Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Alle reacties Link kopieren
quote:pollen schreef op 15 augustus 2016 @ 17:44:

[...]

Volgens mij zijn de beweringen van NOC*NSF onderbouwd met verklaringen van de trainer en andere sporters, terwijl kamp Van Gelder geen onderbouwingen van hun verhaal heeft geleverd. Waarom geen getuigenis van Wammes of met wie die was over hoe de avond is verlopen om zijn verhaal te steunen?Omdat Wammes dan zou moeten liegen, dat hij heus echt waar maar een paar biertjes had gedronken. En dat heet meineed.
quote:Jisjis schreef op 15 augustus 2016 @ 17:34:

En wat doet hij daar dan?Het kunstje laten zien wat hij vandaag in Rio had kunnen laten zien, als hij het niet verknald had.
quote:pollen schreef op 15 augustus 2016 @ 17:44:

[...]

Volgens mij zijn de beweringen van NOC*NSF onderbouwd met verklaringen van de trainer en andere sporters, terwijl kamp Van Gelder geen onderbouwingen van hun verhaal heeft geleverd. Waarom geen getuigenis van Wammes of met wie die was over hoe de avond is verlopen om zijn verhaal te steunen?

Juist de onderbouwing mist in het hele verhaal. Verklaringen van Epke, Jeffrey en Bart die op zondagochtend vinden dat Yuri er uit ziet alsof hij een kater heeft. Dat zij dat vinden wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Een trainer vind dat hij verwarrend over komt, misschien kwam hij gewoon niet uit zn woorden. Ben je dan stomdronken? Je wordt om 13:00 uur wakker als je om 5:30 in je bed ligt en amper 7,5 uur hebt geslapen, ben je dan laveloos?

Wammes had idd de waarheid kunnen getuigen, maar als diezelfde Wammes de volgende dag uit de school klapt dan heeft hij daar geen enkel belang bij. Ik ben benieuwd naar zijn verhaal als dat al ooit naar buiten komt.

Een rechter die aanneemt dat Yuri zijn whatsappjes wel moet hebben gelezen omdat hij iemand anders appt. Die gast heeft net een whatsappbom ontvangen van weet ik wel niet hoeveel mensen zijn nummer hebben. Daarnaast zal de rechter dat ook moeten kunnen bewijzen als hij dat stelt en dat gebeurt er nu net niet. En sinds wanneer worden whatsappjes gezien als juridisch bewijsmateriaal?
quote:pollen schreef op 15 augustus 2016 @ 17:47:

Mooi moment van Van Gelder trouwens om het nieuws te brengen dat hij aan de ringen hangt bij Lowlands. Kwartiertje nadat de onderbouwing van de uitspraak online is gekomen.Dat deed hijzelf niet maar de LL redactie/marketingafdeling.
quote:Boarn schreef op 15 augustus 2016 @ 18:45:

[...]

Dat deed hijzelf niet maar de LL redactie/marketingafdeling.

En je denkt dat dat niet in overleg gaat met een manager of Van Gelder zelf gaat?

Hij heeft groot gelijk hoor dat ie nu probeert er nog wat centen uit te halen. Van serieuze sponsorcontracten hoeft ie het waarschijnlijk niet meer te hebben. Sterker nog: dikke kans dat met het wegsturen hij op dat vlak ook financiele schade heeft geleden.

En als reactie op je vorige post: als 4 mensen verklaren dat Van Gelder 9,5 uur na thuiskomst van een nachtje stappen niet uit zn woorden komt en wat ie wel te melden heeft is 'dat ie er schijt aan heeft', dan zou ik me ook zorgen gaan maken bij een ex cokesnuiver.
wat een vervelende commentator bij de turnfinale.
quote:MinionX schreef op 15 augustus 2016 @ 19:42:

wat een vervelende commentator bij de turnfinale.Vind ik niet.
quote:pollen schreef op 15 augustus 2016 @ 19:35:

[...]

En je denkt dat dat niet in overleg gaat met een manager of Van Gelder zelf gaat?

Hij heeft groot gelijk hoor dat ie nu probeert er nog wat centen uit te halen. Van serieuze sponsorcontracten hoeft ie het waarschijnlijk niet meer te hebben. Sterker nog: dikke kans dat met het wegsturen hij op dat vlak ook financiele schade heeft geleden.

En als reactie op je vorige post: als 4 mensen verklaren dat Van Gelder 9,5 uur na thuiskomst van een nachtje stappen niet uit zn woorden komt en wat ie wel te melden heeft is 'dat ie er schijt aan heeft', dan zou ik me ook zorgen gaan maken bij een ex cokesnuiver.

Ik gok dat ie er erg weinig uit gaat halen qua geld. Het is meer een soort humor ding. En daar mag bij wel bier drinken.

Ze gingen al de lowlympische spelen organiseren en nu komt hij even turnen.

Ik moet er wel om lachen en ja ik ga kijken. Met bier.

wat een vervelende commentator bij de turnfinale.Kijk je nooit turnen zeker. Hans van Zetten is al jaren de vaste commentator. Ik vond hem vroeger irritant, maar ik kan wel lachen om zijn beroemde versprekingen. Op het turnforum hebben we een topic genaamd de Hans van Zetten bingo
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Yuri, geweldig mooie turner, absoluut, echter heeft hij bewezen dat hij geen Olympische genen heeft.

Dat liet hij al zien door zijn cokeverslaving, dit keer door de arrogantie om ordinair een avondje te stappen voor de competitie. Stom ja, niet volledig toegewijd aan de sport, wat wel van een Olympische speler mag worden verwacht. En dan zijn houding van 'ik wist het niet, vage regelgeving en zo ben ik nou eenmaal' onderstreept dat hij geen Olympisch vlees is. Ze zouden de regels moeten aanscherpen: 1 x over de schreef - einde oefening bij de OS. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ik hoop dat Yuri goed wordt opgevangen.
Na het zien van de ringenfinale net denk ik dat Yuri geen medaille had kunnen halen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.

wat een vervelende commentator bij de turnfinale.Ik vind het juist ontzettend knap wat hij doet! Vind het geweldig om naar die man te luisteren.
quote:Boarn schreef op 15 augustus 2016 @ 18:44:

[...]

Juist de onderbouwing mist in het hele verhaal. Verklaringen van Epke, Jeffrey en Bart die op zondagochtend vinden dat Yuri er uit ziet alsof hij een kater heeft. Dat zij dat vinden wil nog niet zeggen dat het ook zo is. Een trainer vind dat hij verwarrend over komt, misschien kwam hij gewoon niet uit zn woorden. Ben je dan stomdronken? Je wordt om 13:00 uur wakker als je om 5:30 in je bed ligt en amper 7,5 uur hebt geslapen, ben je dan laveloos?

Wammes had idd de waarheid kunnen getuigen, maar als diezelfde Wammes de volgende dag uit de school klapt dan heeft hij daar geen enkel belang bij. Ik ben benieuwd naar zijn verhaal als dat al ooit naar buiten komt.

Een rechter die aanneemt dat Yuri zijn whatsappjes wel moet hebben gelezen omdat hij iemand anders appt. Die gast heeft net een whatsappbom ontvangen van weet ik wel niet hoeveel mensen zijn nummer hebben. Daarnaast zal de rechter dat ook moeten kunnen bewijzen als hij dat stelt en dat gebeurt er nu net niet. En sinds wanneer worden whatsappjes gezien als juridisch bewijsmateriaal?Ga je nu de rechter in twijfel trekken?
quote:vivamien schreef op 15 augustus 2016 @ 20:03:

[...]Ga je nu de rechter in twijfel trekken?Gezien het commentaar op twitter en op andere websites trekken meer mensen deze beslissing in twijfel....
quote:yoshe schreef op 15 augustus 2016 @ 20:16:

[...]

Gezien het commentaar op twitter en op andere websites trekken meer mensen deze beslissing in twijfel....Waarschijnlijk omdat de meesten in het pro-Yuri kamp zitten, denk ik. Maar goed, dat zat ik sowieso al niet.
quote:yoshe schreef op 15 augustus 2016 @ 20:16:

[...]

Gezien het commentaar op twitter en op andere websites trekken meer mensen deze beslissing in twijfel....Dat is het hart van de mensen aan het woord. Iedereen gunde het hem, hij is ook echt zo'n vent die je het gunt.
He besluit van de rechter heeft niets met gunnen te maken, maar met of het NOC de sanctie op mocht leggen. Dat mocht. Dat staat los van of iemand de (inhoud van de) sanctie an sich wel of niet te zwaar vind (immers hadden ze ook kunnen kiezen voor een boete etc.). Ook los van of de rechter dat vind, dat was niet aan hem om te beoordelen.
quote:shalimara schreef op 15 augustus 2016 @ 20:21:

[...]

Dat is het hart van de mensen aan het woord. Iedereen gunde het hem, hij is ook echt zo'n vent die je het gunt.
quote:Bibi1973 schreef op 15 augustus 2016 @ 20:27:

[...]

Sarcasme is wel leuk, maar alleen een sarcastisch gezicht is nooit mooi.

hij is ook echt zo'n vent die je het gunt.Vind je? Ik zou zo'n gouden medaille eerder gunnen aan iemand die alles over heeft voor z'n sport.

[...]

Dat is het hart van de mensen aan het woord. Iedereen gunde het hem, hij is ook echt zo'n vent die je het gunt.Sorry, ik deel die mening niet. Vind het sneu, maar hij heeft zijn kans gehad. En die heeft hij verspeeld. Verknald zelfs. Gewoon ontzettend dom.
quote:AlejandraLaura schreef op 15 augustus 2016 @ 19:52:

[...]

Kijk je nooit turnen zeker. Hans van Zetten is al jaren de vaste commentator. Ik vond hem vroeger irritant, maar ik kan wel lachen om zijn beroemde versprekingen. Op het turnforum hebben we een topic genaamd de Hans van Zetten bingo Amplitude, nahupje, puntaftrek?
quote:maylina schreef op 15 augustus 2016 @ 20:53:

[...]

Amplitude, nahupje, puntaftrek? Ongekend!!!
Ja een drugstest in Rio kon natuurlijk ook al niet en die paar biertjes zijn er vast geen twee.
quote:Tr0tter schreef op 15 augustus 2016 @ 20:32:

[...]

Vind je? Ik zou zo'n gouden medaille eerder gunnen aan iemand die alles over heeft voor z'n sport.

Dat wilde hij ook, en voor zijn doen gaf hij álles, maar zijn vlees is zwak.

Kun je de man niet aanrekenen. Verder hoef je het niet met me eens te zijn.

Iemand iets gunnen is iets anders dan vinden dat hij er recht op heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven