Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Net heerlijk gelopen (Evy aflevering 16).

Vanavond een lekkere salade met vis en ei en sperziebonen.
Goedemiddag

Overleven jullie het weekend?

Ik ben naar de stad gelopen. Had dringend een nieuwe broek nodig. Wel erg confronterend zo in het pashokje met 7kg erbij

Maar goed, niet te lang over nadenken. Verder muesli/granola geroosterd en het recept ingevoerd op MFP zodat ik kan afwegen als ik het eet.

Vandaag 10.984 stappen gezet volgens mijn telefoon.
tinypotato!

Netjes hoor, boven de 10.000 stappen! Moet je ver lopen naar de stad?

Ik heb mijn stappen niet gehaald vandaag. Ben wel tig keer trappen op en af gelopen om rotzooi weg te gooien uit mijn nu opgeruimde rommelkamer

Ik woon op de 2e (en halve 4e) etage dus dat was wel even goede beweging.

Avondeten, vandaag is mijn smokkeldag dus ik eet een broodje hamburger. Maar wel op een speltbroodje met zelfgemaakte tzatziki,tomaat, ui en rucola.

Voor later vanavond heb ik nog een stuk watermeloen
quote:Flea78 schreef op 06 augustus 2016 @ 16:44:

Net heerlijk gelopen (Evy aflevering 16).

Vanavond een lekkere salade met vis en ei en sperziebonen.Klinkt lekker! Welke vis gebruik je?
Ik heb een half blikje sardientjes op water
Dat klinkt heel smakelijk Flea

Mijn dagmenuutjes was toch wat weinig met al dat gesport. Daar is nog huttenkase, wat noten, een blokje pure chocolade, en fetablokjes door de salade bijgekomen. En straks nog even de stad in (lopend), wordt vast een cappuccino en een wijntje.

Cherokee, dat is toch nauwelijks smokkelen te noemen? Klinkt wel heel lekker!
quote:swifty schreef op 06 augustus 2016 @ 11:56:

[...]

kroket heeft 6 gram vet meer dan kaas op brood, en 152 kcal ipv 53 kcal kaas, dus wel even drie keer meer, ik zou het laten staan dus.Oh oeps, ik bedoelde een bitterbal Ik dacht ook dat het slecht was omdat het gefrituurd wordt, maar dat schijnt dus wel mee te vallen
@eefje677, ik doe op dit moment de 30 day shred! Dag 5, ik moet me er vandaag alleen nog toe zien te zetten. Ik ga dat topic eens opzoeken
Hier vandaag een slechte dag qua maaltijden. Waren met de hele familie een dag bij mn ouders aan de slag en tussen de middag bolletjes en vanavond pannenkoeken met een klein beetje ijs toe. Heb er dan maar van genoten en morgen extra streng voor mezelf.
quote:eefje677 schreef op 06 augustus 2016 @ 19:30:

Cherokee, dat is toch nauwelijks smokkelen te noemen? Klinkt wel heel lekker!

klopt inderdaad! Al had ik in 1e instantie wel erge zin in een hamburger met curry,mayonaise en ui maar toch een stuk gezondere variant geworden.

Was erg lekker
Wat een goede keuzes maakt iedereen dit weekend!

Tot nu toe een goede dag (en het is al bijna 9 uur ) vanavond courgetspaghetti gegeten. Was erg lekker.
quote:Riboho90 schreef op 06 augustus 2016 @ 20:57:

Wat een goede keuzes maakt iedereen dit weekend!

Tot nu toe een goede dag (en het is al bijna 9 uur ) vanavond courgetspaghetti gegeten. Was erg lekker.Zelfgemaakte courgettespaghetti? Ik wil dat ook eens proberen. Wat eet je erbij?
Riboho heb je die spaghetti gemaakt met zo'n speciale tool?

Hier een iets mindere dag; ongezonde lunch, chocolade vanmiddag en tijdens het avondeten iets teveel van de risotto gesnoept..

Ben blij als ik maandag m'n gewicht van vanmorgen op de weegschaal zie staan.
Best een goeie dag, appeltaart havermout als ontbijt, 2 crackers met vega pate en tomatenspread als lunch en 2 zelfgemaakte apeltwraps. Een met gerookte kipfilet, zelfgemaakte sweet chili en mango en eentje met vega kipstukjes en zelfgemaakte guacamole.

Tussendoor wortels, halve bak aardbeien, rest van mango en 2 dunne crackers.

Ben heel benieuwd maandag. Misschien eet ik nog teveel omnaf te vallen. Maar minder trek ik niet en wil ik niet ivm bv. Sowieso beter als ontbijten met pizza.

Nog 1 dagje jongens, hou vol en de kop is eraf!
Fresiaatje volgens mij eet je echt niet te veel!

Cherokee jij had ook een aardige workout zo te lezen! En ook nog lekker opgeruimd. Naar de stad lopen is ongeveer 40 minuten.

Voor degenen met een mindere dag. Meestal maakt dat niet zo veel uit als je andere dagen wel goed waten en je lekker aan jet bewegen bent.

Hier de dag afgesloten met 21.462 stappen volgens mijn telefoon. Ik weet niet hoe betrouwbaar dat is. We zijn nog een stukje gaan lopen en gelijk ergens een hapje gegeten om te genieten van jet mooie weer. Goede keuze kunnen maken en 1 wijntje op. Morgen misschien naar het food festival hier, dat wordt lastiger vrees ik.
Toch iets teveel gegeten op Amsterdam Kookt... We hadden onzelf een brownie beloofd als toetje. Alleen bleek deze dus veel groter dan verwacht. Maarja, had me vooraf wil ingehouden met lunch thuis, dus hoop dat het meevalt.

Daarna nog even een rondje kermis in het dorp... Daar hoort natuurlijk een wijntje bij...

Ach... morgen weer een dag... moet wel leuk blijven natuurlijk!
Over de spaghetti: Ik heb hem een soort van geraspt met de keukenmachine. (Wordt meer een soort bami dan ) Je hebt er ook speciale apparaatjes voor maar dit gaat super snel.

Verder broccoli gekookt en een soort pesto gemaakt van avocado, knoflook, basilicum en pistachenootjes. En dat allemaal door elkaar.
Riboho, dat klinkt heerlijk misschien zet ik dat vnv op het menu. Of een salade, ook zin in.

Vandaag hoop ik wat te kunnen wandelen met baby.
goedemorgen allemaal,

Jee, wat is iedereen goed bezig !!! Ben zo benieuwd naar de stand van iedereen morgen !!

Hier gaat het iets minder. Ik heb gisteren en vrijdag teveel gesnoept (toastjes en olijven) en daarbij teveel wijn gedronken . Beide dagen ruim over de 1500 Kcal (ook over de 2000 . )

Vandaag een serieuze hersteldag. Zo maar eens beginnen met een rondje hardlopen (met een lichte kater...help.... dat zal me leren hehehe) en de rest van de dag gezonde keuzes maken.

Succes iedereen!!!
Koffiekopje, hier hetzelfde. Laat ik de zaterdag maar vergeten. Vandaag is een herkansing, maar ik vrees het ergste voor maandag. Gelukkig eten we niet ieder weekend zo uitbundig.
Ik ga ook niet alle dagen zo goed hoor. Heb een paar hele slechte dagen ertussen zitten en nog wat matige, dus het is alles behalve goed. Maar het gaat erom dat je het weer oppakt en niet denkt 'nouja, lukt toch niet...' en dan verder gaat met ongezond. Uit eindelijk kom je er dan wel!
Goedemorgen

De courgette spaghetti ga ik vanavond eens proberen

Ik heb gisteravond 1 rood wijntje gedronken (meer kon niet want de fles was leeg ).

Straks ga ik wandelen en vanavond weer oefenen met de hoepel.

En mindere dagen tussendoor qua eten/drinken is niks mis mee,zolang je er maar niet door opgeeft!

Succes allemaal vandaag!
net terug van 11,5 km hardlopen
Er gaan er meer in de herkansing vandaag volgens mij haha. Gister vergeten we gewoon :-)

Ik ben zo benieuwd naar alle gewichten morgen!! Hopelijk allemaal in ieder geval 0.7kg er af zodat we mooi op schema liggen. Succes vandaag weer!
Vanochtend ontbeten met havermout-mixen van biowise (met vanalles erdoorheen) en een banaan.

Nu eerst de keuken schoonmaken (flink poetsen ), dan een uurtje essentrics doen in de woonkamer. Voor de lunch is de planning ei met groenten en vanavond gemengde salade met een vegetarische bé-burger.

Het is fijn om mee te lezen en te schrijven in dit topic. Ik ben ook benieuwd naar morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven