Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Jep,

kan ik me voorstellen.

Ik zit me gelijk schuldig te voelen omdat ik loop te stressen over stomme futiele dingen en ruzie maak daarover met Lief, terwijl jouw Lief niet eens hier mag zijn om stomme ruzies te maken over futiele zaken. Zucht. Leven zit ingewikkeld in elkaar.
Trusten, hoop dat je nog een beetje kunt slapen...
Goedenmorgen

Kutzooi Kjong.. gewoon niet leuk en inderdaad, konden we maar wat doen

Iedereen wel geslapen verders? Ik zag dat er een engeltje langsgeweest is, gezellig

Fijne dag iedereen!

Later is nu
Godsklére zeg! .... Kjong nog een beetje geslapen?

~zet een bak koffie voor haar neus, raapt Kjong op en zet haar aan de tafel met een berg troostvoer~

en
Em Mims; was je invalideparkeerkaart kwijt geraakt onder de lipglossjes?
arghhh kjong, wat een tegenvaller!!! en die andere dan (je was toch met 2 banen tegelijk bezig?), weet je daar al meer van?
De sollicitaties waar ik niet direct een standaardafwijsbrief op kreeg waren er 3.

Een functie is door directe collega ingepikt. (het is haar gegund, maar ik gun het mezelf meer)

Een werd ik maandag via telefoon van 'verlost'. (Gesprekje van 5 min, enthousiast van mijn cv, wil me uitnodigen voor gesprek, en oja, voor ze het vergat, ik ben toch nu wel in dienst, en niet via uitzendbureau? Euhm.. wel via uitzendbureau.. Oh nou dan gaat het niet door, want interne kandidaten eerst, ik zou deze week afwijsbrief krijgen)

En dat was allemaal niet zo heel erg, want ik had die Ene nog. (Heb vandaag even teruggemaild met de vraag waarom/waardoor/waarvoor, ben benieuwd)

Elke week gaan er minimaal 4 sollbrieven uit hier. Voor meer heb ik gewoonweg geen tijd.

Moe wordt ik van CV verversen op bijv monsterboard, want alleen maar uitzendbureaus die me bellen. En dat is nou juist níet wat ik zoek.

Eigenlijk word ik momenteel moe van alles.

Nou ja.

De kerstversiering hangt.

En mijn verplichte avondsprits routine dat meoderschap heet staat alweer op me te wachten.

Ben er weg van...
Kjong, vervelend...........

Nu iets heel anders:

Ik wil heel graag afvallen, en dat moet gaan lukken in 2009. Ik zit nu alleen te kijken naar DWDD en zie daar de afgeslankte Erica Terpstra. Ik vind het niks. En dat gevoel had ik ook al laatst bij Hanneke Groenteman. Gek he?
Hmmm, vervelend is wel een beetje een stom understatement als ik het zo zie staan......
Xop, ook deze dag is weer bijna voorbij; bijna vakantie!
Wat kut zeg Kjong!

Hier lekker dagje gehad met de kinderen. Zootje was niet zo lekker, dus die bleef thuis. Niet echt helemaal ziek, dus lekker gekeuteld samen. 's Middags helemaal leuk, met zijn allen aan de lego. Of beter, moeders aan de lego en Zen en Zootje waren met aan het opjutten

Mado, is ambulante begeleiding nu gestart?
Shit Kjong, wat een klotezooi. Ik weet gewoon niet meer wat ik erover moet zeggen, het moet zo acherlijk frustrerend zijn... Stomme, stomme regels, en stom gesolliciteer. Kost zo veel tijd en energie.

Toet, jij bent mooi en je blijft mooi. Dat is een feit (mjin vingers gingen scheef en toen stond er net opeens: Dat is een geit. Maar dat sloeg nogal nergens op.)

Ik ben te moe en te duf om mezelf naar sportuurtje te slepen, dat wil wat zeggen in mijn geval. GG dubt over Waarheen, waartoe in het leven (werk, met name; over de rest is hij erg tevreden, maar die rest hangt er wel mee samen), en tegen de tijd dat we elkaar rustig spreken is het vaak al laat, dus dan wordt het nog later. En de Diva had vannacht weer érnstig last van regen op heur dak, of ik dat maar vlot wilde wegtoveren. Ach, het gaat wel weer over, maar ik ben dus moe & duf.

~gaat nog even met kop thee in een boek kijken~
Hihihi, die Ely, die heeft alle lego gewoon voor zichzelf aangeschaft!

Hopelijk blijft het droog vannacht Lil.

Ik doe even een rondje ruim de kamer en keuken op en duik dan met boek in bed.

Trusten vast!
Jezus Kjong, wat fucking kut.. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er inmiddels zo ongelooflijk moe van wordt Ik weet ook niet zo goed wat ik er nog meer op moet zeggen - ik wilde dat ik wat meer kon doen dan slechts 'me goed kunnen voorstellen'. Bah.

Bedankt voor de felicitaties nog, allen.

Zoon zat vanmorgen tijdens het ontbijt wat te zappen en kwam zodoende bij RTL's ontbijtnieuws terecht, alwaar er net werd bericht over de rellen in Griekenland en dat het vliegveld 24 uur gesloten zou zijn waardoor er gedurende die tijd geen binnenkomende en/of uitgaande vluchten zouden zijn. "Geeft niets," zei Zoon, voornamelijk tegen zichzelf, "ik vier toch vanmiddag mijn kinderfeestje."
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Kjong, wat een ongelooflijke tegenvaller zeg. De zoveelste in de reeks. Ik had zo gehoopt dat dit keer eindelijk de puzzelstukjes voor je in elkaar zouden vallen.

Alex, nog gefeliciteerd met Zoon. En wat een opluchting dat de genodigden voor zijn kinderfeestje geen last hebben van de rellen in Griekenland.

Jeetje Lil, er zitten maar weinig goede nachten tussen voor je de laatse tijd zeg. Hopelijk ga je vannacht een rustige nacht in.

Ely, ambulante begeleiding start volgende week. We hebben vandaag wel het bedritueel op video gezet. Dat wilden ze graag zodat we daar maandag wat mee kunnen.

Daarnaast zijn we vandaag bij een reguliere school hier in Madodorp geweest. Op zich een hele fijne school, met een goede onderwijsvorm, maar voor Bikkel waarschijnlijk wel te hoog gegrepen.
Godverdomme Kjong, wát een Kutzooi!!!
ben erg benieuwd naar de begeleiding mado! Spannend hoor, lijkt me best moeilijk , dat er kritisch gekeken wordt naar jullie manier van kinderen opvoeden.

Pfff lil, alweer een gebroken nacht, niet gek dat je moe bent!

Haha wel een geluk inderdaad dat zoon geen last heeft van Griekse problemen, is het feestje leuk geweest/ wat heb je gedaan?

Toet, ik snap helemaal wat je bedoelt, ik vind mensen die zoveel afvallen er standaard ouder en moeier uitzien, ik vind het altijd vreselijk knap, maar mooi is anders.

Heb je nog wat geslapen vannacht kjong of lig je standaard wakker van al die tegenslag? (bij mij ook een scheve vinger, daardoor stond er de vraag of je geschapen had vannacht )
Ik wil nog even Toet bedanken voor het lieve pakketje dat ik per post heb ontvangen.

Ik ben ook erg benieuwd wat de begeleiding gaat brengen. Hopelijk vooral meer rust in huis en een positieve(re) sfeer.
Oh ja dat vind ik ook vaak, Toet. Vriendin van mij was een paar jaar geleden flink afgevallen, van kledingmaat 48/50 naar maat 40. Natuurlijk, ze had minder omvang en was slank maar ingevallen koppie en ineens die 'sparkles' niet meer die ze altijd had, ik vond het zo zonde, ze was juist zo mooi! Gelukkig is ze een jojo-er, zit ze weer op haar oude maat en is ze weer haar prachtige zelf. Ze kreeg toen ook erg vaak te horen dat mensen haar voller veel mooier vonden, nu heeft ze er vrede mee. Hehe, 't werd tiet!

Hulp is dus on the way, Mado! Dá's mooi. Ben heel benieuwd, joh.

Ik ga weer ff verder stoeien met de kerstboomverlichting. Djiez, net uit de verpakking en nu al in de knoop.
Voor Bam: http://www.annabee.net/kerstsurvival01.html
Vooral de laatste opmerking van punt 8 is erg essentieel!

Hee Toet, las ik nou ergens dat jij door de 3e 24 heen bent? Wat goehoed! Neem je 'm dinsdag mee? * SMAK * (Mag dat, Pimpel?)

Slik, ik zie net dat ik vóór 11 dagen geleden de definitieve opgave kosten kinderopvang '07 op de bus had moeten mikken. Oeps. Snel even doen...
Tja, mag dat mag dat... hm... ik zal er eens over nadenken, Lil.

En over dat afvallen, ik heb inderdaad wel eens gezien dat iemand er echt minder mooi van werd... volgens mij moet het gewoon niet te snel te veel ofzo? En Toet, je bént natuurlijk ook gewoon prachtig zoals je bent!
Jep, 24 ligt klaar voor de 23e. Pimpel, deel 4 niet vergeten hoor, Lief vond het al veel te lang duren

Hahaha, ik krijg zo wel leuk wat complimenten binnen

Oh ja, Belastingen. Moekooknogdoen. Ook maar gelijk dan?
(We zien elkaar toch ook de 16e, Toet? Treincombi doen?)

Ja, leuk simultaan naar de brievenbus wandelen met belastingformuliertje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven