Beppy kwijt

11-08-2016 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam

Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
quote:Enn schreef op 11 augustus 2016 @ 12:43:

Papa .... doe je nou?

[afbeelding]
Tjezus, wat vals
quote:Starshine-2 schreef op 11 augustus 2016 @ 12:43:

misscien heeft ze wel een huishoudspons in vorm geknipt?

Lekker scrubben

quote:MevrouwJack schreef op 11 augustus 2016 @ 12:39:

Oke ik weet inmiddels wat een beppy is.

Waarom doe je dat juist in als je seks wil? Huh?Vraag ik me ook af. Tijdens mijn menstruatie neemt mijn zin in sex niet af (integendeel) maar ik ga niet sexen terwijl ik ongesteld ben. Help de man desnoods wel maar daar blijft het bij. Wacht wel een dag of wat, bouwt de spanning ook lekker op.
Ik kom nooit op een camping. Dus,nee..nooit meegemaakt.
Hahaha nou het was mij nog nooit gebeurd dat ik m kwijt was. Vroeg me af of anderen dit ook wel eens gebeurd was. En caravan op slot was idd verstandiger geweest, zullen we volgende keer doen
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 12:36:

[...]

Een ongesteldheidssponsje voor smetvrezerige kerels.

Een vluggertje terwijl je nog een beetje ongesteld bent. Man zeik niet, frot dat ding erin en daarna onder de douche.

Was dat geen optie geweest?Respect voor het mannelijk lid en de goddelijke vagijn Roosske! Frot dat ding erin...
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Goed verhaal, TO. Lekker kort
wat moeten wij met deze informatie

hebben mensen tegenwoordig helemaal geen schaamte meer
Opwindend verhaal. Bedankt...
koekies zijn lekker
quote:ana_isabel schreef op 11 augustus 2016 @ 12:46:

Ik kom nooit op een camping. Dus,nee..nooit meegemaakt.Misschien kan de man van TO ook bij jou even plopperdeplop doen.
quote:ana_isabel schreef op 11 augustus 2016 @ 12:46:

Ik kom nooit op een camping. Dus,nee..nooit meegemaakt.Tjonge, jonge, nog steeds hier
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 12:47:

[...]

Misschien kan de man van TO ook bij jou even plopperdeplop doen.
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 12:47:

[...]

Misschien kan de man van TO ook bij jou even plopperdeplop doen.misschien toch maar niet
Oh en idd een licht smervrezerige man (die dus wel m er uit heeft mogen vissen :P) en ik heb geen zin om een week geen seks te hebben. Even een beppy erin en we kunnen lekker vrijen zonder bloed.
[quo
quote:Woll_Stone schreef op 11 augustus 2016 @ 12:48:

[...]

Tjonge, jonge, nog steeds hier Jah... maandag word ik gestript en dinsdag naar de gynaecoloog als er verder niks gebeurd..Dan zit ik aan de 2 weken grens.
quote:ana_isabel schreef op 11 augustus 2016 @ 12:49:

[...]

Jah... maandag word ik gestript en dinsdag naar de gynaecoloog als er verder niks gebeurd..Dan zit ik aan de 2 weken grens.Ik ga dubbel hard duimen zodat je niet tot dinsdag hoeft te wachten! Succes.
quote:ana_isabel schreef op 11 augustus 2016 @ 12:48:

[...]

misschien toch maar niet

Is jouw Beppy er al uit?

Ow, mosterd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Woll_Stone schreef op 11 augustus 2016 @ 12:52:

[...]

Ik ga dubbel hard duimen zodat je niet tot dinsdag hoeft te wachten! Succes.
Ana! Jeetje. Ik weet niet meer wie voorspelde dat je het op zondagochtend ging gebeuren. Misschien heeft ze zich een weekje vergist
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:YoYobje schreef op 11 augustus 2016 @ 12:46:

Hahaha nou het was mij nog nooit gebeurd dat ik m kwijt was. Vroeg me af of anderen dit ook wel eens gebeurd was. En caravan op slot was idd verstandiger geweest, zullen we volgende keer doen

wat dacht je van je lichaam een paar dagen rust gunnen tijdens je menstruatie dan heb je dit gedoe ook niet

sowiso heb ik nu een heel onsmakelijk beeld in mijn hoofd wat ik je niet in dank af neem
quote:Oudblond schreef op 11 augustus 2016 @ 12:54:

Ana! Jeetje. Ik weet niet meer wie voorspelde dat je het op zondagochtend ging gebeuren. Misschien heeft ze zich een weekje vergist Doornroosje
Ik snap niet waarom er zo hysterisch wordt gedaan over vrijen tijdens de menstruatie. Dat beetje bloed was je er toch zo weer af.
quote:Oudblond schreef op 11 augustus 2016 @ 12:54:

Ana! Jeetje. Ik weet niet meer wie voorspelde dat je het op zondagochtend ging gebeuren. Misschien heeft ze zich een weekje vergist Ik had de 17e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven