Yuri van Gelder
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:16
Nog geen topic hier over Yuri?
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:23
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2016 @ 12:14:
[...]
Volgens mij is dat de bepaling waar artikel 16 aan vast hangt en heeft betrekking op het niet eerder vertrekken naar huis van de Spelen dan dat deze echt over is, niet dat ze nooit het dorp uit mogen. Maar misschien heb ik het mis... maar dan nog..
Dan zouden andere sporters dus ook op die bepaling naar huis gestuurd moeten worden. Wammes dus bijv al.Tenzij Wammes dus wel toestemming van de chef de mission had en Yuri niet.
[...]
Volgens mij is dat de bepaling waar artikel 16 aan vast hangt en heeft betrekking op het niet eerder vertrekken naar huis van de Spelen dan dat deze echt over is, niet dat ze nooit het dorp uit mogen. Maar misschien heb ik het mis... maar dan nog..
Dan zouden andere sporters dus ook op die bepaling naar huis gestuurd moeten worden. Wammes dus bijv al.Tenzij Wammes dus wel toestemming van de chef de mission had en Yuri niet.
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:25
quote:SuperWijf schreef op 12 augustus 2016 @ 12:09:
[...]
Advocaat zegt dat er nergens staat dat hij t OD niet mag verlaten. En dat staat er dus wel in die overeenkomst.Ik lees in dit onderdeel van het contract dat het hoofdverblijf in het dorp is. Een paragraaf er boven staat namelijk dat wel het dorp mag verlaten maar dat je de awarness app aan moet zetten
[...]
Advocaat zegt dat er nergens staat dat hij t OD niet mag verlaten. En dat staat er dus wel in die overeenkomst.Ik lees in dit onderdeel van het contract dat het hoofdverblijf in het dorp is. Een paragraaf er boven staat namelijk dat wel het dorp mag verlaten maar dat je de awarness app aan moet zetten
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:37
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:38
Hij bleek naar het vliegveld om vriendin op te halen. Een dag voor de kwalificatiewedstrijd. Ongewenst, volgens NOC.Men wist niet waar hij heen ging. De trainer/coach heeft hem geprobeerd te bellen. Hij nam telefoon niet op.Feiten volgens NOC: Op 5 augustus verlaat van Gelder Olympisch dorp zonder overleg, laat staan met toestemming van leider turnteam.Eerst verzweeg Yuri het, later zei hij: Na het HHH ben ik naar appartement vriendin geweest. Drankgebruik varieerde van 3 - 6 biertjes.In een gepsrek met zijn coach middags was Van Gelder verward en onsamenhangend Yuri vertelde over een nachtclub waar hij gesponsorde Desperados dronk. Hij maakte allerminst een fitte indruk.Volgende dag kwam Yuri niet opdagen bij training. Hij was pas om 15 uur uit zijn bed.
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:38
quote:denachtzuster schreef op 12 augustus 2016 @ 12:34:
[...]
Hoezo?
Zoals men al zegt: daarmee zet je jezelf buiten het team. En ontstaat er een vertrouwensbreuk.
Als ik op mijn werk roep dat ik schijt heb aan of het slim is of niet om niet op mijn werk te verschijnen dan zijn mijn collega's en mijn LG ook niet erg blij. Begrijpelijk.
[...]
Hoezo?
Zoals men al zegt: daarmee zet je jezelf buiten het team. En ontstaat er een vertrouwensbreuk.
Als ik op mijn werk roep dat ik schijt heb aan of het slim is of niet om niet op mijn werk te verschijnen dan zijn mijn collega's en mijn LG ook niet erg blij. Begrijpelijk.
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:39
quote:SuperWijf schreef op 12 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
Als ik op mijn werk roep dat ik schijt heb aan of het slim is of niet om niet op mijn werk te verschijnen dan zijn mijn collega's en mijn LG ook niet erg blij. Begrijpelijk.Maar geen reden tot ontslag op staande voet. Dat is hier wel gebeurd
[...]
Als ik op mijn werk roep dat ik schijt heb aan of het slim is of niet om niet op mijn werk te verschijnen dan zijn mijn collega's en mijn LG ook niet erg blij. Begrijpelijk.Maar geen reden tot ontslag op staande voet. Dat is hier wel gebeurd
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:41
quote:Medina schreef op 12 augustus 2016 @ 12:26:
Oei, de coach heeft nog tegen hem gezegd: "niet drinken" en "niet te laat thuis"
Ja maar wat is het nu precies. De ene lezing "om half twaalf terug", de andere "niet te laat thuis".
Van Gelder zou hebben laten weten dat "dat niet ging lukken", versus "een uurtje later".
Dan nog blijf ik het oerdom vinden dat Van Gelder na dit alsnog besluit vanuit het HHH verder de stad in te gaan.
Zal een lastig verhaal worden te beroepen op een "vertrouwensbreuk". Tot nu toe wat slap verhaal van de tegenpartij.
Oei, de coach heeft nog tegen hem gezegd: "niet drinken" en "niet te laat thuis"
Ja maar wat is het nu precies. De ene lezing "om half twaalf terug", de andere "niet te laat thuis".
Van Gelder zou hebben laten weten dat "dat niet ging lukken", versus "een uurtje later".
Dan nog blijf ik het oerdom vinden dat Van Gelder na dit alsnog besluit vanuit het HHH verder de stad in te gaan.
Zal een lastig verhaal worden te beroepen op een "vertrouwensbreuk". Tot nu toe wat slap verhaal van de tegenpartij.
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:41
Tot nu toe is het verhaal van Yuri's advocaat vele malen sterker dan de NOCNSf advocaat. Die kan alleen herhalen wat er al in de media is geweest en dit zijn echt geen sterke argumenten.
Als Van Gootjes niet langer meer Yuri kon trainen omdat de band verslechterd was, had de trainer lekker zelf zn koffers moeten pakken en op het vliegtuig stappen.
Als Van Gootjes niet langer meer Yuri kon trainen omdat de band verslechterd was, had de trainer lekker zelf zn koffers moeten pakken en op het vliegtuig stappen.
vrijdag 12 augustus 2016 om 12:43