Reageren op e-mail ?
dinsdag 2 december 2008 om 12:08
Beste forummers,
Graag zou ik advies willen over het volgende:
Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)
Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!
Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.
Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?
Graag zou ik advies willen over het volgende:
Enige maanden geleden heb ik een e-mail van iemand ontvangen (op mijn werk mail). Hierin stond dat hij mij een leuke vrouw vind en erg vrolijk van me wordt als hij me ziet! Ik kende de afzender niet en heb daar dus ook niet op gereageerd. (er lopen immers gekken genoeg rond op deze wereld)
Maar nu ben ik er dus gister achter gekomen wie die e-mail gestuurd heeft en het is me toch een leuke vent! Maarja wat nu!
Ik vind het zo raar om nu nog te reageren op een e-mail van ruim 3 maanden geleden.
Wat zouden jullie doen? En waarom stuurd iemand zo'n e-mail?

donderdag 4 december 2008 om 08:30
donderdag 4 december 2008 om 11:18
kijk, als hij nu gelijk zou reageren...zou het iets te happig overkomen misschien...misschien schrijft hij nu wel op een mannen-viva-forum...heb een mailtje gestuurd...krijg ik na 3 maanden (!!!) een reactie...wat moet ik nu doen?
dan zal hij wel reacties krijgen van....niet gelijk wat terugsturen, dan lijk je veeel te desperate....
zo stel ik me dat iig voor
heel veel succes en love is in the air whoooohooooo
dan zal hij wel reacties krijgen van....niet gelijk wat terugsturen, dan lijk je veeel te desperate....
zo stel ik me dat iig voor
heel veel succes en love is in the air whoooohooooo
donderdag 4 december 2008 om 11:29
quote:puck1979 schreef op 02 december 2008 @ 15:28:
[...]
Via mijn werk, de mail is ook naar ons algemene e-mail adres gestuurd!
Ik vind dit een hele rare manier om iemand iets te laten weten.
Ik zou er niet op ingaan. Iemand die je echt leuk vindt haalt niet zo'n grap uit zodat het hele bedrijf er van af weet. En misschien is de mail wel van zijn pc, maar heeft hij hem niet geschreven maar een van zijn collega's voor de grap of zo...als hij je echt leuk vind zijn er discretere manieren om dat te laten weten.
[...]
Via mijn werk, de mail is ook naar ons algemene e-mail adres gestuurd!
Ik vind dit een hele rare manier om iemand iets te laten weten.
Ik zou er niet op ingaan. Iemand die je echt leuk vindt haalt niet zo'n grap uit zodat het hele bedrijf er van af weet. En misschien is de mail wel van zijn pc, maar heeft hij hem niet geschreven maar een van zijn collega's voor de grap of zo...als hij je echt leuk vind zijn er discretere manieren om dat te laten weten.

vrijdag 12 december 2008 om 18:15