Beppy kwijt

11-08-2016 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam

Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
quote:Enn schreef op 11 augustus 2016 @ 12:43:

Papa .... doe je nou?

[afbeelding]

Ik had er nog nooit van gehoord.. Even beppen is voor mij vanaf vandaag ook niet meer onschuldig kletsen.
quote:Woll_Stone schreef op 11 augustus 2016 @ 12:56:

Ik snap niet waarom er zo hysterisch wordt gedaan over vrijen tijdens de menstruatie. Dat beetje bloed was je er toch zo weer af.Ik ook niet maar ml denkt daar anders over.
Jeetje weer wat geleerd..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Phaedra_ schreef op 11 augustus 2016 @ 12:37:

Een beppie is makkelijker
Beppie... Ik moet het nog even tot me door laten dringen geloof ik.
quote:dianavankrimpen schreef op 11 augustus 2016 @ 12:38:

[...]

Sex terwijl je ongesteld bent is ook niet echt mijn ding. Vind ik ook niet fris.Niet fris. Ik zie nu echt een nuffig dametje voor me met haar neus omhoog. Seks is niet fris. En van een beetje bloed gaat niemand dood. Integendeel.
.
quote:YoYobje schreef op 11 augustus 2016 @ 13:02:

[...]

Ik ook niet maar ml denkt daar anders over.Daar zal-ie nu wel van teruggekomen zijn, of niet?
Tjezus, wat vals
quote:Corona67 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:01:

[...]

Ik had er nog nooit van gehoord.. Even beppen is voor mij vanaf vandaag ook niet meer onschuldig kletsen.Hahha idd
Een echte kapitein bevaart ook de rode zee

Maar jeetje TO, wat doe je me aan. Ik krijg nu opeens heel onsmakelijke gedachtes als mijn dochter haar oma (mijn moeder) 'beppe' of 'beppie' noemt. (Beppe is Fries voor oma.)
Vivo per lei
Het heet ook echt een Beppy.............
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:05:

[...]

Niet fris. Ik zie nu echt een nuffig dametje voor me met haar neus omhoog. Seks is niet fris. En van een beetje bloed gaat niemand dood. Integendeel.Nou ben niet nuffig hoor. Seks is lekker maar niet als ik ongesteld ben.
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2016 @ 13:08:

Het heet ook echt een Beppy............. Ja.
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:05:

[...]

Niet fris. Ik zie nu echt een nuffig dametje voor me met haar neus omhoog. Seks is niet fris. En van een beetje bloed gaat niemand dood. Integendeel.Ik heb altijd behoorlijk zware menstruaties. Ik kan het me dus levendig voorstellen, anders ziet het bed eruit of er iemand in is omgelegd. Zo zonde van de lakens, elke keer een lading bloed eruit wassen.
quote:Corona67 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:01:

[...]

Ik had er nog nooit van gehoord.. Even beppen is voor mij vanaf vandaag ook niet meer onschuldig kletsen.Beppen is sowieso een woord wat alleen door mensen met een hersenverweking gebruikt wordt.

Hoe kan ik als Limburger nog ooit van haar liedjes genieten zonder aan TO haar man te denken op de camping .
quote:Bibi1973 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:10:

[...]

Ik heb altijd behoorlijk zware menstruaties. Ik kan het me dus levendig voorstellen, anders ziet het bed eruit of er iemand in is omgelegd. Zo zonde van de lakens, elke keer een lading bloed eruit wassen.To was nog maar 'wat' ongesteld.
En ik krijg nu advertenties op het VIVA forum over stofzuigers met extra hoge zuigkracht!?
Vivo per lei
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 12:56:

[...]

Ik had de 17e Ik hoop voor Ana dat je niet verder gaat voor de wasmachine
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Corona67 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:10:

[img]http://www.l1.nl/sites/default/files/im ... ldmerk.jpg[/img]

Hoe kan ik als Limburger nog ooit van haar liedjes genieten zonder aan TO haar man te denken op de camping.

Dit dus
quote:DuploPanda schreef op 11 augustus 2016 @ 13:13:

En ik krijg nu advertenties op het VIVA forum over stofzuigers met extra hoge zuigkracht!?Stuur door naar to. Misschien zuigt ze beppy er dan wel uit.
quote:dianavankrimpen schreef op 11 augustus 2016 @ 13:12:

[...]

To was nog maar 'wat' ongesteld.En dan nog?
quote:Bibi1973 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:15:

[...]

En dan nog?O wacht jij bent pro beppy. Ik heb je verkeerd gelezen.
Hahaha hartelijk moeten lachen om de OP...... Bedankt
quote:dianavankrimpen schreef op 11 augustus 2016 @ 13:18:

[...]

O wacht jij bent pro beppy. Ik heb je verkeerd gelezen.Nee hoor, ik ben niet pro iets. Wel vind ik het kinderachtig om iemand uit te lachen die niet graag bloed lekt op haar bed of echtgenoot.
quote:Bibi1973 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:24:

[...]

Nee hoor, ik ben niet pro iets. Wel vind ik het kinderachtig om iemand uit te lachen die niet graag bloed lekt op haar bed of echtgenoot.

Jij had het over jouw heftige mrnstruatie en to over een beetje... daar verwees ik naar en kan voor sommigen wel een verschilletje zijn en ik bedoelde het ook met een knipoog.

Ach iemand kreeg een beeld van mij als nuffig.... omdat ik het niet fris vind sex tijdens menstruatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven