Help, witte pumps?
zaterdag 13 augustus 2016 om 17:43
Voor mijn bruiloft zoek ik eenvoudige witte pumps, maar wat ik wil lijkt gewoon niet te vinden... Doe ik iets verkeerd? En kan ik jullie hulp inroepen? Het zou super zijn om iets te vinden, ik word er een beetje wanhopig van en zie mezelf al blootsvoets naar het altaar lopen...
Wat ik zoek:
Pumps, wit, puntige neus, hak van ongeveer 10 cm maar 9,5 of 10,5 is ook goed. Tot 150 euro is alles acceptabel.
Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
Wat ik zoek:
Pumps, wit, puntige neus, hak van ongeveer 10 cm maar 9,5 of 10,5 is ook goed. Tot 150 euro is alles acceptabel.
Heel erg bedankt voor het meedenken alvast!
zaterdag 13 augustus 2016 om 17:48
http://www.heels-high.nl/ ... et-naaldhakken::7595.html
zaterdag 13 augustus 2016 om 18:16
zaterdag 13 augustus 2016 om 18:17
quote:Alex91 schreef op 13 augustus 2016 @ 18:16:
Ah, Nepthys, super! Hoe doe je dat toch... Die enalaastste vind ik mooi en de eerste ook. Ivoor/wit maakt me niet zoveel uit. Ik heb gegoogeld maar kwam niet verder, en heb sites als Bijenkorf, Zalando, Sarenza, Wehkamp e.d. afgespeurd zonder resultaat...Voorlaatste is Zalando, eerste is Asos.
Ah, Nepthys, super! Hoe doe je dat toch... Die enalaastste vind ik mooi en de eerste ook. Ivoor/wit maakt me niet zoveel uit. Ik heb gegoogeld maar kwam niet verder, en heb sites als Bijenkorf, Zalando, Sarenza, Wehkamp e.d. afgespeurd zonder resultaat...Voorlaatste is Zalando, eerste is Asos.
zaterdag 13 augustus 2016 om 18:20
zaterdag 13 augustus 2016 om 18:28
zaterdag 13 augustus 2016 om 22:08
zondag 14 augustus 2016 om 14:16
Bij Omoda hebben ze er misschien ook nog een paar staan.
Bruidsschoenen is een aparte categorie als ik me niet vergis.
Otto heeft veel witte pumps staan in allerlei hoogtes en materialen.
Zoals dit bijvoorbeeld. Tamaris. Er staan er nog meer.
Bij Otto staan er ook een paar van Heine. Ik heb niet op de hoogte gelet, maar kan je zelf even op merk en hoogte zoeken.
Bij Zalando en VanAssem kan je ook nog kijken.
Bruidsschoenen is een aparte categorie als ik me niet vergis.
Otto heeft veel witte pumps staan in allerlei hoogtes en materialen.
Zoals dit bijvoorbeeld. Tamaris. Er staan er nog meer.
Bij Otto staan er ook een paar van Heine. Ik heb niet op de hoogte gelet, maar kan je zelf even op merk en hoogte zoeken.
Bij Zalando en VanAssem kan je ook nog kijken.
zondag 14 augustus 2016 om 14:30