Gezondheid alle pijlers

Hoofdpijn en plotseling slechthorend kind

04-08-2016 07:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter van 6 jaar met coeliakie heeft al geruime tijd sluimerende hoofdpijn met elke paar weken een enorme piek waar dan ook koorts bij komt kijken. Ze is hiervoor onder behandeling van het ziekenhuis en er worden steeds meer dingen uitgesloten. Nu is ze sinds een week ook slechthorend geworden. Ze heeft geen oorpijn .

Wij zijn op vakantie ( binnen nl) en hebben vandaag een afspraak met een huisarts, maar ik maak me veel zorgen om haar.

Ik weet ook niet wat precies mijn vraag is; misschien herkenning?

Misschien hoe om te gaan met een ziek kind?

Ik vind het erg moeilijk dat mijn dochter zo vaak naar het ziekenhuis moet, door zoveel artsen wordt gezien en dat we nog geen steek verder zijn.
Is ze al gezien door een neuroloog? Is er al een mri/CT gemaakt.
Mri staat voor over 2 weken op het programma
Verstandig dat je naar de huisarts gaat, misschien kan die overleggen met het ziekenhuis. Ik zou persoonlijk aansturen op een versnelde MRI tenzij de huisarts iets "gewoons" in de oren ziet zoals bijvoorbeeld vocht achter het trommelvlies.
Ik zou bellen met het ziekenhuis waar ze in de molen zit omdat die haar geschiedenis kennen. Sterkte!
Ik heb al overleg gehad met haar eigen kinderarts, die raadde aan om hier naar de huisarts te gaan.

Bedankt voor het meedenken in elk geval, weet zelf niet goed meer wat te doen, voel me zo machteloos
Hoe gaat het verder met haar gv dieet? Houden jullie je daar aan? Anders kan ze daar ook klachten van blijven houden (al kan ik me het slecht horen er niet bij voorstellen, hoofdpijn en koorts nog wel).

Misschien ook eens op het coeliakie forum kijken? Daar zijn ook veel moeders met kinderen die veel in het ziekenhuis komen.

Veel succes voor jullie, hopelijk is er snel duidelijkheid en kunnen de artsen jullie zorgen weg nemen.
Ze is volledig glutenvrij. Had zelf ook gezocht op het coeliakie forum , maar niet veel wijzer geworden helaas
Gelukkig maar dat gv dieet lukt, dan is dat ook uitgesloten als oorzaak van de klachten. Jammer dat het coeliakie forum niks oplevert.

Veel succes met wachten
Is ze aan beide oren slechter gaan horen, of aan één oor?
Ik had deze pagina ooit gebookmarkt; misschien heb je er iets aan (of niet): Cisca Wijmenga krijgt Spinozapremie 2015 voor coeliakie-onderzoek | Nieuws | Biologie, Geneeskunde | spinozapremie, coeliakie, gluten, dna, genetica, genoom, auto-immuunziekte - NEMO Kennislink
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ze heeft " gelukkig " twee middenoor ontstekingen
Ai, wat een pech zeg twee oorontstekingen. Dat gaat gelukkig weer over, maar wel heel sneu op vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven