Forummer betaalt lening niet terug

19-11-2008 13:39 532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar terug zat een forumlid flink in de problemen en ze kon haar rekeningen niet betalen. Ik heb haar toen, goed van vertrouwen, 1500 euro geleend. Dit heb ik niet in een contract vastgelegd en daar heb ik nu vanzelfsprekend spijt van. Sindsdien heb ik niets meer van haar gehoord. Ze neemt de telefoon niet op, geeft geen antwoord op mijn mails en zelfs op de aangetekende brieven die ik haar verstuurd heb, krijg ik geen enkele reactie.

Buiten het feit dat ik het geld zelf inmiddels hard nodig heb, vind ik dit ook erg teleurstellend en op zijn zachtst gezegd niet netjes. Toch hoop ik nog steeds dat de persoon in kwestie het fatsoen heeft om mij mijn geld terug te geven.

Wie heeft iets dergelijks ook meegemaakt en heeft er misschien iemand tips zodat ik mijn geld terug krijg? Je kunt me ook mailen op hallohierlievje@hotmail.com
anoniem_51386 wijzigde dit bericht op 19-11-2008 13:43
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:fleurtje schreef op 04 december 2008 @ 22:21:

[...]

Wat kuste ik dán.....Nou...grond rijmt er wel op
quote:Spinster schreef op 04 december 2008 @ 22:22:

Mijn bek valt open van dit topic. Wat ontzettend raaaaar dat zoiets opeens is toegestaan en nog wel 2 engelen die zich er over uit laten en het toestaan.

Ik heb het toegestaan als engel omdat het in eerste instantie een algemeen topic was om raad.

Nu gaat het een heel andere kant op, een persoonlijkere kant. Dit had ik niet verwacht.

Eerlijk gezegd had ik ook gehoopt dat het 2 weken geleden afgerond zou zijn.

Zodoende... dit had ik niet voorzien, daarvoor excuses.

Ik zal het topic om 22.30 uur sluiten.
Eens.

Dicht dit topic.
Geen bijzonderheden
quote:Vinyl schreef op 04 december 2008 @ 22:22:

[...]

Wat wil je nou? Eerst kan dit niet, en dan mag ik niet sluiten?

Sorry hoor, maar nu spreek je jezelf tegen.

Ik heb het geopend vanuit een goed hart, en ik had niet verwacht dat er zoveel weerstand zou zijn. Mag ik niet op een beslissing terugkomen?

Denk je nou echt dat X hier haar verhaal zou willen doen?Ik weet dat je het waarschijnlijk erg goed bedoelt, maar het is erg verwarrend nu je blijkbaar onder verschillende petten meedoet aan de discussie.
quote:Evidenza schreef op 04 december 2008 @ 22:21:

Eerst grijpen jullie volkomen out of the blue in op het topic van Digi, en nu censureren jullie jezelf ook al.Eeeh EXCÚSE ME? Out of the blue? Alsof jij achter de schermen kan kijken. Bah, walgelijke insinuatie.
quote:yasmijn schreef op 04 december 2008 @ 22:23:

[...]

Aannames. Wie zegt dat betr daarin zat toen Livre haar het geld leende?tuurlijk zijn het aannames, want degenen waar het over gaat laten zich hier niet meer zien. Ik hoop dat Livre haar geld z.s.m. krijgt, op wat voor manier dan ook.
Ik sluit het topic; verdere discussie mag altijd, onder een algemeen nieuw te openen topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven