Hoofdpijn en plotseling slechthorend kind
donderdag 4 augustus 2016 om 07:27
Onze dochter van 6 jaar met coeliakie heeft al geruime tijd sluimerende hoofdpijn met elke paar weken een enorme piek waar dan ook koorts bij komt kijken. Ze is hiervoor onder behandeling van het ziekenhuis en er worden steeds meer dingen uitgesloten. Nu is ze sinds een week ook slechthorend geworden. Ze heeft geen oorpijn .
Wij zijn op vakantie ( binnen nl) en hebben vandaag een afspraak met een huisarts, maar ik maak me veel zorgen om haar.
Ik weet ook niet wat precies mijn vraag is; misschien herkenning?
Misschien hoe om te gaan met een ziek kind?
Ik vind het erg moeilijk dat mijn dochter zo vaak naar het ziekenhuis moet, door zoveel artsen wordt gezien en dat we nog geen steek verder zijn.
Wij zijn op vakantie ( binnen nl) en hebben vandaag een afspraak met een huisarts, maar ik maak me veel zorgen om haar.
Ik weet ook niet wat precies mijn vraag is; misschien herkenning?
Misschien hoe om te gaan met een ziek kind?
Ik vind het erg moeilijk dat mijn dochter zo vaak naar het ziekenhuis moet, door zoveel artsen wordt gezien en dat we nog geen steek verder zijn.
donderdag 4 augustus 2016 om 08:08
Hoe gaat het verder met haar gv dieet? Houden jullie je daar aan? Anders kan ze daar ook klachten van blijven houden (al kan ik me het slecht horen er niet bij voorstellen, hoofdpijn en koorts nog wel).
Misschien ook eens op het coeliakie forum kijken? Daar zijn ook veel moeders met kinderen die veel in het ziekenhuis komen.
Veel succes voor jullie, hopelijk is er snel duidelijkheid en kunnen de artsen jullie zorgen weg nemen.
Misschien ook eens op het coeliakie forum kijken? Daar zijn ook veel moeders met kinderen die veel in het ziekenhuis komen.
Veel succes voor jullie, hopelijk is er snel duidelijkheid en kunnen de artsen jullie zorgen weg nemen.
donderdag 4 augustus 2016 om 10:41
Ik had deze pagina ooit gebookmarkt; misschien heb je er iets aan (of niet): Cisca Wijmenga krijgt Spinozapremie 2015 voor coeliakie-onderzoek | Nieuws | Biologie, Geneeskunde | spinozapremie, coeliakie, gluten, dna, genetica, genoom, auto-immuunziekte - NEMO Kennislink
En als het vuur gedoofd is komen er wolven