Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
zondag 7 december 2008 om 09:36
Hoppetee: die indian rose broek en die bloesjes van Sabotage, die klinken me te gek! Wat zou jij daarvoor willen hebben?
Paris_rose, zelfde vraag voor de rode ballerina's: zijn ze er nog en waartegen wil je ze ruilen?
Ik heb in de aanbieding:
Een grote kooi voor knaagdieren (ratten, hamsters misschien fretten?), een hoog model met 3 verdiepingen. Hij is echt groot genoeg om een aantal ratjes in te houden.
Lonely planet van Thailand (nu niet bij de hand ik kan maandag even precies opzoeken welk jaar/gebied)
En ik kan heel lekker brood bakken, bijvoorbeeld gevuld met olijven of zongedroogde tomaten.
Verder ben ik op zoek naa een fohn, iemand die nog in de aanbieding?
Ik woon in t Gooi en mailen kan via spijker.viva@gmail.com!
Paris_rose, zelfde vraag voor de rode ballerina's: zijn ze er nog en waartegen wil je ze ruilen?
Ik heb in de aanbieding:
Een grote kooi voor knaagdieren (ratten, hamsters misschien fretten?), een hoog model met 3 verdiepingen. Hij is echt groot genoeg om een aantal ratjes in te houden.
Lonely planet van Thailand (nu niet bij de hand ik kan maandag even precies opzoeken welk jaar/gebied)
En ik kan heel lekker brood bakken, bijvoorbeeld gevuld met olijven of zongedroogde tomaten.
Verder ben ik op zoek naa een fohn, iemand die nog in de aanbieding?
Ik woon in t Gooi en mailen kan via spijker.viva@gmail.com!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 7 december 2008 om 10:27
quote:sallie68 schreef op 06 december 2008 @ 11:45:
Ooh ... ik kwam net nog een aantal overbodige spullen tegen, nl:
- een gezichtsbruiner;
- een elektrische schrijfmachine.
Verder heb ik nog (al eerder vermeld)
- de kattenmand;
- het babybadje met standaard.
Is de gezichtsbruiner ernog?
anders heb ik wel interesse!
ik ben te bereiken op nikkie-1985@hotmail.com
(soms doet hotmail btje raar)
Ooh ... ik kwam net nog een aantal overbodige spullen tegen, nl:
- een gezichtsbruiner;
- een elektrische schrijfmachine.
Verder heb ik nog (al eerder vermeld)
- de kattenmand;
- het babybadje met standaard.
zondag 7 december 2008 om 12:14
quote:Flashy schreef op 07 december 2008 @ 10:27:
[...]
Hoi Flashy,
ik heb je een mailtje gestuurd.
[...]
Hoi Flashy,
ik heb je een mailtje gestuurd.
zondag 7 december 2008 om 12:27
quote:Laura289 schreef op 06 december 2008 @ 22:53:
Ik bedenk me dat ik ook nog heb:
- een regenjas maat L (Zeeman), het is een wat lang model, daardoor kon ik erin zwemmen. Was van plan te ruilen, maar vergeten.
- Een wierookhouder van speksteen in de vorm van een soort boeddhistisch beeldje (Wereldwinkel). Ik heb er twee, hebben lang op een dressoir gestaan, maar heb er geen ruimte meer voor.
Is de jas echt waterdicht? Ik ben al heel lang op zoek naar een lange ruime regenjas.
En wat wil je ervoor hebben, ik heb iig veel boeken, maar ook nog genoeg andere spullen die weg kunnen
Ik bedenk me dat ik ook nog heb:
- een regenjas maat L (Zeeman), het is een wat lang model, daardoor kon ik erin zwemmen. Was van plan te ruilen, maar vergeten.
- Een wierookhouder van speksteen in de vorm van een soort boeddhistisch beeldje (Wereldwinkel). Ik heb er twee, hebben lang op een dressoir gestaan, maar heb er geen ruimte meer voor.
Is de jas echt waterdicht? Ik ben al heel lang op zoek naar een lange ruime regenjas.
En wat wil je ervoor hebben, ik heb iig veel boeken, maar ook nog genoeg andere spullen die weg kunnen
.
zondag 7 december 2008 om 13:58
zondag 7 december 2008 om 21:42
quote:maroon5 schreef op 06 december 2008 @ 13:03:
Goldielocks, post is geweest hoor, super! Snaak zal er erg blij mee zijn, ik laat nog wel weten wat ze ervan vind, ze is nu bij papa dit weekend, dus ik weet niet eerder dan morgenavond of ze het leuk vind!Ah, fijn om te lezen dat het pakketje goed aangekomen is!
Goldielocks, post is geweest hoor, super! Snaak zal er erg blij mee zijn, ik laat nog wel weten wat ze ervan vind, ze is nu bij papa dit weekend, dus ik weet niet eerder dan morgenavond of ze het leuk vind!Ah, fijn om te lezen dat het pakketje goed aangekomen is!
zondag 7 december 2008 om 22:33

zondag 7 december 2008 om 22:35
Zit er iemand verlegen om een televisie? Het is niet echt een heel groot bakbeest maar wel zo'n dikkerd, grijs, een jaar of 3 oud en doet het nog prima. (Maar ja, meneer wilde een nieuwe grotere flatscreen en dus moest de kleinere flatscreen naar de slaapkamer en nu staat er dus een tv in de weg.......)
Mannen....
info@aaibaar.nl
Mannen....
info@aaibaar.nl

zondag 7 december 2008 om 22:51
quote:tweeling schreef op 07 december 2008 @ 12:27:
[...]
En wat wil je ervoor hebben, ik heb iig veel boeken, maar ook nog genoeg andere spullen die weg kunnen Weet ik niet goed, ik heb de mijne zelden aan. Het is wel een deel van een regenpak, dus wel voor dat doel bedoeld, maar van de Zeeman... Ik ben trouwens 1.60, en die maat large (is het geloof ik) kwam zo'n beetje tot mijn enkels haha. Kun je anders proberen me een priveberichtje te sturen?
[...]
En wat wil je ervoor hebben, ik heb iig veel boeken, maar ook nog genoeg andere spullen die weg kunnen Weet ik niet goed, ik heb de mijne zelden aan. Het is wel een deel van een regenpak, dus wel voor dat doel bedoeld, maar van de Zeeman... Ik ben trouwens 1.60, en die maat large (is het geloof ik) kwam zo'n beetje tot mijn enkels haha. Kun je anders proberen me een priveberichtje te sturen?
maandag 8 december 2008 om 11:59
quote:kaar schreef op 07 december 2008 @ 09:10:
Is er iemand met zo'n ouderwets poppenkeukentje? Ik bedoel dus niet zo één waar een kind aan kan staan, maar een kleintje. Mijn moeder wil het gaan gebruiken voor een suprise, maar stad en land afgelopen en nergens te krijgen. Ze zou ook blij zijn met van die mini boodschapjes of een plastic kip o.i.d. Als het keukentje nl. niet gevonden wordt, dan gaat mijn vader er wel één in elkaar flansen.Op marktplaats zag ik er zonet nog een paar staan!
Is er iemand met zo'n ouderwets poppenkeukentje? Ik bedoel dus niet zo één waar een kind aan kan staan, maar een kleintje. Mijn moeder wil het gaan gebruiken voor een suprise, maar stad en land afgelopen en nergens te krijgen. Ze zou ook blij zijn met van die mini boodschapjes of een plastic kip o.i.d. Als het keukentje nl. niet gevonden wordt, dan gaat mijn vader er wel één in elkaar flansen.Op marktplaats zag ik er zonet nog een paar staan!
maandag 8 december 2008 om 12:40
quote:beaugirl schreef op 07 december 2008 @ 22:24:
Hi Goldielocks, heb je het pakket nog niet binnen ?
Yep! We waren een weekendje weg dus het was bij de buren afgegeven.
Leuk, leuk, leuk!!!
Alles past (rokken zijn ietsie te wijd, maar dat geeft niet). Errug mooie spullen, ik ben er erg blij mee. Bedankt!!!
Edit: mijn betaling moet nu ook wel bij jou binnen zijn?
Hi Goldielocks, heb je het pakket nog niet binnen ?
Yep! We waren een weekendje weg dus het was bij de buren afgegeven.
Leuk, leuk, leuk!!!
Alles past (rokken zijn ietsie te wijd, maar dat geeft niet). Errug mooie spullen, ik ben er erg blij mee. Bedankt!!!
Edit: mijn betaling moet nu ook wel bij jou binnen zijn?
maandag 8 december 2008 om 13:46
maandag 8 december 2008 om 13:58
quote:paris_rose schreef op 07 december 2008 @ 18:46:
@Spijker, jahoor de rode ballerina's zijn er nog en ik hoef er niets voor terug. Ze staan namelijk alleen maar te verstoffen.
Wauw! Zijn ze opstuurbaar, dat ik je geld stuur voor pakketzegels? Volgens mij kan je heel makkelijk iets versturen met dhl, die kunnen zelfs 's avonds het pakje bij je komen ophalen. Is dat een mogelijkheid? mail me anders even op spijker.viva@gmail.com dan kunnen we wat afspreken!
Recept voor brood gevuld met tomaten of olijf
500 gram meel/bloem mengsel (hoe meer meel hoe bruiner het brood, minimal 150 gr. bloem)
Voeg hieraan toe: 1 zakje gedroogde gist en een theelepel suiker. Mengen. Dan steeds een beetje lauwwarm water toevoegen totdat een goed kneedbaar, niet plakkerig deeg ontstaat. Als het te plakkerig wordt heb je te veel water gebruikt en moet er bloem bij.
2 eetlepels olie toevoegen. Als je zongedroogde tomaten op olie hebt kan je daarvan de olie gebruiken, dat is lekker gekruid.
Deel 10 minuten stevig doorkneden, dan afdekken en op een warme plaats uur laten rijzen.
Vulling maken, hiervoor kan je bijvoorbeeld nemen: gedroogde kruiden zoals basilicum, oregano, tijm. Zongedroogde tomaten of olijfen klein snijden. Kruiden en tomaten/olijfen mengen met 2 theelepels zout en een handje bloem. Vulling goed door het deeg heenkneden.
Deeg uitrollen tot een ovale lap, die oprollen en met de rand naar onderen op een ingevette bakplaat leggen. Afdekken en een half uur laten rijzen. Ondertussen de oven voorverwarmen op 200 graden. Brood in een half uur afbakken.
@Spijker, jahoor de rode ballerina's zijn er nog en ik hoef er niets voor terug. Ze staan namelijk alleen maar te verstoffen.
Wauw! Zijn ze opstuurbaar, dat ik je geld stuur voor pakketzegels? Volgens mij kan je heel makkelijk iets versturen met dhl, die kunnen zelfs 's avonds het pakje bij je komen ophalen. Is dat een mogelijkheid? mail me anders even op spijker.viva@gmail.com dan kunnen we wat afspreken!
Recept voor brood gevuld met tomaten of olijf
500 gram meel/bloem mengsel (hoe meer meel hoe bruiner het brood, minimal 150 gr. bloem)
Voeg hieraan toe: 1 zakje gedroogde gist en een theelepel suiker. Mengen. Dan steeds een beetje lauwwarm water toevoegen totdat een goed kneedbaar, niet plakkerig deeg ontstaat. Als het te plakkerig wordt heb je te veel water gebruikt en moet er bloem bij.
2 eetlepels olie toevoegen. Als je zongedroogde tomaten op olie hebt kan je daarvan de olie gebruiken, dat is lekker gekruid.
Deel 10 minuten stevig doorkneden, dan afdekken en op een warme plaats uur laten rijzen.
Vulling maken, hiervoor kan je bijvoorbeeld nemen: gedroogde kruiden zoals basilicum, oregano, tijm. Zongedroogde tomaten of olijfen klein snijden. Kruiden en tomaten/olijfen mengen met 2 theelepels zout en een handje bloem. Vulling goed door het deeg heenkneden.
Deeg uitrollen tot een ovale lap, die oprollen en met de rand naar onderen op een ingevette bakplaat leggen. Afdekken en een half uur laten rijzen. Ondertussen de oven voorverwarmen op 200 graden. Brood in een half uur afbakken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

maandag 8 december 2008 om 18:19
@lampionetje. klinkt goed, spijkerbroek van Only. Wat voor model is het? Wijd (loose fit) of bijv. skinny? Als het een wijder model is, ben ik geinteresseerd.
Wat zou je, als de ruil doorgaat, als ruil willen?
@Molie: tof dat de laarzen goed bevallen. Grappig he, bij mij stonden ze te niksen in de kast.
En ben zelf inmiddels in het bezit van een hondenuitlaat-wasjas. Erg handig!
groetjes,
Marah
Wat zou je, als de ruil doorgaat, als ruil willen?
@Molie: tof dat de laarzen goed bevallen. Grappig he, bij mij stonden ze te niksen in de kast.
En ben zelf inmiddels in het bezit van een hondenuitlaat-wasjas. Erg handig!
groetjes,
Marah
maandag 8 december 2008 om 18:47
Ik zoek voor mijn opa de witte glazen kap van een ouderwetse olielamp, met een doorsnede van 28 cm. Heeft iemand hier misschien zo'n ding hangen waar hij/zij vanaf wil?
Als ruilmiddel zou je even aan moeten geven wat je leuk vindt. Ik heb bijvoorbeeld retro spul voor in huis (lampen, een aantal rollen behang, een oranje poef en ga nog maar even door) maar dat moet net je smaak zijn. Een bos bloemen en/of chocolaatjes kunnen natuurlijk altijd geregeld worden!
Als ruilmiddel zou je even aan moeten geven wat je leuk vindt. Ik heb bijvoorbeeld retro spul voor in huis (lampen, een aantal rollen behang, een oranje poef en ga nog maar even door) maar dat moet net je smaak zijn. Een bos bloemen en/of chocolaatjes kunnen natuurlijk altijd geregeld worden!