zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Knotje, ik denk ook niet dat het hier raak is hoor. Heb nergens last van eigenlijk. Ga ook pas testen als ik overtijd ben.
Wie weet testen we dan wel tegelijk, Dekentje!
@sport: dat hardlopen gaat hier ook niet zo goed hoor . Probeer het al een paar keer op te pakken maar houd het nooit lang vol. Bootcampen lijkt me ook wel heftig ja, huisje. Zwemmen lijkt me ook fijn, we hebben gelukkig een zwembad om de hoek.

Huisje, kun je wel gewoon werken nu je zo moe bent? Lijkt me wel heftig, hopelijk gaat het inderdaad snel beter!
happiness = reality - expectations
Hardlopen is voor mij allemaal niks, ondanks mijn best goede conditie ben ik binnen 100meter kapot haha

En over werk.. Ik ben wel echt helemaal gesloopt hoor. Werk 6 dagen in de week en op mijn vrije dag ben k eigenlijk ook aan het werk. Alleen dan overdag en niet savonds..

Precies toen we er achter kwamen dat ik zwanger ben ging de baas op vakantie. Dus ik moest toen ook nog ff alles 3 weken alleen doen.. Maar ik heb het overleefd.. Ik werk wel maar 5 a 6 uur op een dag. En kan smiddags meestal nog wel een tukkie doen..

We doen het er maar mee..
Stralend zwanger zijn, dat herinner ik mij van mijn twee vorige zwangerschappen, maar nu is het echt een compleet ander verhaal.

Toen had ik glanzend en vol haar, nu enorme haaruitval.

Toen had ik een zuivere en zachte huid, echt zo'n "zwanger gloed", nu een droge en zeer onzuivere huid.

Doodmoe en misselijk was ik de vorige keren ook, maar nu is het naar mijn gevoel zoveel erger. Ik ben de hele dag misselijk en duizelig, en zo moe dat ik niet meer helder kan nadenken en echt mijn best moet doen om wakker te blijven totdat de kindjes in bed liggen.

Daardoor ben ik ook even wat minder aanwezig op het forum.

Sorry voor mijn klaagzang. Ik moest het even van mij afschrijven. Ik besef dat ik heel veel geluk heb.... maar ik voel me best onzeker door al deze kwaaltjes. Een opgezwollen jeukende buik, jeukende en pijnlijke borsten, puistjes, futloos haar (en zo nog wat uitgevallen haren op mijn schouders ) ... Niet bepaald de definitie van een aantrekkelijke vrouw. ;)

@Huisje: Die vermoeidheid combineren met werk is slopend. Veel succes!

@Whoopsadaisies: Gefeliciteerd! Hoe voel jij je?

@MiAnoo: Herkenbaar! Een jongen is echt heel leuk, maar ook ik moest de eerste keer even wennen aan het idee. In onze familie huppelde er enkel kleine meisjes rond dus ik maakte mij echt zorgen over hoe ik hem ging leren om te plassen enzo. Haha, hormonen doen iets gek met me. Het is in ieder geval allemaal goed gekomen.

@Sport: Ik was vrij sportief, maar nu zo moe dat het er niet meer van komt. Ik heb echt sport nodig om op gewicht te blijven. Zelfs nu ik veel minder eet door de misselijkheid is sport onmisbaar om mijn gewicht stabiel te houden. Ik hoop dus snel weer te kunnen starten.

@Knotje en Dekentje: Wat spannend!

@Chantilly: Veel plezier!
Ahh sue wat vervelend!! Knuffel voor jou! Hopelijk trekt het allemaal nog weg na het eerste trimester..

Dat zeggen ze toch?! Daar hoop ik iig op.

Heb op mijn vermoeidheid na niet écht ergens last van..

Ik vergeet wel meer, heb ook iets meer pukkeltjes.. Maar verder mag ik geloof ik niet klagen..

Fijn weekend verder meiden!
@Huisje: Ik mag eigenlijk ook niet klagen. Het hoort er gewoon bij.

Omdat nog niemand ervan weet, en ik er tegen mijn man weinig over kan zeggen omdat de oudste het dan door zou hebben, is dit mijn enige "klaagplaats".

Dat vergeten, ja, zo herkenbaar! Plots was ik mijn pin-codes vergeten. Echt in één keer. Totaal geen idee meer. Maar dat kan ook door die vermoeidheid komen natuurlijk.
Ik heb trouwens wel al de hele week een soort spierpijnachtig gevoel in m'n heupen, aan de zijkant. Heel vreemd. Heb niks anders gedaan dan anders. Iemand die dat herkent?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik ben vandaag ongesteld geworden. Gelukkig geen onzekerheid en weer een cyclus van precies 28 dagen. Komende vruchtbare dagen hebben we vakantie, dus ik weet wel wat we dan gaan doen

Nieuwe nod is 27 augustus, ronde 3. Wie kan het aanpassen in de tabel?

Dekentje, ik denk dat je van alles kan voelen en dat het ook voor beide gevallen (zwanger of menstruatie) een symptoom kan zijn. Lastig, maar blijft afwachten! Hopelijk weet je dinsdag waar je aan toe bent

En Sue, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt! vooral omdat je al twee fijne zwangerschappen hebt gehad, valt dit natuurlijk wel even tegen. Hopelijk geeft de echo over een paar dagen weer even een extra geluksmomentje ondanks de vervelende klachten.
Knotje succes met je nieuwe ronde.

Ja ik denk ook dat het beide kanten op kan hoor. Stom dat afwachten... Haha!
Op naar een nieuwe ronde Knotje! Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat het weer 28 dagen is.

