Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi!

Nieuw op het forum en single. Ik ben inmiddels al een tijdje voorbij de huil en ik-begrijp-het-niet fase.

- Leeftijd: 26 (man)

- Hoe lang al single: 6 maanden

- Langste relatie: 4 jaar

- Kortste relatie: 1 week

- Regio: Omgeving Groningen - Amsterdam

- Aan het daten: Niet bepaald

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? Tweeling

- Kinderen of kinderwens ? Nee en Ja

- Hobby's (speciaal voor Q)

Los van dit officiele stukje hoop ik hier eigenlijk gewoon mijn ei kwijt te kunnen en bij te dragen aan de discussie over SOA's. ijs en dates ;)

Zojuist mijn paspoort aangevraagd voor mijn toekomstige reisje en morgen sinterklaas "vieren" in arnhem - lekker vooruitzicht!
Weer een tweeling!!!! Welkom!!!

Wat voor reisje ga je maken? Nog last van ludevedu?

Ik ben na het eten even een uurtje in slaap gevallen, niet slim wel erg lekker

Morgen Sint op school, wat een gekkenhuis was het nu al....ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Be...waarom wilde jij een SOA test eigenlijk?

Pop....fijn dat het dagje met de kids goed ging! En nu al weekend! Ik ben jaloers! Veel plezier vanavond!

Moz....How are you? Ben je een beetje op tijd klaar met je deadline vanavond? Nog wat van PD gehoord?

Ingel..hoop dat jullie weer snel nieuwe vrijwilligers vinden! Verder alles goed??
Hallo allemaal!

Wat een druke zeg hier! Gezellig!

Grappig idd al die tweelingen! En ik ben nog juf ook! Zou het een "slechte" combinatie zijn tweeling en juf? hihi

Heb ook met de decemberstress te maken.. Morgen Sinterklaas op school.. En s middags sporten en wat eten met mijn buurvrouw. Wij vieren zolang er geen kids zijn in de familie geen sint en ik vind het wel prima!

Wat doen jullie met de kerst? Een boom of niet? Mijn visie is zolang ik alleen ben geloof ik het wel. Ben er toch vaak niet....

Voor alle juffen sterkte morgen met de sint!

Groetjes!
Goedenavond !

Hoe is het met de zenuwachtige juffen?

Yara, ik koop altijd wel een klein boompje, maak het huis toch wel gezellig voor mezelf en de visite in deze periode.

Trouwens ladies, update TM.

Die kwam ik vanmiddag tegen.........op de snelweg!

Die reed ineens enthousiast zwaaiend naast me, nou jaaaa.

Sjonge, toeval bestaat niet? Reden we zomaar naast elkaar in de file....Hij belde gelijk. Klonk nog wel wat ziekig, maar was vandaag weer begonnen met werken. Hij vroeg van alles, wilde weten hoe het met mij gaat. Ik heb heel relaxt en gezellig gedaan, niet gevraagd wanneer we elkaar weer zien. Hij sloot af met dikke kus en spreek je gauw. Ben benieuwd.
Wat leuk Miranda!!!

Goed dat je het zo relaxed hebt gedaan!!

Enne toeval bestaat niet

Positief zegt dat TM uit zichzelf belt en zo afsluit ! Wat een ontzettend fijn gevoel moet dat geven!!
Hallo allemaal!

Welkom aan de nieuwe mensen hier!

@Miranda: Wat leuk dat je TM tegen kwam!

@Pop: Fijn dat de sintviering zo goed is verlopen! Nu lekker weekend!

@WM: Wat kl*te dat je nu zo slecht slaapt. Geen wonder dat je in slaap bent gevallen op de bank..

@Ingel: Dat doe je goed hoor, met een bak B&J achter de pc!

Aan alle anderen: Hallo!

Ik ben net ook in slaap gevallen op de bank. Heb een erg drukke dag gehad! De kinderen waren erg onrustig..het gaat alleen maar over de sint, logisch natuurlijk! Morgen is het eindelijk zover.

Morgenavond ga ik sint vieren met een paar vriendinnen en zaterdagavond ga ik met mijn zusje op stap! Zondag wordt mijn oom 50. Vol gepland weekend dus! Zeker als je bedenkt dat ik ook de rapporten nog moet invullen die maandag mee gaan, daar ga ik nu een eerste start mee maken.
Welkom nieuwelingen!

Het wordt hier wel vol met tweelingen en juffen zeg, gezellig! Is nog iemand Ram hier, net als ik?

Ik ga mijn deadline halen! (mits er technisch niks fout gaat, want ben afgelopen dagen wel af en toe aan het klooien omdat de software niet doet wat 'ie zou moeten doen).

Ik zit nu dus ook lekker met een kopje koffie achter mijn computer en ben aan het werk, maar iets minder stressig, omdat ik weet dat ik het wel ga halen (en omdat het zo fijn voelt als het eindresultaat in zicht komt).

Miran, Geinig dat je TM tegenkwam op de snelweg! En goed dat je zo gezellig hebt gedaan, maar zo te zien blijf je toch stiekem wat hopen he?

Ingel, balen van het jc... maar gelukkig op je werk wel leuk. Lijkt me wel zwaar hoor, al die nieuwe indrukken en lange dagen!

BE: en, vindt je het spannend, wachten op de uitslag? Of ben jij niet zo'n piekeraar dat je ondanks dat je eigenlijk wel weet dat er niks is, je toch juist door die test gaat zitten zenuwen? (dat deed ik namelijk wel, haha)

WM: lekker getukt? Hoop dat je vanavond goed kan slapen zonder gepieker. Al oordopjes gekocht?
Iedereen is moe........

En ik heb morgen een stapdate, dus ga zo lekker op tijd slapen, zou nu al kunnen slapen denk ik........

WM minder aan het malen?

Indi, klinkt als leuk weekend!

Ja TM, was wel heel grappig en leuk! Maar ik ben toch minder enthousiast hoor. Op een of andere manier geloof ik er gewoon niet meer zo in. We hebben elkaar nu al een tijdje niet meer gezien en wat troubles gehad ook...
Wat heerlijk Mozz dat je je deadline gaat halen!

Dat werkt een stuk lekkerder, denk ik
Ik ben er ook weer eens na een avondje hard sporten hoe gaat het met iedereen?
Dat is te lezen toch?

Welkom aan de nieuwe mensen trouwens !! Gezellig
Moz....tsja geen oordopjes, misschien moet ik eens wat homeopatische zooi kopen om beter in te slapen....dat is denk ik meer het probleem. Toch als VM hier is kan ik stukken beter inslapen Gelukkig is dat morgen al het geval!!

Miranda....snap dat je je er niet meer in gelooft! Na alles wat jullie samen hebben meegemaakt. Ik denk ook niet dat je daar meer vanuit moet gaan! Wel zo realistisch toch? Hoe jammer dan ook is.....
Ja maar dan moet ik alles gaan doorlezen en de helft snap ik niet al die verwikkelingen enzo
Zo. Het eerste rapport is af!

en ik ben trouwens Vissen
BM......Haaiiii
WM, je eerste reactie over TM is zo superenthousiast en het tweede helemaal niet meer.....

Dan zit ik in het midden........
Oja, Yara, je had het over kerstbomen... ik heb dit jaar een NEPkerstboom gekocht! Meestal had ik altijd een klein echt boompje in een pot, maar dit jaar impulsaankoop gedaan en dus een nepperd gekocht met lichtjes er al in! Fout he!

Ik zet 'm na morgen pas neer, uit principe geen Kerst voordat de Sint is geweest
Ja inderdaad
Ik vind morgen juist de perfecte dag om het boompje op te zetten
haha, ja Mozzz, echt lekker kitschhy

Ik koop dan toch een echte,, vanwege toch wel gezellig huiselijk dennengeurtje. Of spray jij dat eroverheen?
Miranda....ik vind het ook heel leuk dat je hem bent tegengekomen bent op die manier en dat hij jouw belde. Vind ik positief....en ook hoe hij afsloot!

Maar....ik snap dat je jezelf in bescherming neemt....
Geen kerstboom hier in huis...... heb er een hekel aan. Teveel gedoe!
Nou WM, ik had jou juist ingeschat met een leuk versierd kersthuis
Hier komt er ook geen kerstboom denk ik..Ik heb helemaal geen zin in kerst..
Haha...nou echt niet....doe het in mijn klas en that's it!

Geen versierd huis.....en heb ook nog echt GEEN ZIN in de kerst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven