what they seem
vrijdag 29 juli 2016 om 16:12
quote:dolfje schreef op 29 juli 2016 @ 14:03:
Omdat het straks borreltijd is en ik dan weer aan het werk ben heb ik vast wat uitgezocht:
[img]https://buurkooktdotcom.files.wordpress ... g_3794.jpg[/img]
[img]http://voor-spek-en-bonen.nl/wp-content ... ardbei.jpg[/img]Lekker dolfje!
Omdat het straks borreltijd is en ik dan weer aan het werk ben heb ik vast wat uitgezocht:
[img]https://buurkooktdotcom.files.wordpress ... g_3794.jpg[/img]
[img]http://voor-spek-en-bonen.nl/wp-content ... ardbei.jpg[/img]Lekker dolfje!
vrijdag 29 juli 2016 om 16:19
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 16:11:
Wat lief Lady!
Weet je, ik woon vlakbij Wildlands en ben er nog niet geweest en zou mijn dochter en Kees zo graag eens meenemen.
Dan kunnen we gewoon op de fiets.
Vandaar dat ik specifiek kortingsbonnen voor dat park vraag.
Als ik er een had gehad had ik hem aan je gegeven. Ik hoop dat je er nog een krijgt/vindt.
Wat lief Lady!
Weet je, ik woon vlakbij Wildlands en ben er nog niet geweest en zou mijn dochter en Kees zo graag eens meenemen.
Dan kunnen we gewoon op de fiets.
Vandaar dat ik specifiek kortingsbonnen voor dat park vraag.
Als ik er een had gehad had ik hem aan je gegeven. Ik hoop dat je er nog een krijgt/vindt.
vrijdag 29 juli 2016 om 17:21
quote:dolfje schreef op 29 juli 2016 @ 14:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben de kurketrekker kwijt en ik wil NU een glas wijn hebben!
Ik heb zo fanatiek opgeruimd dat ik hem hoogstwaarschijnlijk weg heb gepleurd
Nu moet ik wachten tot man thuis is, die moet maar een fles openen met de boormachine ofzo.
Haal morgen wel een nieuwe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu moet ik wachten tot man thuis is, die moet maar een fles openen met de boormachine ofzo.
vrijdag 29 juli 2016 om 17:24
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 17:21:
[...]
Haal morgen wel een nieuwe.Kun je hem niet naar beneden duwen met een schroevendraaier ofzo? Wachten is ook zoiets.
[...]
Haal morgen wel een nieuwe.Kun je hem niet naar beneden duwen met een schroevendraaier ofzo? Wachten is ook zoiets.
vrijdag 29 juli 2016 om 17:30
quote:yasmijn schreef op 29 juli 2016 @ 17:21:
[...]
Stop de fles in een platte schoen en sla voorzichtig met de zool tegen de muur. De kurk komt er dan vanzelf langzaam uit. Net gezien op internet
(wel de hals vd fles vasthouden met je andere hand)
[...]
Stop de fles in een platte schoen en sla voorzichtig met de zool tegen de muur. De kurk komt er dan vanzelf langzaam uit. Net gezien op internet
(wel de hals vd fles vasthouden met je andere hand)