Dekentje, ik had ook allerlei symptomen, die uiteindelijk bij een menstruatie hoorde. Kan inderdaad alle kanten op.

Ik heb mezelf voorgenomen niet meer alles te linken aan een mogelijke zwangerschap, want je maakt jezelf helemaal gek. En de teleurstelling zal dan denk ik alleen maar groter zijn, mocht het niet zo zijn.
Succes knotje. En inderdaad heel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Dekentje, kan inderdaad beiden betekenen symptonen. Gelukkig nog maar een paar dagen en dan hopelijk duidelijkheid, spannend.

Sue, sterkte! Op naar een goede echo, hopelijk verminderen daarmee de klachten.
Nou suex, dat klinkt alsof je een meisje krijg.... mijn moeder had bij de twee meiden zelfde soort zwangerschappen en bij de jongens hele andere. Maar hoeft niet hoor... succes ermee! Hopelijk ben je hiet gauw doorheen en gaat het gauw beter.

Knotje, jammer maar wel fijn zo regelmatig.

Dekentje: kan aan hormonen liggen... maar welke?

Iedereen fijn weekend!
@Choccolientje: Dat dacht ik dus ook al. De tijd zal het uitwijzen. En we hebben al een geweldig mooie jongensnaam gekozen... maar een meisje lijkt me ook ontzettend leuk. Gelukkig moet ik niet kiezen. Dat zou een onmogelijke opdracht zijn.

Nog even afwachten voor de echo. Misschien dat mijn man toch nog net op tijd kan stoppen op het werk om erbij te zijn.

Ik hoop inderdaad op een goede echo, en dat mijn emoties dan ook wat rustiger worden.

@Knotje, fijn dat je regelmarig bent. Toch wel jammer dat het niet raak is, maar vruchtbaar zijn tijdens je vakantie lijkt me wel heel fijn!

@Dekentje: Spannend. Ik had maar één symptoom, namelijk dat ik helemaal geen klachten had en normaal gezien heb ik last van pms. Na mijn nod wel steekjes en krampen in mijn onderbuik.

@Chantilly: Je maakt jezelf inderdaad gek door dat te doen. Je lichaam kan je ook echt voor de gek houden. Toch blijft het lastig om het niet te doen, denk ik. Zeker als je hier al die positieve verhalen leest. Het lijkt in dit topic vanzelfsprekend dat je binnen de twee maanden zwanger bent, maar dat is het natuurlijk niet.
Ja, weet je, ik ben eigenlijk niet eens echt teleurgesteld. Natuurlijk wil ik zwanger zijn en wil ik heel graag een kindje. Maar ik weet gewoon dat het gewoon ook nog 3 of 6 of 15 maanden kan duren. En daarnaast werkt m'n vriend onregelmatig, dus de eerste twee rondes kwam dat ook niet zo heel handig uit rond m'n vruchtbare dagen. Dat maakt de kans meteen veel kleiner. Ik ben al super blij met een regelmatige cyclus! Dat is al meer dan ik drufde te hopen. Dus ons moment komt nog wel

Zou heel fijn zijn als je man erbij kan zijn, Sue! Ook bij een derde kindje is zo'n eerste echo heel speciaal en belangrijk!
Ik ben vannacht tante geworden van Mika! Een lief leuk neefje Mooi kereltje om te zien!

Schoonzusje toch in het ziekenhuis bevallen. Gelukkig alles goed.
Gefeliciteerd, Chantilly! Fijn dat alles goed is! Leuke naam ook!
Gefeliciteerd Chantilly!! Fijn dat het goed gaat en inderdaad een leuke naam!
Gefeliciteerd Chantilly, ik vind het ook een leuke naam!
Ik moet er eerlijk gezegd heel erg aan wennen, de naam Ben er niet echt fan van, maar alles went natuurlijk!
Gefeliciteerd met je neefje chantilly!!
Lieve dames! Ik heb al een tijdje niet geschreven, ben zo druk met van alles dat het er steeds bij inschiet! Maar zag zojuist dat er al zoveel meiden zwanger zijn, wat leuk!!! Wilde jullie toch even feliciteren! En voor de rest natuurlijk heel veel succes!
Whoeee kloppend hartje gezien vandaag!

Zo speciaal zo'n eerste echo

Ook alles zie je, armpjes, voetjes..

En het bewoog flink

Ik ben verliefd..
Gefeliciteerd Huisje, wat leuk!! Hoeveel weken ben je nu ook alweer? En Chantilly gefeliciteerd met je neefje! Ik vind het wel een leuke naam .

Knotje, jammer, maar inderdaad fijn dat je wel regelmatige cycli hebt en het klinkt alsof je er wel relaxed in staat.

Sue, je mag hier gerust klagen hoor! Klinkt ook wel heftig, zoveel symptomen / klachten, twee kleine kindjes en niet kunnen klagen. Hopelijk voel je je snel beter, ik wens je een goede echo morgen.

Hier gaat alles goed. Ik besef het eigenlijk nog niet zo. Mijn man ook niet, waarschijnlijk komt dat pas echt bij de 1e echo. Ik heb weinig klachten, ik reken me gelukkig. Beetje moe, eetlust 's ochtends is iets minder maar kan wel prima werken en er is nog niemand iets opgevallen (voor zover ik weet ). Ik heb wel nog steeds vrij veel haaruitval en puistjes, al sinds ik met hormonale AC stopte, maar goed, als dat het ergste is...
happiness = reality - expectations
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 3 en mijn NOD is 26 augustus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven