Forummer betaalt lening niet terug

19-11-2008 13:39 532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar terug zat een forumlid flink in de problemen en ze kon haar rekeningen niet betalen. Ik heb haar toen, goed van vertrouwen, 1500 euro geleend. Dit heb ik niet in een contract vastgelegd en daar heb ik nu vanzelfsprekend spijt van. Sindsdien heb ik niets meer van haar gehoord. Ze neemt de telefoon niet op, geeft geen antwoord op mijn mails en zelfs op de aangetekende brieven die ik haar verstuurd heb, krijg ik geen enkele reactie.

Buiten het feit dat ik het geld zelf inmiddels hard nodig heb, vind ik dit ook erg teleurstellend en op zijn zachtst gezegd niet netjes. Toch hoop ik nog steeds dat de persoon in kwestie het fatsoen heeft om mij mijn geld terug te geven.

Wie heeft iets dergelijks ook meegemaakt en heeft er misschien iemand tips zodat ik mijn geld terug krijg? Je kunt me ook mailen op hallohierlievje@hotmail.com
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 19-11-2008 13:43
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Denk je HPL?

Dat van die kop afbijten?

Ik vind het iemand die wel vaker gewoon terugkwam met een laat maar waaien houding van heb ik jou daar, terwijl er al het een en ander speelde met o.a. Livre en zo.

Ik vind het iemand die zo brutaal is als de beul eigenlijk.

Met andere woorden, het zou me niks verbazen als ze op een dag weer gewoon gezellig mee komt posten en weer wat uitgesproken meninkjes komt verkondigen alsof er niks aan de hand is.
Die kop kan me niet zoveel schelen, liet ze maar wat geld zien. Daar schiet Livre tenminste wat mee op.

Wat een arremoe om zo om je eigen geld te moeten blijven vragen.

Livre, ik denk dat het advies van Eleonora een hele goeie is.

Heb je wel al excuses van de leenster gekregen, of iets anders gehoord waaruit haar goede wil blijkt?
quote:lindy schreef op 04 december 2008 @ 21:33:

Dit hele genante topic en het feit dat het halve forum weet over wie het gaat, is blijkbaar niet genoeg om de zaak netjes op te lossen.Nee, ongelooflijk eigenlijk....
Jee Livre, had het topic nog niet eerder gezien! Maar wat erg zeg, ik zou me doodschamen als ik die forumster was. Pff. Ik hoop echt dat je je geld snel terug hebt!
Sluit zich aan bij Eleonora "zo brutaal als de beul" dat dekt de lading wel zo'n beetje.
Wees blij!
quote:eleonora schreef op 04 december 2008 @ 21:34:

Denk je HPL?

Dat van die kop afbijten?

Ik vind het iemand die wel vaker gewoon terugkwam met een laat maar waaien houding van heb ik jou daar, terwijl er al het een en ander speelde met o.a. Livre en zo.

Ik vind het iemand die zo brutaal is als de beul eigenlijk.

Met andere woorden, het zou me niks verbazen als ze op een dag weer gewoon gezellig mee komt posten en weer wat uitgesproken meninkjes komt verkondigen alsof er niks aan de hand is.Die kans zit er wel heel dik in Leo maar ik geloof nog steeds in hoogmoed komt voor de val enzo
Heb jij weer gelijk in Leo
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:lindy schreef op 04 december 2008 @ 21:33:

Ik zou het maar gewoon uit handen geven bij een deurwaarder en aangifte doen.

Dit hele genante topic en het feit dat het halve forum weet over wie het gaat, is blijkbaar niet genoeg om de zaak netjes op te lossen.Jammer dat ik het nu niet weet......
Jeetje livre ik wilde net jouw topic binnen sluipen om te vragen of het al opgelost is...

Wat een naaistreek.

Al zou ze maar even iets laten horen.. erg flauw en eigenlijk intens gemeen.

Sterkte en succes, ik hoop voor je dat het toch nog eens opgelost kan worden !

(f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ik weet ook niet wie het is, hints willen we!
Ik vind het ook dieptriest. Diep, diep en diep triest. Ik had echt de hoop en ergens ook nog het vertrouwen dat het opgelost zou worden.

Maar, welk doel dient dit topic behalve dan publieke schandpaal nu we toch allemaal al weten om wie het gaat?
Ik kom heel even inbreken.

Aangezien er geen forummers persoonlijk aangevallen of zwartgemaakt mogen worden (hoe vervelend de situatie ook is), zou ik jullie willen vragen hier geen namen te noemen of een hint spel te spelen.

Ik begrijp wel hoe erg het leeft, en ik voel het net zo als jullie, maar ik hoop ook dat jullie dit begrijpen.
Weet je, ik vind het zo in strijd met al die preken die ze hier heeft afgestoken over respect
Crosspost Viev, sorry
Pip, wie hoog gaat kan hard vallen. ( oid )
Ja wat is dan nu de bedoeling Viev?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 december 2008 @ 21:43:

Crosspost Viev, sorry

Nevermind!

Maar er zijn ook nog heel veel forummers (even als antwoord op Evidenza) die niet weten om wie het gaat. En dan spring ik nu heel even in de bres voor de betreffende forummer als het op privacy aankomt.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu wel in strijd ben tussen hoe de privacyregels zijn en hoe ik die hanteer als engel, en hoe ik me voel als forummer. Maar dat begrijpen jullie wel hoop ik?
Nou het is iig niet de bedoeling dat we een soort Cluedo gaan spelen hier
Viev, ik vind je een held!
quote:winkelmandje schreef op 04 december 2008 @ 21:45:

Ja wat is dan nu de bedoeling Viev?

Van dit topic?

Nou... bewustwording van de betreffende forummer?

Tips?

Mensen die haar wel spreken kunnen wellicht nog eens polsen?

Zoiets?

In het kader van: alle beetjes helpen?
tuurlijk One :-)
Er was een tijd dat iedereen de grond kuste waar ze op liep.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 december 2008 @ 21:47:

Viev, ik vind je een held!
Eigenlijk jammer, maar ja "regels zijn regels", zelfs in dit geval
Wees blij!
Wat krijgen we nou, nog niet opgelost?? Ik dacht dat er contact was geweest? Nou, dit past in ieder geval bij het hondsbrutaal en schaamteloos. Schandalig.

Liev, ik vind het zooo naar voor je dat je zo op de leur moet voor je ooit zo goedbedoelde geld.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven