Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Goedemorgen!

59.8 kilo dus 0.6 eraf. Ik vind het eigenlijk best weinig gezien ik helemaal niet gezondigd heb. Maargoed ik moet ook niet te snel teveel willen. We gaan zo door

Goed gedaan allemaal! Op naar week 2!
Vanmorgen 79,6 Niet gedacht dat ik het zou halen na dit weekend maar toch!! Nu blik op komende week met veel te veel etentjes en feestjes..

Hopelijk is de weegschaal aardig geweest voor jullie allemaal!
Wat een mooie resultaten zijn er al! Ik heb de afgelopen week niet actief meegeschreven maar wel meegelezen. Zo te lezen is iedereen goed bezig! Succes voor de komende week allemaal
Zo, volgens mij is de tabel weer bijgewerkt. Het is trouwens makkelijker om je gewicht dikgedrukt door te geven als je het zelf niet in de tabel zet, dat is makkelijker terug zoeken

Nou, hier was de weegschaal eerst niet lief voor me. Wel iets er af, maar niet veel. En toen merkte ik dus dat mijn weegschaal wiebelde. Dus ik heb mijn weegschaal over de badkamervloer geschoven en op verschillende plekken erop gaan staan, er op lettend dat hij goed recht stond. En toen kwam iedere keer hetzelfde gewicht naar voren, 68,6 kilo en dus 1,5 er af Ik twijfel nu wel heel erg of mijn startgewicht wel klopte dan, want na mijn enorm slechte weekend is 1,5 kilo wel heel erg veel.

Nou ja, die 68,6 geloof ik nu wel en ik ben weer klaar voor de nieuwe week Eten voor vandaag is weer ingepland en vanavond ook weer sporten.

Lijstje voor vandaag;

0; eiwitshake met halfvolle melk

L; Pastasalade met zalm, courgette en radijs

D; Pitabroodjes met kipfilet, yoghurt en salade.

Totaal; 1424 kcal.

Misschien tussendoor nog wat fruit.
Uhm... stuff... and things
Wow inderdaad goede resultaten zeg!!

Ikzelf ben in het weekend slechts 100gr aangekomen, dus dat valt me alles mee. In totaal nu 1.1kg afgevallen. Best netjes!

Vanmorgen maar eens appels als tussendoortje gehaald. Heb bedacht om mezelf vanavond maar eens te trakteren op een biefstukje en een lekkere maaltijdsalade.
Goeiemorgen!

Vanmorgen gaf de weegschaal 60,3 aan, dus 0,3 eraf. Viel me best wel tegen eerlijk gezegd; ik heb elke dag gesport en niets geks gedaan qua eten. Nou vind ik het belangrijker om strakker te worden dan om gewicht te verliezen, dus ik mag met 0,3 (toch bijna een halve kilo ) niet klagen, ik hoop alleen dat ik de 3,1 kilo ga redden. Voor volgende week iig m'n maten opgenomen, misschien zeggen die meer.

De kop is eraf, succes iedereen!
Goedemorgen!

De weegschaal was lief vanmorgen, -1,4!

Nu weer vol goede moed aan de nieuwe week beginnen. Er staat weer heel wat bestellingen op het programma dus dat wordt weer lastig met alle zoetigheid in de koelkast :D
@eefje677, leuk dat er een mede-shredder is! Misschien kunnen we elkaar een beetje motiveren om het vol te houden
Goedemorgen, wat een mooie resultaten bij bijna iedereen! En voor degenen met tegenvallende resultaten: niet opgeven, na nog een week je best doen zijn er vast wat kilo's af straks.

Ik heb echt een slecht weekend gehad op eetgebied... Maar vanmorgen stond ik op de weegschaal en was er toch 1,2 kilo af! Blijkbaar het slechte weekend met de goede overige dagen kunnen compenseren. Gewicht is nu 63,8. Zal even kijken of ik zelf de tabel kan aanpassen.
Mijn weegschaal gaf vanmorgen 81.3 dus 0,6 eraf. Dat valt me alles mee gezien het afgelopen weekend. De komende week kan ik rustig aandoen want er zijn geen etentjes, feestjes o.i.d.

Ik heb geprobeerd zelf de tabel aan te passen maar het lukte niet om in te loggen. Ik kwam in een registratieformulier?

Zo te lezen gaat iedereen goed wat een mooie resultaten al.

Mijn weegschaal komt van de Aldi, waarschijnlijk een fabrieksmissertje want als ik hem aanzet dat zegt hij " Helo". .

Wie ging er hoelahoepen? Ik heb gisteren eens gekeken op youtube. Het ziet er leuk uit. Het lijkt me wel wat. Ik zou graag horen van je ervaringen. Ben je al begonnen?
Ik heb het ook net niet gehaald... 0,5... ben maandag begonnen met Insanity Max 30 en hardlopen (voeten onder de blaren, of eigenlijk blaren ónder de voeten, au wat doet lopen dan zeer!) en de hele week gezond gegeten op een half rolletje pepermuntjes na. Dus baal er toch best van dat ik ondanks het harde werken het streven niet 'gehaald' heb. Maar ik zeg gewoon tegen mezelf dat het allemaal nog vocht is, omdat ik van 0,0 sport naar intensief sporten ben gegaan. Ik heb wel het idee dat ik een verschil zie in de spiegel... maar misschien zit het tussen m'n oren
quote:vivaeva schreef op 08 augustus 2016 @ 10:15:

Mijn weegschaal gaf vanmorgen 81.3 dus 0,6 eraf. Dat valt me alles mee gezien het afgelopen weekend. De komende week kan ik rustig aandoen want er zijn geen etentjes, feestjes o.i.d.

Ik heb geprobeerd zelf de tabel aan te passen maar het lukte niet om in te loggen. Ik kwam in een registratieformulier?

Ik heb je gewichten in de tabel gezet.
quote:vivaeva schreef op 08 augustus 2016 @ 10:15:

Wie ging er hoelahoepen? Ik heb gisteren eens gekeken op youtube. Het ziet er leuk uit. Het lijkt me wel wat. Ik zou graag horen van je ervaringen. Ben je al begonnen?

Ik ben aan t hoelahoepen

Ben alleen nog druk aan t oefenen. Zoals op YouTube lukt me nog niet! Maar probeer het elke avond 5 minuten te doen (hoepelen, hoepel oprapen, hoepelen, hoepel oprapen)
Vanavond wil ik iets met vlees eten. Denk iets met biefstukreepjes/rundvleesreepjes met groente in een wrap
@Cherokee, krijg je geen blauwe plekken van die hoelahoep?
Uhm... stuff... and things
Jempo ik herken je gevoel, baalde vanochtend ook flink. Vooral omdat je voor jezelf geen verbeterpunten ziet. Maar het hoofd niet laten hangen hoor! Als je verschil in de spiegel ziet zou ik me daar maar aan vasthouden, misschien was het inderdaad vocht en ben je volgende week 2x zoveel kwijt
Hoop het! Succes weer iedereen deze week! Met volle moed er tegenaan!
Eén kop latte macchiato en er zat alweer 0,3 bij? Misschien dat ik op gewone koffie moet overstappen.

Is er een manier om je lichaam uit te rekken, want ik ben ongeveer 1.55 en zou er graag 6 cm bij willen.
Ik heb mezelf ook gisteren opgemeten (taille, heupen, borstomvang en nek). Dit helpt ook om de veranderingen zichtbaar en meetbaar te maken. Ik vul mijn gewicht en gegevens ook in op het forum van "the fast diet" en daar kun je ook zien hoe je afmetingen veranderen. Misschien een idee als het gewicht wat tegenvalt.
Meten wil ik ook gaan doen. Ik merk wel dat mijn kleding al wat losser zit.

Blauwe plekken heb ik (nog) niet van de hoelahoep. Misschien is dat pas als t me daadwerkelijk lukt 5 minuten achter elkaar te hoepelen
Ik heb btw ook bepaalde kledingstukken (een jurkje en een blouse) die me wat te strak zitten. Die pas ik ook af en toe om te kijken of ze beter passen (en dat zaten ze vanmorgen al ).
Als ik een meetlint op zijn strakst aantrek rond mijn taille dan kom ik op 60 cm.
@ Jempo, je bent hard bezig om spieren te ontwikkelen met al dat sporten. Respect hoor !! En spieren wegen zwaarder dan vet he ? Dus misschien nu (nog) wat minder kg eraf, maar je zegt het zelf al...je ziet verschil in de spiegel. Supergoed bezig !! Iedereen trouwens

Ik ben enorm fan van Marloes van optimavita, superleuk blog (mag ik dat trouwens wel zeggen hier ??). Ik ga morgen starten met een van de workouts op de site. Mijn abbo van de sportschool loopt bijna af en dan ben ik er ook wel klaar mee. Ik ga eigenlijk nooit

Vanmorgen 9 km gelopen, dus week 2 ook weer goed gestart
Wauw, wat een vorderingen al!

Fijn resultaat, Ted! En je bent er dus al bijna.

Jammer, Eefje. Maar goed dat je volhoudt. Ga ik ook doen.

Keukenkast, dat is toch een prima resultaat?

Nice! Fudge

Joko, wauw! Ik vind het juist gemakkelijker op 't werk. Meer afleiding en meer sociale 'controle'

Cherokee, goed gedaan hoor! Ik lees mee voor de weegschaal tips. Knap dat je dat hoelahoepen oefent. Ik heb het al opgegeven hahaha.

Wel meegedaan, Muni?

Goed hoor Koffiekopje!

En knap Lilyjo. Lekker laten staan al die zoetigheid!

Fresiaatje, wees blij met het resultaat toch?

Bruise, hahahahah verlengen hahaha. Zo roep ik altijd dat het jammer is, dat ik geen grotere borsten heb. Dan zou mijn buikje er beter onder vallen en minder opvallen hahaha.

Is dat een app Flea? Misschien wel een goed idee.

Nou boehoehoehoehoe!! I need a peptalk! Hier dus geen enkel resultaat te bespeuren vanmorgen op mijn analoge weegschaal

Tot en met vrijdag ging het goed tot oké. Heb vrijdagavond op een feestje alle gangen van kleine hapjes meegegeten, maar voelde niet heel slecht. Zaterdag overdag best oké, maar 's avonds de Mc Donalds met de kids (waarbij ik er qua kcal niet eens zover bovenuit schoot in mijn app). Gisteren ook geen heel gekke hoeveelheden gegeten, maar wel 'foute' dingen. Maar hé het was mijn verjaardag. Zou wel balen zijn als een week 'hard werken' in het weekend teniet gedaan wordt. Dat zet me wel tot denken. Denk dat ik zo naar de winkel ga voor een digitale weegschaal.

Vanmorgen dus chagrijnig (en word ook ongesteld). In sportoutfit de kids weggebracht naar de opvang, want zou meteen doorfietsen. Was ik mijn ontbijt (shake) vergeten. Teruggefietst en bijna in de verleiding gekomen om op de bankt te ploffen. In plaats daarvan naar de sportschool gefietst en daar een bodyshape les gedaan. Daar ben ik wel trots op.

Dat ik hier de enige ben zonder enig resultaat maakt wel dat ik me een beetje een loser voel

Dus huphup een schop onder mijn kont en doorgaan!
Ciccieta ahh wat balen!! Maar je bent ongesteld geworden dus? Bij mij scheelt dat altijd een kilo! In negatieve zin dus. Buiten dat ik dan chagrijnig ben van het ongesteld zijn word ik dan extra chagrijnig van het gewicht op de weegschaal. Misschien bij jou ook het geval?

Goed dat je toch nog bent wezen sporten. Keep op, komt van de week best goed als je lekker zo doorgaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven