Beppy kwijt
donderdag 11 augustus 2016 om 12:33
Vanmorgen een beppy ingedaan omdat ik nog wat ongesteld ben en we zin hadden in een vluggertje voor de kinderen wakker waren. Vervolgens naar de wc en ik kon m'n beppy toch niet terug vinden. In de wc gekeken ook niets. Terug naar de caravan (we zitten op de camping) en na het ontbijt nog een poging ondernomen. Niets! Kon geen douchestraal proberen want zo werken campingdouches niet. Ding is toch niet opgelost. Uiteindelijk m'n man gevraagd en die heeft in een soort gynaecologische sessie (inclusief zaklamp ) dat ding gevonden terwijl net de jongste van 2 de caravan in banjerde en erg geïnteresseerd keek wat er nou uit mama's plasser kwam
Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??
Was me echt nog nooit eerder gebeurd. Jullie ooit zoiets meegemaakt??

donderdag 11 augustus 2016 om 13:05

donderdag 11 augustus 2016 om 13:08

donderdag 11 augustus 2016 om 13:10
quote:Rooss4.0 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:05:
[...]
Niet fris. Ik zie nu echt een nuffig dametje voor me met haar neus omhoog. Seks is niet fris. En van een beetje bloed gaat niemand dood. Integendeel.Ik heb altijd behoorlijk zware menstruaties. Ik kan het me dus levendig voorstellen, anders ziet het bed eruit of er iemand in is omgelegd. Zo zonde van de lakens, elke keer een lading bloed eruit wassen.
[...]
Niet fris. Ik zie nu echt een nuffig dametje voor me met haar neus omhoog. Seks is niet fris. En van een beetje bloed gaat niemand dood. Integendeel.Ik heb altijd behoorlijk zware menstruaties. Ik kan het me dus levendig voorstellen, anders ziet het bed eruit of er iemand in is omgelegd. Zo zonde van de lakens, elke keer een lading bloed eruit wassen.

donderdag 11 augustus 2016 om 13:12
donderdag 11 augustus 2016 om 13:14
quote:Corona67 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:10:
[img]http://www.l1.nl/sites/default/files/im ... ldmerk.jpg[/img]
Hoe kan ik als Limburger nog ooit van haar liedjes genieten zonder aan TO haar man te denken op de camping.
Dit dus
[img]http://www.l1.nl/sites/default/files/im ... ldmerk.jpg[/img]
Hoe kan ik als Limburger nog ooit van haar liedjes genieten zonder aan TO haar man te denken op de camping.
Dit dus

donderdag 11 augustus 2016 om 13:26
quote:Bibi1973 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Nee hoor, ik ben niet pro iets. Wel vind ik het kinderachtig om iemand uit te lachen die niet graag bloed lekt op haar bed of echtgenoot.
Jij had het over jouw heftige mrnstruatie en to over een beetje... daar verwees ik naar en kan voor sommigen wel een verschilletje zijn en ik bedoelde het ook met een knipoog.
Ach iemand kreeg een beeld van mij als nuffig.... omdat ik het niet fris vind sex tijdens menstruatie.
[...]
Nee hoor, ik ben niet pro iets. Wel vind ik het kinderachtig om iemand uit te lachen die niet graag bloed lekt op haar bed of echtgenoot.
Jij had het over jouw heftige mrnstruatie en to over een beetje... daar verwees ik naar en kan voor sommigen wel een verschilletje zijn en ik bedoelde het ook met een knipoog.
Ach iemand kreeg een beeld van mij als nuffig.... omdat ik het niet fris vind sex tijdens menstruatie.