zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

OOOOHHH ik zie nu pas dat de tweede foto ook gelukt was.

JA wat een knapperds!!! Ik hoop dat die van mij ook van die mooie bruine oogjes krijgt!

Erg leuk!

Hier even mijn kleine kereltje ondersteboven in Yoga positie Hahah. Hij heeft nu al lekker spekbeentjes, heerlijk.

en nog een dwarsdoorsnede van zn lijfje. (hoofd licht rechts-niet zichtbaar) Je ziet 2 zwarte vlekjes, links zn blaas en rechts zn maagje. Als je hele goeie ogen hebt (of een rijke fantasie) kan je zn geslacht ook zien. Hij ligt plat tegen zn lijfje aan. rechts boven. Je ziet zn balletjes liggen, als het ware....hahaha

Ik heb die rijkelijke fantasie wel. Leuk hoor die foto's!

Hey Ukkie, dit is idd makkelijk!!!

hier ff een foto van mij en mijn grote hobby......
Koe, we willen de babykamer zien!!!!
ben bezig haha
komt de baby kamer dames!!!!!!!
Goed zo!! Mooi geworden hoor!

Nu je buikkie nog!
Mooi is die wandschildering geworden zeg!! Heel erg mooi!
Leuk hoor. Handig he om zo een foto te kunnen plakken!

Mooi hoor en leuk ook die kast al ingericht en inderdaad weinig roze dingen erin. De visite kan er echt niet achter komen bij jullie

Groetjes
mijn buikkie...........

nee he valt niet op dat we een meisje krijgen he............ en tot slot een foto van mijn buik........

groetjes
Mooi hoor, super. Ga ik nu de vogel en de vis verzorgen!! Even allebei verschonen zijn kunnen ze er weer 2 a 3 weken tegen.

Groetjes Ukkie
WAUW KOE!!!!

wat een leuk kamertje!!!! echt te gek!

Ontzettend mooi geworden, mooie kleur en die wandschildering is zeker te gek!

En wat een mooie buik!!!!!!!

Ik kreeg 5 minuten geleden een telefoontje dat ons kamertje er is en kan worden opgehaald. Hoi hoi hoi....alleen. Waar moet het staan.

De babykamer kan pas worden gemaakt als onze kamer af is. Dus dat hangt af van wanneer de zolder af is. Hoogstwaarschijnlijk pas in februari (ivm plaatsen dakkapellen) Dus ik hoop ECHT dat het lukt voor de bevalling.

Zo zien de meubeltjes eruit, we hebben niet de kast gekocht, we hebben genoeg kastruimte. Dus alleen de commode en ledikant.

We hebben ook nog een eenvoudige Whitewash wieg , maar daar heb ik geen foto van.
xaartje, ziet er super uit, nu hopen dat alles snel klaar is.....

leuke foto's he,. heb nu de smaak te pakken!! ha ha
koe wat een geweldige foto's

ik moest gister ongesteld worden.. nog steeds niks.

heb nu een test voor me liggen, negatief grrrr

ik had er zo op gehoopt om leuk nieuws te gaan vertellen met kerst...
Wat leuk zeg, al die foto's!

Tjonge Ukkie, het is wel te zien dat het broer en zus zijn, zeg!

Leuk dat blauwe haar! Wel een beetje griezelig, dat hoesten van Joya. Kijk je uit, het RS-virus en ook kinkhoest heerst.

@KK: fijn om te horen dat het weer beter gaat met je oma (naar omstandigheden). en qua testen

Binnenkort moeten we de naam van ons forum maar veranderen in "joepie heel snel zwanger en balen, na een >jaar nog niet zwanger".. het forum van de tegenstellingen. Maar wel leuk, is goed voor de balans.

@Xaar: goed dat je hebt aangekaart en een top-reactie van je baas. En wat is die van jou lenig zeg.

@Koe: wat een leuke kamer zeg! En die wandschildering is echt heel mooi! En wat ben je dik! Ha, altijd al eens willen zeggen in de goede zin des woords.

Ik heb nog niet getest,12 november ben ik voor het laatst ongesteld geworden, dus ovulatietest heeft nu geen zin. En zwanger ben ik zeker niet, want volgens mij hebben we het deze maand niet gedaan.
jammer cooper. nou ja wij gaan gewoon verder proberen he (aslof we andere keus hebben, zucht)

oh ja even een kerstopsteker voor iedereen:

kies maar uit welke jij lekker vindt (nou ik weet t wel hoor)

zoooo nu kan ik vast een stuk beter slapen hihi
ola meiden!

Wat een foto-explosie hier. Leuk om te zien allemaal!

Ik heb weinig puf om te reageren, begin een beetje ziek te worden.

@ KK: balen dat je test (nog) niet positief is! Maar denk eraan: geen ongesteldheid betekent dat het nog mogelijk zou kunnen zijn! Ik blijf iig voor je duimen.

@ Koe: gave kamer en mooie buik! Je muur is echt heel leuk geworden!

@ Xaar: ik hoop dat je het allemaal gaat lukken met jullie verbouwing. Hebben jullie ook een back-up-plan?

@ Ukkie: wat een schatjes zijn je kinderen! Dat blauwe is echt geweldig!

@ Coper: ja die titel komt misschien nog een keer van pas... maar laten we hopen dat ook wij allemaal snel zwanger zijn! Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Dus volgende maand met de testen beginnen?

@ Ringel: jeetje meid. Je hebt het wel zwaar he. Fijn dat je werk nu ff voorbij is en je je helemaal op de laatste weken zwangerschap kunt gaan richten. Hebben harde buiken en voorweeen ook iets met stress te maken? Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

Hier verder alles ok. Beetje ziekig enzo. Morgen moet ik werken, terwijl ik eigenlijk altijd vrij ben op woensdag... tja...zelf verkeerd gepland. Menstruatie-gebeuren gelukkig weer achter de rug... vanaf vrijdag weer ovulatietesten gebruiken. Ben ook met temperaturen begonnen. Heb ik iig iets om aan de huisarts te kunnen laten zien (als het nodig is) en het geeft me het gevoel dat ik er toch iets nuttigs aan het doen ben. Allemaal psychisch zeg maar ;)

Nou meiden, ik duik mijn bedje in. Tot snel allemaal!
aapje beterschap
Dank je... enne qua kerstmannen ga ik voor nummer 1. Maar dan graag zonder hooi.
Cooper, bedankt voor het compliment, nu mag je gewoon lekker dik zijn zonder dat mensen je erop aanvallen, heerlijk!! ben ook erg blij met mijn buikkie hoor!!... Als het na die tijd er maar weer af is vind ik alles prima!!

Wel een idee om in Januari onze naam te veranderen....

KK, nummer 1 of 3 zal ik me prima mee vermaken ha ha!! nummer 2 mag wel thuis blijven daar hebbe we niks aan!!...

Aapje, beterschap meid......doe rustig aan!!

Vannacht super slecht geslapen, werd steeds wakker van de rugpijn, maar weer naar beneden pittenzak weer warm maken dan ging het wel weer ff.... pfffffff!! hoop niet dat dit de laatste paar weken zo blijft eigenlijk. Ben wel gewend dak rugpijn heb maar dit is niet zo grappig, vooral als ik me om wil draaien AU!! Anders maar fysio......

Meiden ga ff boodschappen doen, dat ook weer klaar voor vandaag.. vanmiddag ff naar een vriendin, thee leuten!

Groetjes Koe
Wat een lekkere kerels zeg. Kun je die ook bezorgen?

Ik moet een dezer dagen ongesteld worden, weet het niet precies, maar dan zit ik op een dag of 30.

Dan ga ik idd ovulatietesten.

Aapje: wat goed dat je begonnen bent met temperaturen, kan me voorstellen wat je zegt dat je dan iig het gevoel hebt dat je er wat aan doet. Ik wil het eigenlijk ook wel doen, maar ben zo geen ochtendmens..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven