Bar too Much *171*
maandag 8 december 2008 om 15:50
He helahola Helaholalalala!
Gaan we nou krijge joh? Koppie laten hangen? Dacht het niet he, lekker stoer wijf! Dat gaat jou haske goed lukken, ja? Oefening baart kunst, dus huppekee, dòòrgaan meid!
Middag, by the way!
Solomio, wat nou: Verder even niks?
Yette, ik ben nog steeds niet op orde en zeker niet in orde!
Gaan we nou krijge joh? Koppie laten hangen? Dacht het niet he, lekker stoer wijf! Dat gaat jou haske goed lukken, ja? Oefening baart kunst, dus huppekee, dòòrgaan meid!
Middag, by the way!
Yette, ik ben nog steeds niet op orde en zeker niet in orde!
maandag 8 december 2008 om 16:19
quote:Bloesie schreef op 08 december 2008 @ 15:50:
Ik had goedemorgen getypt en bedacht wat ik verder nog kon 'zeggen'. En ik kon verder niks verzinnen. Dus dacht ik: dan schrijf ik dat maar op.
Hel, bochten achteruit gewoon niet doen. Liever omrijden. En die sik afscheren, is geen gezicht.
Ik had goedemorgen getypt en bedacht wat ik verder nog kon 'zeggen'. En ik kon verder niks verzinnen. Dus dacht ik: dan schrijf ik dat maar op.
Hel, bochten achteruit gewoon niet doen. Liever omrijden. En die sik afscheren, is geen gezicht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 9 december 2008 om 10:03
Goeiesmorreges.
Ben al heul lang wakke. Heb al een boel gedaan en ga nog een heule boel doen.
Sjonge Solomio, jij en niets weten te vrtellen, geleuf er niks van!
Yette, jij hebt een gestoord bioritme. Gaat ook nooit meer over, een kwestie van accepteren. Vervelend is het wel, herken het ook wel, ben eigenlijk ook een nachtmens. Oudste dochter heeft er ook last van, die heeft ook moeite om in slaap te komen en zeker moeite om uit bed te komen!
Lag vroeger tot diep in de nacht te lezen, tot wanhoop van mijn moeder!
Die gooide 's morgens gewoon een kletsnat en koud washandje in mijn smurfen reken maar dat ik dan wakker was!
Ben al heul lang wakke. Heb al een boel gedaan en ga nog een heule boel doen.
Sjonge Solomio, jij en niets weten te vrtellen, geleuf er niks van!
Yette, jij hebt een gestoord bioritme. Gaat ook nooit meer over, een kwestie van accepteren. Vervelend is het wel, herken het ook wel, ben eigenlijk ook een nachtmens. Oudste dochter heeft er ook last van, die heeft ook moeite om in slaap te komen en zeker moeite om uit bed te komen!
Lag vroeger tot diep in de nacht te lezen, tot wanhoop van mijn moeder!
Die gooide 's morgens gewoon een kletsnat en koud washandje in mijn smurfen reken maar dat ik dan wakker was!

dinsdag 9 december 2008 om 16:32
dinsdag 9 december 2008 om 17:19
Christmas every dayayayayayay, yeah, knalt op dit moment door de kamer.
Sky Radio, he? Kan er niks an doen, maar ben in opperbeste stemming vandaag.
Ben trouwens uitgeswifferd, moet zo naar de betonnen arena. Eerst maar en de buik vullen met iets uit de heksenketel.....
* Grrrr!!! Mijn laptop heeftkuren! Type goed, maar het gekke ding slaat letters over. Moet om de haverklap corrigeren! *
En ja, hiero sneeuwt het ook al de hele middag!
Misschien tot vannacht en anders tot morgen dames! : kiss :
Sky Radio, he? Kan er niks an doen, maar ben in opperbeste stemming vandaag.
Ben trouwens uitgeswifferd, moet zo naar de betonnen arena. Eerst maar en de buik vullen met iets uit de heksenketel.....
* Grrrr!!! Mijn laptop heeftkuren! Type goed, maar het gekke ding slaat letters over. Moet om de haverklap corrigeren! *
En ja, hiero sneeuwt het ook al de hele middag!
Misschien tot vannacht en anders tot morgen dames! : kiss :
dinsdag 9 december 2008 om 20:36
Naaf,
gister begravenis van tante gehad, was heel mooi maar erg verdrietig.
Bloes, bedankt voor je kaart! je bent de eerste dit jaar!
En nou had ik dus ook al kaarten gekocht he, maarja das alweer een maand geleden, weet niet meer waar ze zijn maar eens gaan zoeken.
Ik lees momenteel meer mee dan ik schrijf, ben er een beetje moe van, fut is weg enzo.
Komt wel weer terug.
voor allemaal
gister begravenis van tante gehad, was heel mooi maar erg verdrietig.
Bloes, bedankt voor je kaart! je bent de eerste dit jaar!
En nou had ik dus ook al kaarten gekocht he, maarja das alweer een maand geleden, weet niet meer waar ze zijn maar eens gaan zoeken.
Ik lees momenteel meer mee dan ik schrijf, ben er een beetje moe van, fut is weg enzo.
Komt wel weer terug.
voor allemaal
woensdag 10 december 2008 om 01:46