Zwanger! (Juli 2016)

27-07-2016 09:27 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben er in Juli achter gekomen dat ik zwanger ben. Geweldig nieuws natuurlijk maar aan de andere kant ook heel spannend! Er zijn al een aantal topic's over zwangerschap maar ik wilde er graag 1 zelf beginnen. Dus, ben jij er ook achter gekomen in Juli dat je zwanger bent en heb je zin om er over te praten met elkaar? Kom er gezellig bij dan!

NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendEchoZeeuwse27&33129-03-2017 19-8Psviva26&27129-03-201711-8HappyMommy27&27223-03-201710-8Little Angel27&33107-03-2017 ...Tamara24&25116-03-2017 ...Laurenn28&29103-03-2017 12-8Ice_Lady28&28126-03-20178/8Mis_Marie24&25120-03-2017 ...Knyn24&31107-04-201731/8...............
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2016 13:20
Reden: Ledenstops zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Oh tamara weer een echo, veel plezier! Hopelijk goed nieuws.

Ik heb nog geen broeken gekocht omdat de mijne nog redelijk goed zitten. Nu had ik voor mijn werk altijd al wel ruime broeken, ik hou er namelijk niet van dat alles zo strak zit. Vandaar dat ik er nu langer mee kan lopen.

Ik morgen een echo.. ben stik zenuwachtig omdat ik al de hele week aan het twijfelen ben natuurlijk.... nog 1 dagje geduld.
Succes vanmiddag Tamara!! Ik ga duimen voor goed nieuws! is dit dan al je termijnecho of komt die hierna nog?
Dit is de 2e echo! Is een extra echo omdat ik vaak bloedvlries heb en aangezien ik op vakantie ga vond de verloskundige het wel een fijn idee dat ik nog langs ging. Vind ik totaaaal niet erg hihi. Heb begin september de termijnecho
Veel plezier tamara! Wij mogen vanavond pas.
Oh littel angel jullie ook succes en hopen op goede berichten! Toch wel handig als er een tabel zou zijn die je bij kon werken. Haha.... nu kan ik het niet van iedereen onthouden..
Helaas slecht nieuws hier... Het hartje is ongeveer binnen een week na de echo gestopt met kloppen.. Dit kwam als een klap aan..zijn ook heel verdrietig eronder.. Morgen naar de gynaecoloog en dan kijken hoe verder..
Oh Tamara wat vreselijk verdrietig!

Heel veel sterkte
Wat ontzettend rot Tamara! Dat moet een enorme klap zijn k snap zo goed hoe jullie je nu voelen... Heel veel sterkte!!
Ach tamara, wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd
Ik ben er stil van Tamara... weet ook niet wat ik moet zeggen. Vreselijk... sterkte meid! dit is echt iets wat je niet wil horen. Pff..
Wat ontzettend vervelend en verdrietig nieuws Tamara. Heel veel sterkte!!!

Dit wens je niemand
Heel veel succes straks bij de echo Zeeuwse! Hoelaat mag je? Ik ga heel hard duimen voor goed nieuws.. K kan me zo voorstellen dat t slechte bericht van Tamara je nog zenuwachtiger maakt...
Dank je wel Miss Marie en ja, dat bericht gisteren sloeg wel in en maakt me idd een stuk zenuwachtiger. Zo zie je maar dat het altijd mis kan gaan he. Vreselijk. Moest ook de hele tijd aan Tamara denken! heb ook slecht geslapen en pijn in mijn buik.. (darmen) maar ik mag om half 2..

Littel Angel; jij hebt gisteren avond toch ook nog een echo gehad ?!
Dankjewel meiden, dat doet me goed

Ben zenuwachtig voor vanmiddag.. Denk dat ik gelijk medicatie of iets krijgt aangezien het vruchtje al 1/1,5 week niet meer leeft en mijn lichaam het nog niet heeft afgestoten.. Zijn jullie nog benieuwd hoe het afloopt? Of hebben jullie zoiets nee hoeft niet want het maakt jullie allemaal onzeker (sorry daarvoor!).

Zeeuwse heel veel succes
Moet je vanmiddag naar het ziekenhuis Tamara?? Ik heb zo met je te doen meid! vind t zo erg.
Natuurlijk ben ik benieuwd tamara. Gewoon van je af komen schrijven hoor! Heel veel sterkte vanmiddag.

Zeeuwse jij veell geluk voor vanmiddag. Kan mij voorstellen dat de zenuwen inmiddels gieren.

Ik had gister inderdaad ook een echo. En mijne staat zo schril tegenover de van tamara. Ik had een goede echo. Alles deed het. Hij keek ons nog even aan en draaide zich na een zzwaai om. Dag gluurders! We hebben hem zelfs mogen horen. Zijn hartje is nu mijn beltoon

Ik denk dat het een hij is. Vandaar de hij. Vriend denkt een zij. Dat weten wwe als alles goed is op 10 september.
Super Little_Angel lekker van genieten!

Ik moet vanmiddag inderdaad naar het ziekenhuis.. Ben erg benieuw aangezien ik maandag voor 9 dagen op vakantie ben... Weet dan niet wat de beste opties zijn, denk medicatie om de miskraam op te wekken..

En alle andere meiden, probeer ondanks dit slechte bericht toch te genieten hoor! Dat probeerde ik ook als ik een slecht bericht las.. Je weet nooit wat er allemaal in je lichaam aan de hand is.. Geniet lekker van het zwanger zijn, want zwanger zijn opzich is al een zegen!

Voor degene die het willen weten, wat ik heb is een ''missed abortion''. Vind ik best een gekke naam: gemiste abortus....
Tamara; sterkte vanmiddag meid, ik denk aan je!
Heel heftig Tamara, sterkte!

Inderdaad wat mij betreft, als je daar zelf behoefte aan hebt tenminste, gewoon hier schrijven wat je kwijt wilt.

We willen je steunen waar we kunnen!
Heel veel sterkte vanmiddag Tamara!! en kom hier gerust nog van je af schrijven! Ik leef heel erg met je mee..

Ik heb ook een missed abortion gehad en bij mij is en het toen na zo'n 2,5 week er vanzelf uitgekomen... Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten tijdens je vakantie!! Ik hoop voor je dat ze met een goede oplossing komen in het ziekenhuis...

Super fijn dat het bij jullie wel goed was little-angel! geniet er lekker van! Haha super leuk dat je m nu als beltoon hoort!! hoever ben je nu precies??
Even snel een berichtje. Zojuist echo gehad en alles was goed. Echt.. een last van mijn schouders. Volgens de berekeningen ben ik nu 8 weken en 1 dag. Nu gaan we richting mn ouders en vanavond naar mijn schoonouders om het te vertellen. Ben stik nerveus. Haha.... ik reageer later uitgebreider hoor!
Jeeejj wat fijn Zeeuwse!! wat een opluchting!! Veel plezier met vertellen
Goed nieuws zeeuwse! Veel plezier vanavond.

Hoe is t gegaan tamara?
Goed nieuws Zeeuwse!

Hier wordt het nieuws alleen maar slechter.. De gynaecoloog vindt het een te groot risico als ik op vakantie ga.. Ik krijg nu pillen om de miskraam op te wekken, dus de komende dagen gaat het gebeuren denk ik/hopelijk..

Helaas geen vakantie
Och jeetje... waren er geen andere mogelijkheden?? En moet je veel medicatie innemen dan? Heel veel sterkte hoor.... hopelijk heb je mensen om je heen die je kunnen steunen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven