Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 20:05:

[...]

Zo grappig: hoor ik plots heel hard (want we verstaan elkaar bijna niet) PRUTSER!Zo zit ik vaak voor de buis te gruwelen van de montage
quote:linjmh schreef op 13 augustus 2016 @ 20:21:

[...]

Herman? Das toch zon doorgeef en deel zuurdesembrood ding?? Wat doet die in de zoo?Herman is wedergekeerd?
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 13 augustus 2016 @ 20:19:

[...]

Bij de plaatselijke ijssalon.

Ze zijn goddelijk maar of jij ze 150 km rijden waard vind? Damn... Toetjes ideeën graag: We eten mostersoep, pikante kip met aardappels in hun jasje. En dan. koffie met ???? ... En daarna een heerlijke kaasplank. (Je begrijpt dat ik me vooral op de kaasplank verheug, maar daar moet toch nog iets zoets tussen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 20:23:

[...]

Zo zit ik vaak voor de buis te gruwelen van de montage OMG! Ik kan geen film zien zonder dat man commentaar geeft.
quote:nienke_g schreef op 13 augustus 2016 @ 20:17:

[...]

Het lijkt erop dat hij z'n warme hap vanavond gewoon niet zo lekker vond. Of niet echt lekker verteerde, in ieder geval. Hij lachte er verder wel heel vrolijk bij Gelukkig. Als hij nog wel maar weet dat hij prima op zijn buik kan slapen!
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 20:23:

[...]

Damn... Toetjes ideeën graag: We eten mostersoep, pikante kip met aardappels in hun jasje. En dan. koffie met ???? ... En daarna een heerlijke kaasplank. (Je begrijpt dat ik me vooral op de kaasplank verheug, maar daar moet toch nog iets zoets tussen).Lekkere bonbons van Leonidas?
quote:SaveAngie schreef op 13 augustus 2016 @ 20:19:

[...]

Bij de plaatselijke ijssalon.

Ze zijn goddelijk maar of jij ze 150 km rijden waard vind? Jumbo heeft ook ijsmacarons! (Maar das natuurlijk de ordinaire variant )
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 19:57:

[...]

Vanochtend om 11 uur ging het los en volgens het programma is het om half twee vannacht klaar. Ach het is maar een dagje. Man had de pech dat hij afgelopen nacht gewerkt heeft. Die schrok wakker op zoek naar de knoppen omdat er plots feedback te horen was WoW das laat?! Hier ook een festival maar de laatste dj is om 23:00 neem aan dat ie niet tot twee door gaat!
quote:linjmh schreef op 13 augustus 2016 @ 20:21:

[...]

Herman? Das toch zon doorgeef en deel zuurdesembrood ding?? Wat doet die in de zoo?
quote:nienke_g schreef op 13 augustus 2016 @ 20:26:

[...]

Jumbo heeft ook ijsmacarons! (Maar das natuurlijk de ordinaire variant )
quote:SaveAngie schreef op 13 augustus 2016 @ 20:25:

[...]

Lekkere bonbons van Leonidas?Save! Leonidas is fabriekswerk, dat zijn geen pralines! Het bezoek is Belgisch en brengt waarschijnlijk pralines mee. Maar om daar het dessert van te maken vind ik dan ook weer stom. Ik denk richting sabayon met slagroom. Maar dat wil nog wel eens mislukken bij mij. Twijfel twijfel.
Sabayon met frambozen en dan iets van likeur onderin edit: of siroop
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 20:29:

[...]

Save! Leonidas is fabriekswerk, dat zijn geen pralines! Het bezoek is Belgisch en brengt waarschijnlijk pralines mee. Maar om daar het dessert van te maken vind ik dan ook weer stom. Ik denk richting sabayon met slagroom. Maar dat wil nog wel eens mislukken bij mij. Twijfel twijfel.

Ow

Sabayon is best tricky, wil je zelf iets maken of mag het van de bakker?
quote:linjmh schreef op 13 augustus 2016 @ 20:30:

Sabayon met frambozen en dan iets van likeur onderin Dat klinkt heerlijk!
Hier staat een ijscoman op de camping maar ik zit te vol van de bbq. Dadelijk maar ff koffie.

Gaan zo wel in voortent zitten want zon gaat onder en het wordt fris. Ik heb mijn campingsmoking al aan.

Morgen in de loop van de dag naar huis. Ligt ook aan het weer maar ik wil wel beetje op tijd naar huis.

En dan eens echt iets aan de lijn gaan doen. Ik groei dicht

[...]

Damn... Toetjes ideeën graag: We eten mostersoep, pikante kip met aardappels in hun jasje. En dan. koffie met ???? ... En daarna een heerlijke kaasplank. (Je begrijpt dat ik me vooral op de kaasplank verheug, maar daar moet toch nog iets zoets tussen).Een stukje spekkoek van de toko bij de koffie?

[...]

Damn... Toetjes ideeën graag: We eten mostersoep, pikante kip met aardappels in hun jasje. En dan. koffie met ???? ... En daarna een heerlijke kaasplank. (Je begrijpt dat ik me vooral op de kaasplank verheug, maar daar moet toch nog iets zoets tussen).Kaasplank met druiven, dadels, meloen?
O, ik liep alweer achter Sabayon klinkt goed! Of anders pannacotta met fruit, dat is wat minder 'mislukgevoelig'.
Straks salade met Pekingeend, lekker.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SaveAngie schreef op 13 augustus 2016 @ 20:31:

[...]

Ow

Sabayon is best tricky, wil je zelf iets maken of mag het van de bakker?Lin (en man) hebben me overtuigd: Mijn sabayon gaat gewoon lukken en met het zure van vruchten en wat likeur (amaretto Lin?) onderin is het een mooie brug tussen hoofdgerecht en kaas!
quote:yette schreef op 13 augustus 2016 @ 20:32:

[...]

Kaasplank met druiven, dadels, meloen?Tuurlijk Yette. Ik kaas met fruit en een glas wijn!
The Get Down is echt gaaf. Old skool disco en vooral de old skool rap, te leuk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 20:33:

[...]

Lin (en man) hebben me overtuigd: Mijn sabayon gaat gewoon lukken en met het zure van vruchten en wat likeur (amaretto Lin?) onderin is het een mooie brug tussen hoofdgerecht en kaas!

Als ie dreigt te mislukken: gewoon de onderkant aan laten koeken en alleen de bovenste helft van de pan gebruiken

Ik zou geen amaretto doen denk ik. Misschien crème de cassis? Of framboise natuurlijk?

Ik heb in mijn herinnering een keer port of sherry onderin gedaan maar dat kan ik me nu zo niet voorstellen....

Ik denk even verder
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 20:33:

[...]

Lin (en man) hebben me overtuigd: Mijn sabayon gaat gewoon lukken en met het zure van vruchten en wat likeur (amaretto Lin?) onderin is het een mooie brug tussen hoofdgerecht en kaas!Heerlijk. Uitstekende keuze.
Oud Blond: Maak je de sabayon met champagne of cremant? Of zonder bubbels?

Ping ik denk dat t marsala was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven