Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mozz, nee vind het niet spannend, kan er nu toch niks aan doen meer. Dit soort dingen kan ik makkelijk van me afzetten maar andere dingen kan ik juist weer wel erg over piekeren...

WM, wou het gewoon weten, heb het afgelopen jaar nou niet echt relaties gehad maar wel contacten gehad zullen we maar zeggen.
Zo. Ik heb nu 5 rapporten gedaan en ik stop er even mee..

Even lekker op de bank hangen!
Whaha, heb er inderdaad een heuse 'dennengeur spray' bij gekregen!!! Kitscheriger kan het niet!!!

voor degenen die geen zin hebben in Kerst. Ik sta ook niet enorm te springen, maar vind het toch altijd wel een bijzondere tijd. Alles in de stad en de huizen vol lichtjes, dus 's avonds naar huis fietsen is een stuk minder erg rond deze tijd.

Gaan jullie nog naar familie ofzo?

Knap dat je het zo makkelijk van je af kunt zetten BE. En gelukkig piekeren mannen blijkbaar ook wel over dingen. (Toch niet bepaalde dingen nu waar je over piekert? Of wel?)

Indi, lekker dat je er al 5 hebt gedaan. Moet je er nog veel, of kun je lekker de rest van de avond op de bank doorbrengen?

Ik kreeg net smsje van PD dat we morgen na ons etentje naar hem gaan omdat 'de sint bij hem langskomt'. Ik iets teruggesmst in de trant van: ben je wel braaf genoeg geweest dan?, misschien komt piet alleen de roe brengen ipv kadootjes, dus laten we maar goed liedjes zingen! Beetje grappig bedoeld. Kreeg ik er een terug dat hij dus bedoelde dat ik bij hem slaap morgen. Echt zo'n mededeling was het, en geen vraag. En dat zat me niet lekker, op een of andere manier. Meteen even gebeld, wou even de toon van zijn stem erbij horen maar hij deed best kortaf omdat 'ie op het punt stond naar vrienden te gaan. Pfffff.

Ik vind dit niet fijn, en eigenlijk slaat dat nergens op.

Ben gewoon nogal moe denk ik.
@Mozz: Wat raar van PD...niet leuk dat je er een naar gevoel bij krijgt..

Ik ga met de kerst wel naar familie, maar het is mijn eerste kerst alleen..Het doet me toch meer dan ik dacht, want toen het vandaag op het werk over kerst vieren ging en over mensen die alleen zijn kreeg ik het een beetje te kwaad..

Ik moet nu nog 17 rapporten, maar die ga ik morgenmiddag en zaterdag afmaken..
Knuf voor Indi en succes met de rapporten!

Ik vier 1e kerstdag met familie en 2e kerstdag met een paar single vriendinnen (gaan we dronken worden haha).

Leuke combi dacht ik zo...

Mozz, ik vind het ook wel gek hoor.

Snap dat het op jou een beetje dwingend overkomt?
Klinkt als leuke combi inderdaad Miran

Ja, beetje dwingend komt het op me over. (piekerdepieker... misschien bedoelt 'ie het alleen maar leuk, bij wijze van verrassing ivm Sint etc... maar waarom voelt het zo maf, kreeg gewoon beetje vreemd gevoel: wat is ie van plan dan? Mijn hoofd werkt ook niet meer zo goed geloof ik.)

Ik wil 'm niet nóg een keer bellen, ook omdat 'ie nu met vrienden is, misschien toch smsje of mailtje? Of gewoon even niks?
Je bent overwerkt Mozz!!!
Waarschijnlijk staat je morgen iets heel leuks te wachten....
doe maar ff niks mozz, je bent moe........je ziet het wel toch?

truste ladies !
Mozz, wacht anders even tot morgen...misschien denk je er dan weer heel anders over!

Ik moet eigenlijk gaan slapen, moet om half 7 de deur uit en met een beetje pech nog eerder als het glad wordt..

Ben helemaal niet moe..komt vast omdat ik op de bank heb liggen slapen..
Haha Indi...ik heb hetzelfde "probleem"

Moet jij ook zo vroeg op school zijn vanwege sint?
Ja..Ik wil graag op tijd zijn. Moeten nog een paar dingen gebeuren. En aangezien ik een uur reistijd heb (heb geen rijbewijs), moet ik dus zo vroeg op
Ow ok.... Ik moet vroeg op school zijn omdat ik in de sintcomm. zit

Heb weer de gehele avond niets uitgevoerd....ass usual
Haha..ik ook niet..Net als met de rapporten die maandag mee moeten

Ik presteer het beste onder druk
Hahaha.....maar je hebt een heel druk weekend!?!
Even douchen..ben zo terug!
Douchse!!
Zo..Ik lig met de laptop in bed..

Ik heb idd een druk weekend, maar zaterdag overdag ben ik gewoon thuis
Ik lig met laptop op de bank...had mijn huis moeten opruimen, stofzuigen en afwassen, maar niets gedaan. Stomme ik!

Streven is voor 00.00 in bed te liggen

Lekker wezen douchen?
Pfff... overwerkt... je hebt wel een beetje gelijk merk ik.

Toen ik jullie reacties las moest ik gewoon huilen. Zomaar.

PD was nog even online op msn daarnet (tussen zijn twee afspraken in) en ik kon het toch niet laten te melden dat ik me eventjes niet lekker voelde.

Belde 'ie meteen op en was even heel fijn gesprekje. Wat is het toch eigenlijk een lieverd.

Mozz is weer gerustgesteld voor morgen. Pf. Al die emoties.

En dan te bedenken dat ik eigenlijk heel december vrij had moeten hebben.... Zal blij zijn als ik straks (rond kerst) echt vakantie heb.

WM zit in een 'sitcom'

Geinig om te horen wat jullie juffen allemaal meemaken op zo'n sintdag. Voor mij is het alleen de herinnering dat de Sint naar school kwam enzo, maar nooit bij stil gestaan dat die juffen en meesters natuurlijk zich het schompes werken om het allemaal leuk te maken voor de kinderen op die dag
Heerlijk! Ik ben een enorme Lushfan (lekkere zeepjes en douchegels) (weet niet of je het kent?) en daar kan ik weer helemaal blij van worden (kan ik wel gebruiken in deze periode..)

www.lush.nl
En of wij ons het schompes werken

Pffff..soms raakt mijn geduld ook wel even op hoor..

Er kan gewoon niet normaal gewerkt worden op dit soort dagen, maar het maakt het ook wel weer heel gezellig!

Fijn dat je nog even hebt gebabbeld met PD, Mozz!

Ik ben nog steeds niet actief op Paiq trouwens...
Mozzz..... Voor jouw!! PD klinkt echt als een hele erg lieverd! Wat ik al zei, waarschijnlijk wordt morgen heel fijn samen! Pas je wel een beetje goed op jezelf? Anders kom ik je opzoeken, zover woon ik niet van je vandaan!

indi... Ik ken Lush, ik ben alleen grotere fan van Rituals
Rituals is ook heerlijk, WM! Vooral de Hamam vind ik erg lekker..

Bah, ben nog steeds niet moe
quote:Mozzarella schreef op 04 december 2008 @ 23:28:

WM zit in een 'sitcom'

Geinig om te horen wat jullie juffen allemaal meemaken op zo'n sintdag. Voor mij is het alleen de herinnering dat de Sint naar school kwam enzo, maar nooit bij stil gestaan dat die juffen en meesters natuurlijk zich het schompes werken om het allemaal leuk te maken voor de kinderen op die dag

Wat is een "sitcom"?

Ja Mozz daar dacht ik laatst ook aan! Want het is echt een vreselijk geregel!! Dan werk ik ook nog eens op een mega grote school dus dan is het nog meer geregel.... Maar goed, als ik morgen al die blije gezichtjes zie dan word ik vanzelf weer blij!

Alleen dan in 2 weken Kerst erdoorheen "rammen"!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven