Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:18:

[...]

Slapjes ja, en chagrijnig ook. Nou, dat laatste zou ik ook worden na drie weken verplicht slobberen. Ik voel me echt een beetje machteloos nu. voor jullie allebei. Ik vond jou (en dochter ook) juist zo optimistisch klinken, vlak na de operatie. Sterkte ermee!
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:11:

[...]

Ik had er al een topic over geopend, en daar zijn echt reuze goeie ideeën uit gekomen maar het gaat nu gewoon echt te lang duren. Gisteren had ze linzencurry met bloemkool (allebei slobbergaar gekookt) en ze vindt het allemaal wel eetbaar maar ze wil zo graag weer eens wat te knagen hebben en dat kan dus niet.

Hoe lang moet dit nog?

Deze ellende?
quote:nienke_g schreef op 29 juli 2016 @ 20:31:

[...]

voor jullie allebei. Ik vond jou (en dochter ook) juist zo optimistisch klinken, vlak na de operatie. Sterkte ermee!Oh maar het komt ook wel goed hoor! We zitten nu even in een dipje, maar we verheugen ons onmeunig op het pizzafeest dat hier gaat losbreken als dochter genezen is verklaard
Alle reacties Link kopieren
quote:nienke_g schreef op 29 juli 2016 @ 20:30:

[...]

Nou, mijn uk kwam uiteindelijk met 41+4 weken (en die is nu een half jaar oud). Mij lieten ze vrolijk lopen, hoor!

De dreum was met 32 weken gestopt met groeien dus dysmatuur vandaar de inleiding.

Anders hadden ze mij ook niet ingeleid.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:36:

[...]

De dreum was met 32 weken gestopt met groeien dus dysmatuur vandaar de inleiding.

Anders hadden ze mij ook niet ingeleid.Wat eng zal dat zijn geweest!
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 20:28:

[...]

Precies! Mijn ijzer is te laag,vandaar dat ik bij de gynaecoloog loop. Niks ernstigs hoor. Heeft er alleen mee te maken als ik na afloop veel bloedverlies heb,dat ze er snel bij zijn.Wel zo veilig toch? Als ik jonger was had ik ook nog wel een keer gewild.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 20:33:

[...]

Hoe lang moet dit nog?

Deze ellende?In ieder geval nog twee weken, dan gaan ze de schroeven er hopelijk uit halen maar dat is natuurlijk ook weer een pijnlijke aangelegenheid. Dus hou het maar op drie weken. En dan weer later nog gedoe met beugels en zo waarschijnlijk, maar dat is niet onoverkomelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:34:

[...]

Oh maar het komt ook wel goed hoor! We zitten nu even in een dipje, maar we verheugen ons onmeunig op het pizzafeest dat hier gaat losbreken als dochter genezen is verklaard Jullie lijken mij echt een fijn gezin!
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 20:37:

[...]

Wat eng zal dat zijn geweest!Het viel uiteindelijk reuze mee, een ienieminie van 44 cm en nog net geen 5 pond maar heel krachtig en helemaal gezond
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:38:

[...]

Wel zo veilig toch? Als ik jonger was had ik ook nog wel een keer gewild.

Ja,precies. Vond het stiekem helemaal niet erg dat ze het over wilden nemen.

Is het lastig om je bij je keuze neer te leggen of vindt je het prima zo?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:34:

[...]

Oh maar het komt ook wel goed hoor! We zitten nu even in een dipje, maar we verheugen ons onmeunig op het pizzafeest dat hier gaat losbreken als dochter genezen is verklaard Pizza party @LV! !!!
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:39:

[...]

Het viel uiteindelijk reuze mee, een ienieminie van 44 cm en nog net geen 5 pond maar heel krachtig en helemaal gezond Aah gos... Maar toch behoorlijk stressvol tot de bevalling lijkt mij.
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 20:40:

[...]

Ja,precies. Vond het stiekem helemaal niet erg dat ze het over wilden nemen.

Is het lastig om je bij je keuze neer te leggen of vindt je het prima zo?Ik heb er 3, ik ben happy en gezegend. Het is prima zo.
Haaaaaallllloooooooo Ik wacht op Meneer Tats, die is Chinees halen. Heb net ff 1200 calorietjes verbrand met sporten dus er mog gevroten worden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:36:

[...]

Anders hadden ze mij ook niet ingeleid.Oeh, jeetje! Maar ik reageerde eigenlijk meer op je opmerking dat ze bij 41 weken altijd actie gaan ondernemen. Hier op z'n vroegst met 42 weken, werd me verteld. Gelukkig diende hij zich daarvoor vanzelf aan.
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Ik heb er 3, ik ben happy en gezegend. Het is prima zo.ook 3 Dit wordt onze 4e..hekkensluitster.
[quot,e][mes sage=23685415,n joline]ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 20:41[/message]:

[...]

Aah gos... Maar toch behoorlijk stressvol tot de bevalling lijkt mij.[/quote]

Klopt, Het was pure pech. Ik had galstenen/galblaasinfectie en kon niet eten en had steeds galsteenaanvallen
quote:hatsetats schreef op 29 juli 2016 @ 20:41:

Haaaaaallllloooooooo Ik wacht op Meneer Tats, die is Chinees halen. Heb net ff 1200 calorietjes verbrand met sporten dus er mog gevroten worden.lekker!!! Moet je niet teveel eten toch?

Haaaaaallllloooooooo Ik wacht op Meneer Tats, die is Chinees halen. Heb net ff 1200 calorietjes verbrand met sporten dus er mog gevroten worden. oeh lekker! Wat heb je besteld?
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:43:

[quot,e][mes sage=23685415,n joline]ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 20:41[/message]:

[...]

Aah gos... Maar toch behoorlijk stressvol tot de bevalling lijkt mij.[/quote]

Klopt, Het was pure pech. Ik had galstenen/galblaasinfectie en kon niet eten en had steeds galsteenaanvallen Wat een hel...Had je nog wel energie om te bevallen?

Haaaaaallllloooooooo Ik wacht op Meneer Tats, die is Chinees halen. Heb net ff 1200 calorietjes verbrand met sporten dus er mog gevroten worden.Je mag van mij ook wel vreten zonder eerst te sporten hoor. Eet smakelijk!
quote:nienke_g schreef op 29 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Oeh, jeetje! Maar ik reageerde eigenlijk meer op je opmerking dat ze bij 41 weken altijd actie gaan ondernemen. Hier op z'n vroegst met 42 weken, werd me verteld. Gelukkig diende hij zich daarvoor vanzelf aan.Ah ok, dat scheelt waarschijnlijk ook nog waar je onder controle bent.
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 20:40:

[...]

Pizza party @LV! !!! Jaaaaa een soort Project X bij LV
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:45:

[...]

Je mag van mij ook wel vreten zonder eerst te sporten hoor. Eet smakelijk!Dat doe ik meestal...oké ..Altijd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 juli 2016 @ 20:38:

[...]

In ieder geval nog twee weken, dan gaan ze de schroeven er hopelijk uit halen maar dat is natuurlijk ook weer een pijnlijke aangelegenheid. Dus hou het maar op drie weken. En dan weer later nog gedoe met beugels en zo waarschijnlijk, maar dat is niet onoverkomelijk.

Mijn hemel, wat staat haar nog te wachten allemaal.

Ik vind het echt heel naar voor haar.

Ik zou bijna aanbieden mijn goddelijke gepofte knoflooksoep voor haar te koken maar dat is ook weer soep....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven