Het theehuis
maandag 8 december 2008 om 16:02
maandag 8 december 2008 om 16:03
maandag 8 december 2008 om 16:16
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 december 2008 @ 16:08:
Inadje, heb je trouwens ooit m'n kaartje wel gekregen?
Owwwwwwwww. Sorry, niet gezegd maar JAAAAAAAAAAA!
En LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en ook die van Kesselina de Pina
Bedankt
En René F. Als is Froger? Heb vast een tv programma gemist ofzo?
Inadje, heb je trouwens ooit m'n kaartje wel gekregen?
Owwwwwwwww. Sorry, niet gezegd maar JAAAAAAAAAAA!
En LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en ook die van Kesselina de Pina
Bedankt
En René F. Als is Froger? Heb vast een tv programma gemist ofzo?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 8 december 2008 om 16:37
Jeeeee, we hebben een F we hebben een R... oh nee, we hebben een C we hebben een H we hebben een O
Goed zo, Beste Collega (een beste collega is een Blije collega )
Ik moet nog 20 minuten. Zucht
Gelukkig is eten al klaar. We hadden enorme berg Tofu Stirfry gemaakt gisteren en hebben nog voor de hele week
Goed zo, Beste Collega (een beste collega is een Blije collega )
Ik moet nog 20 minuten. Zucht
Gelukkig is eten al klaar. We hadden enorme berg Tofu Stirfry gemaakt gisteren en hebben nog voor de hele week
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 8 december 2008 om 16:45
maandag 8 december 2008 om 18:04
quote:Eowynn_ schreef op 08 december 2008 @ 15:21:
Luun Wat een narigheid toch. Ik hoop echt dat Raketje gewoon thuis mag blijven.
Inad Mijn moeder ziet mijn linkshandigheid écht als handicap. Als ik in een pan sta te roeren pakt ze de lepel af omdat dat zo onhandig is met links, als ik iets sta te knippen verzucht ze 'oh, wat lástig is dat toch' Terwijl ik het zelf wel mee vind vallen, ben soms wat onhandig, maar dat heeft volgens mij meer met genen dan met linkshandigheid te maken En idd scharen, apparaten en dergelijke zijn allemaal op rechtshandig gebouwd.
Maar gitaarspelen doe ik dan óók weer met rechts, en ik heb mijn bestek ook op de rechtshandige manier vast. Ook een beetje bihandig dus
Idem hier, ook bihandig
Wel handig want sommige dingen echt onhandig, scharen bijvoorbeeld. En vroegah op school met vulpen schrijven, fijn was dat.
Luun Wat een narigheid toch. Ik hoop echt dat Raketje gewoon thuis mag blijven.
Inad Mijn moeder ziet mijn linkshandigheid écht als handicap. Als ik in een pan sta te roeren pakt ze de lepel af omdat dat zo onhandig is met links, als ik iets sta te knippen verzucht ze 'oh, wat lástig is dat toch' Terwijl ik het zelf wel mee vind vallen, ben soms wat onhandig, maar dat heeft volgens mij meer met genen dan met linkshandigheid te maken En idd scharen, apparaten en dergelijke zijn allemaal op rechtshandig gebouwd.
Maar gitaarspelen doe ik dan óók weer met rechts, en ik heb mijn bestek ook op de rechtshandige manier vast. Ook een beetje bihandig dus
Idem hier, ook bihandig
Wel handig want sommige dingen echt onhandig, scharen bijvoorbeeld. En vroegah op school met vulpen schrijven, fijn was dat.
maandag 8 december 2008 om 18:06
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 december 2008 @ 15:45:
Als je met een linkshandige man bent, ben je dan ook cewl?
Xan is namelijk linkshandig, maar eet net als Eow rechtshandig (dus normaal).
Je hebt toch ook linkshandige scharen?
Eow, ik muis ook met rechts. Kan ik ook niet met links trouwens.
Veel rechtshandigen eten juist abnormaal
Zo eten mijn moeder en broer bijvoorbeeld met hun vork in hun rechterhand en da's haske fout natuurlijk
Als je met een linkshandige man bent, ben je dan ook cewl?
Xan is namelijk linkshandig, maar eet net als Eow rechtshandig (dus normaal).
Je hebt toch ook linkshandige scharen?
Eow, ik muis ook met rechts. Kan ik ook niet met links trouwens.
Veel rechtshandigen eten juist abnormaal
Zo eten mijn moeder en broer bijvoorbeeld met hun vork in hun rechterhand en da's haske fout natuurlijk
maandag 8 december 2008 om 18:07
quote:Eowynn_ schreef op 08 december 2008 @ 15:48:
En glazen in restaurants worden altijd aan de verkeerde kant gezet
Ik verdenk Juna ook van linkshandigheid. Duimt links (Juno eigenlijk ook) en dat deed ik ook altijd. En ze is net zo onhandig Cee duimt ook links maar is in al haar doen en laten hartstikke rechts. Helaas. Misschien Ierenoplossing gebruiken en handje op rug binden.
En glazen in restaurants worden altijd aan de verkeerde kant gezet
Ik verdenk Juna ook van linkshandigheid. Duimt links (Juno eigenlijk ook) en dat deed ik ook altijd. En ze is net zo onhandig Cee duimt ook links maar is in al haar doen en laten hartstikke rechts. Helaas. Misschien Ierenoplossing gebruiken en handje op rug binden.
maandag 8 december 2008 om 18:32
Luun Hoop dat de mannekes morgen beter drinken. Hoe is jullie nacht geweest?
En om het rijtje dan maar even compleet te maken: ik ben bi-handig, maar toch meer rechts dan links, omdat ik dat nou eenmaal meer getraind heb. Maar kan dus met beide handen schrijven. En ik ben linksbenig.
En om het rijtje dan maar even compleet te maken: ik ben bi-handig, maar toch meer rechts dan links, omdat ik dat nou eenmaal meer getraind heb. Maar kan dus met beide handen schrijven. En ik ben linksbenig.
Loretta is De Mol. Punt.