Beppy kwijt

11-08-2016 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam

Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
Ja, ook eens meegemaakt.

Toen mijn huidige verkering en ik nog scharrelden, de menstruatie heel slecht uitkwam en ik nog te truttig was hem daarmee te confronteren.

Naar Christine le D. getogen inderdaad met de vraag of daar dan kruid tegen gewassen was.

Ja hoor, de Beppy.

Willu met of zonder handvatje mevrouw?

Nou doe maar met, dat klinkt zo lekker veilig.

Ik had mijn lover niet op de hoogte gesteld van de ongesteld en niet van de Beppy.

Ik móest hem er later wel van op de hoogte stellen omdat Beppy, compleet met handvat, verdwenen was is de diepe krocht....kwijt dus.

Hij promoveerde daarna cum laude tot spelonkoloog of gynaecoloog en de overige Beppy's blijven gezellig in hun doos wegens 'wat een stomme uitvinding'.
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2016 @ 14:49:

[...]

Nee joh, is haske modern. Echt new-age.HSP-achtig ook?
quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:02:

Ja, ook eens meegemaakt.

Toen mijn huidige verkering en ik nog scharrelden, de menstruatie heel slecht uitkwam en ik nog te truttig was hem daarmee te confronteren.

Naar Christine le D. getogen inderdaad met de vraag of daar dan kruid tegen gewassen was.

Ja hoor, de Beppy.

Ik had mijn lover niet op de hoogte gesteld van de ongesteld en niet van de Beppy.

Ik móest hem er later wel van op de hoogte stellen omdat Beppy, compleet met handvat, verdwenen was is de diepe krocht....kwijt dus.

Hij promoveerde daarna cum laude tot spelonkoloog of gynaecoloog en de overige Beppy's blijven gezellig in hun doos wegens 'wat een stomme uitvinding'.

Jeetje Leo.

Te truttig?

Aaah, ik heb mijn proest-quotum in één keer vervuld voor vandaag Bedankt, dames!

Alleen: wat een gehakketak over of seks tijdens de menstruatie nu wel of niet fris of lekker of oké is. Grut, de één vindt het helemaal niks, de ander vindt het heerlijk en er zijn er die dan een sponsje of softcup gebruiken en die dat niet doen. En er zijn er blijkbaar die trompetsnoetenpoetsers bij de hand houden. Dus? Ik kan werkelijk met de beste wil van de wereld geen van die gewoontes of voorkeuren verkeerd of raar vinden.

En wie vroeg dat nu, of ze werkelijk dacht dat ze plaste uit d'r doos? TO niet neem ik aan (en anders is d'r man na deze graafsessie in elk geval heel goed ingevoerd in d'r precieze anatomie na vandaag) maar dat kind waarschijnlijk wel. Voert een beetje ver hè, om een kind van 2 uit te leggen dat mama's plasgaatje/meisjesplasser/voorbips () eigenlijk een twee-in-één deal is.

Maar TO, echt: dat van het slot zou ik onthouden. Gelukkig is je kind nog zo jong, de hersenen kunnen nog niet goed lange-termijn herinneringen aanleggen. Dus met een beetje geluk hoef je dit niet aan te horen als je op je 50e huwelijksjubileumfeestje je aangeschoten kind een toast maakt. Hoewel het lange-termijn onthouden wel begint vanaf ongeveer die leeftijd, dus misschien moet je alvast een goed verhaal verzinnen voor als je er over een paar jaar toch ineens vragen over krijgt
quote:cochise schreef op 11 augustus 2016 @ 15:09:

[...]

Jeetje Leo.

Te truttig?

Ja, slaat nergens op, ik weet het maar ik vond het zo'n moodkiller.

Dat gemenstrueer.
quote:missie_m schreef op 11 augustus 2016 @ 14:20:

[...]

Papieren zakdoekjes tot aan de andere kant moet lukken.Wat een gedoe joh. Die snoetenpoetsers van Star daarentegen had ik nog niet aan gedacht, dat kan natuurlijk ook, heb geen kinderen.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:15:

[...]

Dat gemenstrueer.Volgens mij IS dat het ook voor veel mannen. Alleen al een doosje tampons zien in de badkamer laat sommige kerels spontaan krimpen. Dat vind ik trouwens wél raar.
quote:Faranya schreef op 11 augustus 2016 @ 14:47:

[...]

Mijn ex van een jaar of 18 wou nooit het woord 'ongesteld' zeggen, bang dat ie het dan ook kreeg ofzo. Dus als ik ongesteld was, dan zei hij altijd dat "de zee weer rood is". Toch ergens ook wel schattig...

TO, je hebt zelfs met dit deprimerende weer toch weer een lach op mijn gezicht gekregen. Hier ligt opoe in bed = ongesteld zijn.
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 14:16:

[...]

Met een tweejarige heb je vast snoetenpoetsers in de buurt. Werken vast ook op een piemel Op een piemel wel, op textiel niet hoor. En bloed gaat er verrekte moeilijk uit. Ons matras kon bijvoorbeeld weg toen ik daar postbevalling naast het celstof matje had gebloed. Vieze bruine plekken, niet schoon meer te krijgen.
quote:Sent schreef op 11 augustus 2016 @ 15:13:

En wie vroeg dat nu, of ze werkelijk dacht dat ze plaste uit d'r doos? TO niet neem ik aan (en anders is d'r man na deze graafsessie in elk geval heel goed ingevoerd in d'r precieze anatomie na vandaag) maar dat kind waarschijnlijk wel. Voert een beetje ver hè, om een kind van 2 uit te leggen dat mama's plasgaatje/meisjesplasser/voorbips () eigenlijk een twee-in-één deal is.

Sorry, ik vind plasser voor een meisje/vrouw gewoon echt een grúwelwoord...

Jongetjes hebben een plasser, meisjes niet.
quote:Sent schreef op 11 augustus 2016 @ 15:13:

Voert een beetje ver hè, om een kind van 2 uit te leggen dat mama's plasgaatje/meisjesplasser/voorbips () eigenlijk een twee-in-één deal is.

Waarom?

Normaalste zaak van de wereld lijkt me.
quote:Woldertje schreef op 11 augustus 2016 @ 15:27:

[...]

Jongetjes hebben een plasser, meisjes niet.Ook niet, komt niet alleen plas uit natuurlijk.
Ik dacht eerst dat je het over je oma had die je kwijt bent. Bep is namelijk oma in streektaal
quote:Bibi1973 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:25:

[...]

Op een piemel wel, op textiel niet hoor. En bloed gaat er verrekte moeilijk uit. Ons matras kon bijvoorbeeld weg toen ik daar postbevalling naast het celstof matje had gebloed. Vieze bruine plekken, niet schoon meer te krijgen.Net na de bevalling bloedt een vrouw over het algemeen nogal wat meer dan op de laatste dag van de ongesteldheid.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:02:

Ja, ook eens meegemaakt.

Ja hoor, de Beppy.

quote:Eleonora-1 schreef op 11 augustus 2016 @ 15:15:

[...]

Dat gemenstrueer.

Is het ook wel...Maar wij, op onze leeftijd?

quote:Enn schreef op 11 augustus 2016 @ 12:36:

Fijne anatomie-les voor het kind. Mijn dreumes was destijds bij het uitstrijkje. Het interesseerde hem echt niet of de dokter "even naar mama's billen keek".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:SallySpectra schreef op 11 augustus 2016 @ 15:48:

[...]

Net na de bevalling bloedt een vrouw over het algemeen nogal wat meer dan op de laatste dag van de ongesteldheid.Ook een paar druppels bloed kunnen flink vlekken. Zonde van je beddengoed. Vind ik wel tenminste.

[...]

Jongetjes hebben een plasser, meisjes niet.Meisjes hebben een plasser, jongens hebben een piemel.
Was een condoom niet praktischer geweest voor een "smetvrezerige" man ?

[...]

Ik gebruik dat soort termen ook niet, maar ze worden nu eenmaal gebruikt. En ik heb wel gekker gehoord

quote:Snoesje666 schreef op 11 augustus 2016 @ 16:03:

Was een condoom niet praktischer geweest voor een "smetvrezerige" man ?Kun je óók kwijtraken hoor
quote:YoYobje schreef op 11 augustus 2016 @ 12:48:

Oh en idd een licht smervrezerige man (die dus wel m er uit heeft mogen vissen :P) en ik heb geen zin om een week geen seks te hebben. Even een beppy erin en we kunnen lekker vrijen zonder bloed.Na dat nep-gyneacologische gepeuter heeft hij binnen nu en een week wel weer zin?
quote:cochise schreef op 11 augustus 2016 @ 15:51:

[...]

Is het ook wel...Maar wij, op onze leeftijd?

True.

Maar hij is dan weer niet van onze leeftijd.

En ik had geen idee hoe zijn generatie op eh....opoe reageert, zeg maar.
quote:Snoesje666 schreef op 11 augustus 2016 @ 16:02:

[...]

Meisjes hebben een plasser, jongens hebben een piemel.

Goh ik wist niet dat meisjes een stijve plasser konden hebben...?

Alleen hierom al vind ik dus plasser voor een vrouw not done.
Allemachtig, hebben we nu na de ongesteldheidsneukdiscussie de hoehetenpikenkutdiscussie?

Zullen we het nog even over schaamhaar hebben en niet pijpen is ook niet beffen? Dan zijn we weer rond en kan ik gewoon aan het eten beginnen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven