Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Toet!! Ik denk aan je/duim voor je.
Oeioei, sterkte, Toet! Zenuwbehandeling an sich is volgens mij niet vervelend; 3 kwartier apatisch liggen wel! (En napijn ook wel...)

Niet verzopen, wel verstresst. Geeft niks; over twee weken is het vakantie, kan ik dagelijks hier de boel in de gaten houden en tot rust komen. Tot dan loop ik helaas als een kip zonder kop rond te rennen .

Later!
Jammer van die mooie kop van je

Sneeuw is alweer weg.

Sterkte Toet.. brrr... zenuwbehandeling, zou ik ook zenwuachtig van worden!

Wat een hoop huiswerk heeft Kjongen trouwens Die van mij hebben 1x per zoveel week een topotoets en that's it.
Later is nu
brrr stekte toet!!

sneeuw?? Hier alleen miezerige rotregen...echt van dat druilweer ...

2 pasgeborenen van vrienden zijn opgenomen in het ziekenhuis (waarvan 1 dat ene meisje), beiden binnen een week na de geboorte. Wat zielig hè! gelukkig gaat het met de een beter hoorde ik net, de andere weet ik nog niets over. Wat nou roze wolk?

vergeet ik nog iets te zeggen over die hertekinders: wat goed zeg! Wat zal jij trots geweest zijn!

Ik zag vanmorgen tot mijn verbazing dat het nog maar anderhalve week duurt voor ze kerstvakantie hebben, had echt niet het gevoel dat het al zo snel ging! Kinders zijn elke dag aan het zeueren/vragen om een kerstboom, lichtjes. kerstliedjes en allerhande andere sfeervolle meuk die op zolder ligt.... ze zijn helemaal in de mood! Morgen gaan we een kerstboom kopen, meestal zijn we later, maar goed, dan maar wat eerder kerstgezelligheid in huis.
Haha Bentetje, ik ben ook al bijna om door gevraag kinderen! Meestal doen wij het een week voor kerst ofzo, maar het zal wel komen doordat de school al zo gezellig is versierd.

En hier heeft het ook gesneeuwd, was van plan ze met de nieuwe slee naar school te brengen, maar daarvoor was het nog niet dik genoeg en nu begint het toch te druilen. Jammer.

HIEP HIEP HOERAAAAAAA VOOR ZOON!!!

Die legomat/opbergzak klinkt wel retecool, waar heb je die vandaan?
Sterkte, Toet! (en je kaartje net binnen.. smak, lief!)

Nog even volhouden, Xop! Hoe ist met nieuwe huis trouwens?

Ik was zeker trots. Net iets minder op Levi, die had er een zooi van gemaakt. Mandarijnen-schillen all over the place, pepernoten platgestampt, afijn, wat er gebeurt met een 2-jarige in huis terwijl je even boven bent. Zegt ie met z'n allerliefste engelen-koppie en knipperende oogjes: 'mamma? Jij opluime, ikke spele. Okéééé??' Tuuuuuuuuuulek joh. Niet!

Alex, hebbie vandaag veel trips down to memory lane?
Oei en ik vergeet helemaal om Toet sterkte te wensen: sterkte wijffie!!!

Haha, die Levi, lekker jong!
Ha, Levi lijkt op Dot; die liet vanochtend knuffel vallen en had geen zin om uit haar stoel te klimmen dus Le Diva gebaarde wat naar mij: "Ach mama; raap jíj maar even op..."

Hoe is het met Ely, inmiddels?
Hahaha.. mijn kinderen worden zwaar mishandeld, is hun mening. Ze moeten namelijk dágelijks (nouja, om de dag, want om de beurt) de vaatwasmachine leegruimen en dat is kíndermishandeling, aldus mijn dochter. Wil ze de kindertelefoon voor bellen, maar... ze heeft geen telefoon
Later is nu
Redelijk wat trips down memory lane, ja. Komt vooral omdat we het vandaag nog niet voor de famille vieren en ik vanmorgen een paar uurtjes voor mezelf had. Voelt wel wat gek.

Pimpel: Hier kun je die opbergzakken vinden.] Even naar beneden scrollen, want het zijn de onderste plaatjes.

Ely zat van de week nog met een ziekenboeg thuis, Lil. En met drukte op/van werk. Niet een beste combi, maar ze kan het tot nu toe wel aardig handelen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
LOL. Niet alleen mishandeling wegens kinderarbeid, maar ook nog eens verwaarlozing wegens geen telefoon dus, Dream?

Zoon zong de hele middag het hoogstirritante zinnetje/liedje "M'n tieten, m'n tieten, m'n tieten zijn oké!". Na het zo'n 68 keer aangehoord te hebben, zit het nu dus in mijn hoofd :S
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
De waarheid en níks dan de waarheid, Alex!

Mensen, ik heb zin in wijn, kan ik nog iemand een plezier doen met een glas?
ja heerlijk!!! Bijzonder altijd weer, je kind dat jarig is! Die lego opbergkist is ook geweldig (en geweldig duur, dat dan weer wel!).

ach die arme LD, die krijgt ook niks kado in het leven hè, barbaar!
Zo, ik heb de tandarts overleefd. Nu nog overleven dat Lief een enorme kerstboom heeft gehaald, die nu ook per se meteen in huis moet en versierd moet worden (ook nu), terwijl er nog geen pan op het vuur staat (en hij zou koken en ik straks vergadering heb).
o mèn, dat is niet fijn op dit tijdstip!

Wat prettig dat je de tandarts overleefd hebt, viel het ook nog mee of is dat teveel gezegd?

OOk al aan de kerstboom dus....
Oh heerlijk zeg, dat Lief zo praktisch op tijd met een kerstboom is

Ik heb er echt over gedacht 'm vandaag neer te zetten, maar ook als ik me niet verslapen had, was het niet gebeurd. Zo vroeg..

Elvis is alwéér ziek

de buikgriep, die aan mij voorbij lijkt te gaan, heeft hij nou voor de weet ik hoeveelste keer ..
Later is nu
Gefeliciteerd Alex, met Alexzoon
Van harte Alex!

(hai meisjes, kusjes voor allen. Is druk hier en ben moe. Maar wel nog steeds erg gelukkig...)
Oeps.

Maakt nou toch niet meer uit.
Haai Meave

Dag meisjes,

Hier gaat het nog steeds niet helemaal naar wens, maar wel iets beter. Ben druk met ordenen in mijn hoofd en dat is lastig als het juist daar een rommeltje is, haha.

Lees dat jullie allemaal een leuk Sint gehad hebben. Mooi zo.

Wij hebben het ook erg leuk gehad.

Lil, waarschijnlijk kan ik toch wel komen de 23! Ik neem denk ik vrij (of was het niet de 23e?)
Ik heb een nieuwe fiets!

Blijblijblij!

En armarmarm!

Want eerst een boete wegens uitgebreid parkeerverbod rondom school (grrmmbbll) en het gedoe toen zo zat dat ik naar de fietsenwinkel ben gereden en binnen een kwartier een neuwe fiets had afgerekend.

Kijk, als ik dan eens een impulsaankoop doe, dan doe ik dat ook goed!

En ter geruststelling; er zat gratis een vierjarige verzekering bij; mocht hij gejart worden, dan krijg ik een fiets van gelijke waarde terug.

~Mims is blij~
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh, en twintig minuten te laat, maar morgenochtend is hij ook nog best lekker hoor;

Gefeliciteerd met jarige Zoon, lieve Alex; hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad saampjes!
Wat wilde ik nou toch typen?
Kut.

Ik had niet 'nog effies' mijn mail moeten checken.

Ik was al te zenuwachtig, omdat het eigenlijk te lang duurde, dus het eigenlijk al wist.

Maar ik deed het toch.

Omdat mijn leven ervan afhangt.

Daarom zag ik mezelf daar al zitten. Had ik alles al aan elkaar gedroomd, dat ik voor 1 februari alle papieren kon inleveren. En hij misschien toch op haar tweede verjaardag zou zijn.

Maar nee. Ik ben afgewezen.

En nu. Nu heb ik een megainzinking.
Kutzooi Kjong.

Ik snap er helemaal niks meer van.

En vind het maar ontzettend stom en lullig dat het zo gaat.

En vervelend dat ik niks voor je kan doen.

Behalve je nu 's nachts een digitale hug geven...
Tenx toet.

Het verdwijnt alleen nu even in het zwarte gat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven