Zwanger worden ronde 12+ (+MM)
maandag 18 juli 2016 om 10:57
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!
Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.
De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.
Linkje naar: Deel 1!
Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!
Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.
De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.
Linkje naar: Deel 1!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Gestart | Status | NOD | Bijzonderheden |
| Samoa_ | 34/34 | Juli 2015 | 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov | - | Geen oorzaak gevonden |
| Tinkerbell1233 | 25/27 | Augustus 2015 | Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject | 31mei | BBZ 'Nov16 (iui2) |
| Mariskam198 | 31/33 | Oktober 2015 | Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd | - | - |
| Groenebroek | 33/32 | Ronde 38 | MMM tijdelijk stop gezet | - | - |
| Lauwie | 27/28 | Ronde 14 | Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject | 3-5 | Slechte zaadkwaliteit |
| Pollewop | 28/29 | Okt 2015 | 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! | 28-10 | PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad |
| Vanessakusje1987 | 30/42 | - | - | - | - |
| Elianora | 29/30 | jan 2016 | 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur | - | PCOS en moeilijk te stimuleren |
Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!
Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
vrijdag 5 augustus 2016 om 00:04
Hee meiden, even snel vanaf m'n vakantie adres.. Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad en wanneer precies maar ik heb sinds van de week last van rugpijn. En sinds vandaag echt erg. En ik dacht dat ik vanavond opeens veel meer blauwe aders op m'n ene borst had. En m'n andere borst lijkt opeens groter. Jullie snappen wel, ik loop me weer helemaal gek te maken met die symptomen
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
vrijdag 5 augustus 2016 om 09:05
Fijne vakantie Pollewop, ga er lekker van genieten en dat buren gebeuren ja dat had ik zelfs met de caravan en ramen open. Alles beweegt (niet dat wij zo actief zijn) en piept al als je opdraaid.
Juul ik hoop het voor je!
Verder ga ik jullie ook verlaten, niet omdat ik dat nu perse wil, maar wel omdat het moet.
Maandag ongesteld geworden, dinsdag veel bloed verloren, woensdag don en vandaag een beetje..
Maar heb nu een aantal testen gedaan en die geven zwanger aan. Of t blijft zitten is een goeie vraag, dat zal de tijd leren.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en gun het jullie allemaal net iets meer dan mezelf, ik had nog wel even kunnen wachten.
Sterkte meiden. Hopelijk vruchtbare maanden toegewenst!
Juul ik hoop het voor je!
Verder ga ik jullie ook verlaten, niet omdat ik dat nu perse wil, maar wel omdat het moet.
Maandag ongesteld geworden, dinsdag veel bloed verloren, woensdag don en vandaag een beetje..
Maar heb nu een aantal testen gedaan en die geven zwanger aan. Of t blijft zitten is een goeie vraag, dat zal de tijd leren.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en gun het jullie allemaal net iets meer dan mezelf, ik had nog wel even kunnen wachten.
Sterkte meiden. Hopelijk vruchtbare maanden toegewenst!
vrijdag 5 augustus 2016 om 09:38
Vanessa wat fijn dat de testen positief blijven!! Super zeg!! Ben blij voor jullie!
En Juul wat spannend, klinkt goed allemaal!!
Met mij gastheer minder. Gister ongesteld geworden. Had ontzettend veel symptomen. Was echt misselijk, kon niet meer tegen pittig eten, was echt mezelf niet en had steeds rare steken in m'n baarmoeder. Had een flinke verhoging voor mijn NOD. Dus ik vond het nogal vreemd.
En Juul wat spannend, klinkt goed allemaal!!
Met mij gastheer minder. Gister ongesteld geworden. Had ontzettend veel symptomen. Was echt misselijk, kon niet meer tegen pittig eten, was echt mezelf niet en had steeds rare steken in m'n baarmoeder. Had een flinke verhoging voor mijn NOD. Dus ik vond het nogal vreemd.
vrijdag 5 augustus 2016 om 10:37
Vanessa misschien dat je het nog leest maar mij vraag is dan gelijk hoezo heb je getest, aangezien je ongesteld bent geworden (misschien heb ik het gemist). Vervelend zeg ongesteld zijn en een positieve test hebben. Hopelijk niks ergs aan de hand. Veel sterke gewenst. Hoop het beste voor jullie.
Lieksie balen zeg zeker al je temp hoop bleef plus al de symptomen grrrrr
Hier vanochtend een lichte daling van de temp. Misschien innestingsdip? Nog een week wachten
Lieksie balen zeg zeker al je temp hoop bleef plus al de symptomen grrrrr
Hier vanochtend een lichte daling van de temp. Misschien innestingsdip? Nog een week wachten
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:06
Vanessa! Gefeliciteerd! Ik gok dat het een innestelingsbloeding was
Een zwangerschapstest is niet zo maar positief! Al snap ik dat het je wat onzeker maakt. Hopelijk snel meer duidelijkheid en een mooie zwangerschap! Geniet ervan!
LIeksie, Hele dikke knuffel voor jou meis... Wat ontzettend balen. Het is zo gek, je weet eigenlijk iedere keer dat je lichaam je voor de gek kan houden, en toch ga je in de symptomen geloven en krijg je hoop
.... Vind het echt rot voor je meis.....
Juul! Fijn dat je ons niet kan missen, hahahaha, Maar hop, vakantie houden en relaxen jij! Ook al snap ik dat het je bezig blijft houden. Hopelijk kan je ons tussentijds op de hoogte houden! Het zou tocht te mooi zijn als je op vakantie zwanger blijkt te zijn!
Pollewop, 3 weken kroatie! Wauw, dat klinkt heerlijk. Geniet ervan meis! Hopelijk heb ook jij een heerlijke vakantie!!!
Groenebroek, hoe gaat het met jou!?
Samoa, hoe was het bij de gyn vanochtend? Hopelijk beter dan bij mij....
Er was 1 eitje te zien die gegroeid was, maar pas 10mm (ik zit op dag 18). Mn baarmoederslijmvlies was wel heel dik en helemaal klaar voor de eisprong (dat verklaart waarom ik vaker tussendoor verward was door cervixslijm ed). 10mm is echt te klein, dus we gaan de cyclus afbreken. Deze heeft geen zin. Nu provera mee, en dan 100mg clomid.
Gekke is, vorige keer heb ik ook provera mee gekregen (die ligt thuis dus kan het nu niet checken) maar ik zou zweren dat dat voor 10 dagen was.... (heb ik toen niet gebruikt omdat ik het toch op zn beloop wilde laten gaan, was ook eenmalig).
Nu heb ik 10mg provera voor 5 dagen, iemand hier ervaring mee???
Een zwangerschapstest is niet zo maar positief! Al snap ik dat het je wat onzeker maakt. Hopelijk snel meer duidelijkheid en een mooie zwangerschap! Geniet ervan!
LIeksie, Hele dikke knuffel voor jou meis... Wat ontzettend balen. Het is zo gek, je weet eigenlijk iedere keer dat je lichaam je voor de gek kan houden, en toch ga je in de symptomen geloven en krijg je hoop
Juul! Fijn dat je ons niet kan missen, hahahaha, Maar hop, vakantie houden en relaxen jij! Ook al snap ik dat het je bezig blijft houden. Hopelijk kan je ons tussentijds op de hoogte houden! Het zou tocht te mooi zijn als je op vakantie zwanger blijkt te zijn!
Pollewop, 3 weken kroatie! Wauw, dat klinkt heerlijk. Geniet ervan meis! Hopelijk heb ook jij een heerlijke vakantie!!!
Groenebroek, hoe gaat het met jou!?
Samoa, hoe was het bij de gyn vanochtend? Hopelijk beter dan bij mij....
Er was 1 eitje te zien die gegroeid was, maar pas 10mm (ik zit op dag 18). Mn baarmoederslijmvlies was wel heel dik en helemaal klaar voor de eisprong (dat verklaart waarom ik vaker tussendoor verward was door cervixslijm ed). 10mm is echt te klein, dus we gaan de cyclus afbreken. Deze heeft geen zin. Nu provera mee, en dan 100mg clomid.
Gekke is, vorige keer heb ik ook provera mee gekregen (die ligt thuis dus kan het nu niet checken) maar ik zou zweren dat dat voor 10 dagen was.... (heb ik toen niet gebruikt omdat ik het toch op zn beloop wilde laten gaan, was ook eenmalig).
Nu heb ik 10mg provera voor 5 dagen, iemand hier ervaring mee???
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:14
Omdat de hoeveel heid zo wisselde sexy. Normaal paar dagen bruin en dan direct veel rood en dan bedoel ik ook echt veel.
Nu was t een dag, dag 2 redelijk veel dag 3,4 en 5 erg weinig tot niets. Dat was vreemd voor mij.
wolkje das balen! Hopelijk levert t afbreken en het opnieuw proberen met de clomid wel wat op. Een goede cyclus zou fijn zijn.
Nu was t een dag, dag 2 redelijk veel dag 3,4 en 5 erg weinig tot niets. Dat was vreemd voor mij.
wolkje das balen! Hopelijk levert t afbreken en het opnieuw proberen met de clomid wel wat op. Een goede cyclus zou fijn zijn.
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:15
En toen plaste ik gisteravond ineens 2 streepjes, dus ik ga jullie ook verlaten. Ik vind jullie een fijne groep meiden en ik gun het jullie allemaal zó ontzettend om NU zwanger te worden. Ik zou graag blijven hangen hier, maar ik snap ook helemaal dat jullie daar niet op zitten te wachten. Ik hoop zo dat het wachten voor jullie snel voorbij is
Vanessa, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Lieksie wat klote zeg.
Pollewop, fijne vakantie! Geniet ervan!
Juul, dat klinkt goed, ik duim voor je!
Wolkje, ik hoop dat je vandaag een goede echo hebt!
Tinkerbell, ik duim nog even zo hard door voor je! Bij tomaat en bij mij bleken de belachelijke (bijna) huilbuien een goed teken en ik ruik bepaalde dingen ook al een week sterker, ik hoop zo dat het voor jou ook gewoon goed nieuws is!
Als jullie het goed vinden, zou ik graag zo heel af en toe mee blijven lezen zodat ik kan juichen voor de volgende met 2 streepjes!
Vanessa, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Lieksie wat klote zeg.
Pollewop, fijne vakantie! Geniet ervan!
Juul, dat klinkt goed, ik duim voor je!
Wolkje, ik hoop dat je vandaag een goede echo hebt!
Tinkerbell, ik duim nog even zo hard door voor je! Bij tomaat en bij mij bleken de belachelijke (bijna) huilbuien een goed teken en ik ruik bepaalde dingen ook al een week sterker, ik hoop zo dat het voor jou ook gewoon goed nieuws is!
Als jullie het goed vinden, zou ik graag zo heel af en toe mee blijven lezen zodat ik kan juichen voor de volgende met 2 streepjes!
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:20
Wolkje, ik zie nu jouw post die in de tussentijd geplaatst is. Balen zeg
. Ik heb ook 5 dagen 10mg provera geslikt en was uiteindelijk 14 dagen na de eerste pil ongesteld, maar ik heb mogelijk toch nog een eisprong gehad toen. Dus dat is niet helemaal representatief voor de werking. Ik krijg er wel gewoon een bloeding van dus!
Ik ga duimen dat clomid 100mg voor jou ook gewoon de oplossing is. Ik vond het afbreken en moeten wachten op de bloeding echt vreselijk, zó zonde van mijn tijd, maar goede kans dat het daarna helemaal goed komt.
Ik ga duimen dat clomid 100mg voor jou ook gewoon de oplossing is. Ik vond het afbreken en moeten wachten op de bloeding echt vreselijk, zó zonde van mijn tijd, maar goede kans dat het daarna helemaal goed komt.
vrijdag 5 augustus 2016 om 11:26
Wauw Nena... Jeetje! GEFELICITEERD! Wat fijn meis..... Hoe voel je je nu? Weet je vriend het al?
Wat een nieuws... Dat zijn 2 nieuwe zwangere op een dag!!! Dat geeft toch moed voor deze groep
Al blijft voor mn gevoel nog steeds het begin groepje een beetje achter (met het zwanger worden)...
Groenebroek, lieksie, samoa, groenebroek, Spurr, Juul (sorry voor wie ik vergeet... ) Hiervan moet toch ook eindelijk eens iemand zwanger worden!
Anyway, ik vind het wel leuk om af en toen nog wat van je te horen hoor Nena!!! Ben heel benieuwd hoe je zwangerschap verloopt enzo! Maar ik weet niet hoe de rest hier tegenover staat natuurlijk.
Wat een nieuws... Dat zijn 2 nieuwe zwangere op een dag!!! Dat geeft toch moed voor deze groep
Al blijft voor mn gevoel nog steeds het begin groepje een beetje achter (met het zwanger worden)...
Groenebroek, lieksie, samoa, groenebroek, Spurr, Juul (sorry voor wie ik vergeet... ) Hiervan moet toch ook eindelijk eens iemand zwanger worden!
Anyway, ik vind het wel leuk om af en toen nog wat van je te horen hoor Nena!!! Ben heel benieuwd hoe je zwangerschap verloopt enzo! Maar ik weet niet hoe de rest hier tegenover staat natuurlijk.
vrijdag 5 augustus 2016 om 12:43
Wolkje, eens hoor, ik vind het ook oneerlijk dat tomaat, Vanessa en ik nu zwanger zijn ipv de oudgedienden; ik gun het iedereen die (bijna) vanaf het begin mee schrijft echt een beetje meer dan mezelf. Ik blijf gewoon mega hard voor jullie duimen. En ja, vriend weet het al, ik 'mocht' pas testen van hem als hij ook thuis was; ik geloof dat hij blijer is dan ik.
En ik zal hier niet meer meeschrijven, hoor, het hele idee van dit groepje is dat je niet 'geconfronteerd' hoeft te worden met zwangerschapskwaaltjes en echo's en dergelijke. Ik zou alleen wel graag mee blijven lezen zodat ik jullie allemaal hopelijk snel ook uit kan zwaaien hier.
En ik zal hier niet meer meeschrijven, hoor, het hele idee van dit groepje is dat je niet 'geconfronteerd' hoeft te worden met zwangerschapskwaaltjes en echo's en dergelijke. Ik zou alleen wel graag mee blijven lezen zodat ik jullie allemaal hopelijk snel ook uit kan zwaaien hier.
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:11
quote:nena_ schreef op 05 augustus 2016 @ 12:43:
Wolkje, eens hoor, ik vind het ook oneerlijk dat tomaat, Vanessa en ik nu zwanger zijn ipv de oudgedienden; ik gun het iedereen die (bijna) vanaf het begin mee schrijft echt een beetje meer dan mezelf. Ik blijf gewoon mega hard voor jullie duimen. En ja, vriend weet het al, ik 'mocht' pas testen van hem als hij ook thuis was; ik geloof dat hij blijer is dan ik.
En ik zal hier niet meer meeschrijven, hoor, het hele idee van dit groepje is dat je niet 'geconfronteerd' hoeft te worden met zwangerschapskwaaltjes en echo's en dergelijke. Ik zou alleen wel graag mee blijven lezen zodat ik jullie allemaal hopelijk snel ook uit kan zwaaien hier.Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alles behalve oneerlijk...... Integendeel, Iedereen die zwanger wil worden verdient het om zo snel mogelijk zwanger te zijn... Ik gun het niemand om langer dan een half jaar tot jaar (laat staan langer) bezig te zijn. Alleen het valt (misschien is het toeval) op dat een aantal dames de laatste tijd zich aansluiten binnen no time weer weg zijn Heel fijn voor hun, alleen ik gun het sommige die al langer bezig zijn (mijzelf natuurlijk ook, maar ik hou vooralsnog mn hoofd wel boven water) ook zo ontzettend....
En ik zal hier niet meer meeschrijven, hoor, het hele idee van dit groepje is dat je niet 'geconfronteerd' hoeft te worden met zwangerschapskwaaltjes en echo's en dergelijke. Ik zou alleen wel graag mee blijven lezen zodat ik jullie allemaal hopelijk snel ook uit kan zwaaien hier.Oh, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alles behalve oneerlijk...... Integendeel, Iedereen die zwanger wil worden verdient het om zo snel mogelijk zwanger te zijn... Ik gun het niemand om langer dan een half jaar tot jaar (laat staan langer) bezig te zijn. Alleen het valt (misschien is het toeval) op dat een aantal dames de laatste tijd zich aansluiten binnen no time weer weg zijn Heel fijn voor hun, alleen ik gun het sommige die al langer bezig zijn (mijzelf natuurlijk ook, maar ik hou vooralsnog mn hoofd wel boven water) ook zo ontzettend....
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:16
T enige wat ik nog kan zeggen is dat als je de hoop opgeeft, probeer toch eens een acupuncturist. Hij zei al tegen mij ik zorg dat t lukt, het zkh heeft er alleen maar om gelachen. Of t heeft geholpen geen idee. Behalve dat ik een armband met maanstenen gekocht heb en die dag en nacht om had en Etos zwanger pillen gekocht ipv Davitamon. Kan ik verder ook niets bedenken.
Meiden hoop so! Echt van harte ik gun t jullie stuk voor stuk.
Meiden hoop so! Echt van harte ik gun t jullie stuk voor stuk.
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:16
Sorry, maar ik vind dat Vanessa echt heel lang heeft gewacht. We zijn samen gestart in een andere groep. Een jaar wachten na een miskraam vind ik een hele opgave. Vanes ik ben echt zo blij voor je! En ik snap dat jullie het iedereen heel erg gunnen. Maar Vanessa en Nena hebben er net zo hard voor gevochten als ons. Bij hun ging het zeker niet vanzelf.
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:22
quote:Lieksie schreef op 05 augustus 2016 @ 13:16:
Sorry, maar ik vind dat Vanessa echt heel lang heeft gewacht. We zijn samen gestart in een andere groep. Een jaar wachten na een miskraam vind ik een hele opgave. Vanes ik ben echt zo blij voor je! En ik snap dat jullie het iedereen heel erg gunnen. Maar Vanessa en Nena hebben er net zo hard voor gevochten als ons. Bij hun ging het zeker niet vanzelf.? zucht.............. dit zal wel een stukje online communicatie zijn ofzo.... lieksie, nogmaals... ik zei niet dat ik het iemand niet gun.. maar geen zin om hier nog verder over door te gaan.... haalt een beetje het positieve randje weg van zulke mooie berichten.
Sorry, maar ik vind dat Vanessa echt heel lang heeft gewacht. We zijn samen gestart in een andere groep. Een jaar wachten na een miskraam vind ik een hele opgave. Vanes ik ben echt zo blij voor je! En ik snap dat jullie het iedereen heel erg gunnen. Maar Vanessa en Nena hebben er net zo hard voor gevochten als ons. Bij hun ging het zeker niet vanzelf.? zucht.............. dit zal wel een stukje online communicatie zijn ofzo.... lieksie, nogmaals... ik zei niet dat ik het iemand niet gun.. maar geen zin om hier nog verder over door te gaan.... haalt een beetje het positieve randje weg van zulke mooie berichten.
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:31
Mijn formulering was een beetje onhandig, sorry! Ik gun echt iedereen een zwangerschap. Wolkje, volgens mij heb jij niets verkeerds gezegd, mijn reactie op jou was alleen niet zo handig. Oneerlijk is het verkeerde woord, ik vind het gewoon jammer dat degenen die dit groepje zijn gestart hier nog mee schrijven; ik zou zo graag zien dat jullie allemaal door zouden schuiven naar een uitgerekend topic
vrijdag 5 augustus 2016 om 13:32
quote:Lieksie schreef op 05 augustus 2016 @ 13:28:
Ik snap je wel wolkje, maar ik moest het wel even zeggen. Iedereen schrijft met dit topic mee, niet alleen degene die begonnen zijn in dit groepjeIk begrijp werkelijk waar totaal niet waarom je het gevoel hebt zoiets tegen me te zeggen. Bijzonder en niet nodig, daar ik mijns inziens met iedereen even hard mee leef en iedereen een baby gun. Jammer..
Ik snap je wel wolkje, maar ik moest het wel even zeggen. Iedereen schrijft met dit topic mee, niet alleen degene die begonnen zijn in dit groepjeIk begrijp werkelijk waar totaal niet waarom je het gevoel hebt zoiets tegen me te zeggen. Bijzonder en niet nodig, daar ik mijns inziens met iedereen even hard mee leef en iedereen een baby gun. Jammer..