Beppy kwijt
donderdag 11 augustus 2016 om 12:33
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam
Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??

zondag 14 augustus 2016 om 00:18

zondag 14 augustus 2016 om 14:57
quote:Froezel schreef op 11 augustus 2016 @ 19:01:
Je kon geen douchestraal gebruiken schrijf je, maar wat zou je daarmee kunnen doen als Bep pleite is???.
Serieuse vraag!quote:Jempo schreef op 12 augustus 2016 @ 00:39:
[...]
Net als een tampon vult 'ie zich met water als er water bij komt. Dan wordt 'ie dus groter, kun je 'm er makkelijk uithalen. Dit was het antwoord op je bovenstaande vraag.
Je kon geen douchestraal gebruiken schrijf je, maar wat zou je daarmee kunnen doen als Bep pleite is???.
Serieuse vraag!quote:Jempo schreef op 12 augustus 2016 @ 00:39:
[...]
Net als een tampon vult 'ie zich met water als er water bij komt. Dan wordt 'ie dus groter, kun je 'm er makkelijk uithalen. Dit was het antwoord op je bovenstaande vraag.
LOEP ME MAAR aub.

zondag 14 augustus 2016 om 16:35
zondag 14 augustus 2016 om 23:17
quote:CaptainJaneway schreef op 11 augustus 2016 @ 18:34:
godskelere... ik lees de titel dat Beppy kwijt is en ik denk bij mezelf... Ah gossie... TO is haar vogeltje kwijt. Ook zielig met die regen.
helemaal niet in de smiezen dat het een seks dingetje was.
tijd voor koffie geloof ik.
TO, blij dat je Beppy weer gevonden hebt dan.
Over tot de orde van de dag, ik ben Guus namelijk kwijt.
godskelere... ik lees de titel dat Beppy kwijt is en ik denk bij mezelf... Ah gossie... TO is haar vogeltje kwijt. Ook zielig met die regen.
helemaal niet in de smiezen dat het een seks dingetje was.
tijd voor koffie geloof ik.
TO, blij dat je Beppy weer gevonden hebt dan.
Over tot de orde van de dag, ik ben Guus namelijk kwijt.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 15 augustus 2016 om 17:20
Een zeeman vaart ook over de rode zee. Als je je meissie twee maanden niet gezien hebt, dan maakt het echt niet uit of ze ongesteld is. Als man zijnde voel je er niks van. Een vochtige handdoek in de buurt is voldoende om na afloop klaar te zijn voor de volgende ronde. Is verder niks vies of smerig aan. Ik vaar al sinds mijn 18e en heb er nooit een probleem van gemaakt. Dus voed je vent op, en geniet zonder beppie...
maandag 15 augustus 2016 om 23:45
quote:Koolteer schreef op 15 augustus 2016 @ 17:20:
Een zeeman vaart ook over de rode zee. Als je je meissie twee maanden niet gezien hebt, dan maakt het echt niet uit of ze ongesteld is. Als man zijnde voel je er niks van. Een vochtige handdoek in de buurt is voldoende om na afloop klaar te zijn voor de volgende ronde. Is verder niks vies of smerig aan. Ik vaar al sinds mijn 18e en heb er nooit een probleem van gemaakt. Dus voed je vent op, en geniet zonder beppie...Hear hear!
Een zeeman vaart ook over de rode zee. Als je je meissie twee maanden niet gezien hebt, dan maakt het echt niet uit of ze ongesteld is. Als man zijnde voel je er niks van. Een vochtige handdoek in de buurt is voldoende om na afloop klaar te zijn voor de volgende ronde. Is verder niks vies of smerig aan. Ik vaar al sinds mijn 18e en heb er nooit een probleem van gemaakt. Dus voed je vent op, en geniet zonder beppie...Hear hear!