Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:S-Meds schreef op 15 augustus 2016 @ 14:01:

Iemand zit er doorheen, verzamelt moed om een topic te openen, krijgt allemaal lieve meelevende reacties en flats, moderator grijpt in. Want "zo doen we dat hier niet dames"Ja, dat jammer. En wat wel weg zou moeten blijft staan.
quote:yasmijn schreef op 15 augustus 2016 @ 14:07:

[...]

Ze zijn dol op gummen. Terwijl ze ook gewoon de hele post kunnen verwijderen.

Nu maken ze het allemaal nog 'spannender'.

Zodra er enige vorm van kritiek/feedback wordt gegeven dan wordt het gewist.

'Ik ben mod en ik heb altijd gelijk ookal wijzen andere me erop dat ik eigenlijk geen gelijk heb. Dat kan natuurlijk niet, snel gummen'
quote:Marana_ schreef op 15 augustus 2016 @ 10:00:

Hier bijv: Schulten-Frau in "Mijn vriend weggejaagd door mijn onzeker..."

Berichten tegen Leo waren in de trend van: voelt dat nou niet lullig dat je zo wijs zit te doen en dan wordt de OP weggehaald.
LOEP ME MAAR aub.
Zuig niet zo Missie.

Het is duidelijk hoor dat je mijn reactie zwaar afkeurt.

Anders staf je even lekker joh in plaats van weer zo passief agressief te gaan zitten doen met je emoji's.
missie, voor wie is de bedoeld?
Nou, ze blijven erbij dat het een aankondiging was van zelfmoord... Ik ga een schoen opeten ofzo.
En een heel duidelijk einde discussie koppen dicht in het bericht.
Er wordt verwezen naar de huisregels, wie wijst de mod even op de fout? Ik durf niet meer

g. Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van destructief gedrag en automutilatie.

Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van desctructief gedrag, automutilatie (of soortgelijk gedrag) levert veel onrust op onder andere gebruikers van het forum. Dit is dan ook niet toegestaan. Speel je met zelfmoordgedachten? Schakel dan direct professionele hulp in/neem contact op met je huisarts. Ook het vertonen (vermoeden) van zelfverminking en het uiten van serieuze bedreigingen naar medegebruikers en/of beheerders is niet toegestaan. Ook behoud de beheerder het recht om gebruikers die onrust veroorzaken op het forum d.m.v. zelfdestructief gedrag preventief te weren.
quote:thee schreef op 15 augustus 2016 @ 14:20:

missie, voor wie is de bedoeld?

Ze 'zegt maar niks' betekent dat Thee.

Als reactie op een nu gepermabande die overal om zich heen zat te schoppen en lullig zat te doen, waar ik op reageerde nadat ze ook tegen mij een belachelijke opmerking maakte.

En mijn reactie staat M. niet aan en zoals zo vaak moet ze dan even met poppetjes haar afkeuring laten blijken.
Weet ik lieve Leo. Daarom vroeg ik het ook. Benieuwd of ze ook zo'n grote meid was haar ridicule berichtgeving toe te lichten
quote:missie_m schreef op 15 augustus 2016 @ 14:13:

[...]

Goh, zelfde icoontje gebruikte je ook al in het topic zelf.

En nu weer hier.

Is eigenlijk wel een handig icoontje trouwens.

Weet je wat:
quote:thee schreef op 15 augustus 2016 @ 14:20:

missie, voor wie is de bedoeld?Doet ze altijd, niet op letten.
quote:Star schreef op 15 augustus 2016 @ 14:26:

Er wordt verwezen naar de huisregels, wie wijst de mod even op de fout? Ik durf niet meer

g. Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van destructief gedrag en automutilatie.

Het aankondigen van zelfmoord, het vertonen van desctructief gedrag, automutilatie (of soortgelijk gedrag) levert veel onrust op onder andere gebruikers van het forum. Dit is dan ook niet toegestaan. Speel je met zelfmoordgedachten? Schakel dan direct professionele hulp in/neem contact op met je huisarts. Ook het vertonen (vermoeden) van zelfverminking en het uiten van serieuze bedreigingen naar medegebruikers en/of beheerders is niet toegestaan. Ook behoud de beheerder het recht om gebruikers die onrust veroorzaken op het forum d.m.v. zelfdestructief gedrag preventief te weren.done. Echt te triest voor woorden dit. Dat meisje krijgt nog even een lekkere trap na.
quote:radlerlemon schreef op 15 augustus 2016 @ 14:55:

[...]

done. Echt te triest voor woorden dit. Dat meisje krijgt nog even een lekkere trap na.Je bent al gewist.
Ze heeft een ban gekregen voor jouw reactie star
Nee serieus?
Ja zie bantopic. Een ban van 24 uur
O dat was nou ook weer niet de bedoeling
Ik snap niet wat het doel van het CM is, als je geband kunt worden voor het feit dat je erin reageert......
Oh dear, how sad, never mind.
Nee ik ook niet Hayek. Het is de bedoeling dat je daar dingen kan melden, maar als je iets zegt en het bevalt ze niet, wordt je geband.
Ik snap ook niet dat je voor 'beleidsvragen' moet mailen. Veel vragen zijn interessant voor veel forummers, waarom kan het antwoord dan niet gewoon op het forum worden gegeven?

Laat dan gewoon een beleidsvragen topic komen.

Ik heb op veel fora gezeten, maar werkelijk nog nooit eerder zo'n belabberd moderatieteam mee gemaakt als hier. Ik vind het hier echt om te janken.
quote:Hayek schreef op 15 augustus 2016 @ 15:10:

Ik snap niet wat het doel van het CM is, als je geband kunt worden voor het feit dat je erin reageert......

je mag zeggen dat er gespamd wordt

dan zegt de mod: topic gewist

dan mag je zeggen: dank je wel.

Je hebt dus maar twee veilige zinnen
Van de week was er een allervriendelijkste mod die zowaar antwoord op beleidsvragen gaf.
En toen had ze een ban. Echt een vreemde directieve gang van zaken bah.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven