Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 augustus 2016 om 21:43
donderdag 18 augustus 2016 om 21:43
quote:Het-groepje schreef op 18 augustus 2016 @ 21:38:
[...]
Ik heb me er verder nooit zo in verdiept maar krijg het beeld: Opposites attract.Dit. Er zijn zoveel verschillende relaties als je elkaar leuk vindt vind je elkaar leuk ongeacht opleiding,kleur en sociale millieu. Als je dat niet weet heb je niet veel kaas gegeten van het leven.
[...]
Ik heb me er verder nooit zo in verdiept maar krijg het beeld: Opposites attract.Dit. Er zijn zoveel verschillende relaties als je elkaar leuk vindt vind je elkaar leuk ongeacht opleiding,kleur en sociale millieu. Als je dat niet weet heb je niet veel kaas gegeten van het leven.
donderdag 18 augustus 2016 om 21:46
donderdag 18 augustus 2016 om 21:48
quote:Philae schreef op 18 augustus 2016 @ 21:46:
[...]
Hoe wil je dat doen?? Dan moet je elke 2 uur een nieuwe onderbroek aan en dan heb je bergen met was Zelfs als je om de dag wast, moet je zeker twintig onderbroeken voor je kind hebben. Ik geloof toch echt niet dat ik als kind twintig onderbroeken had...........
[...]
Hoe wil je dat doen?? Dan moet je elke 2 uur een nieuwe onderbroek aan en dan heb je bergen met was Zelfs als je om de dag wast, moet je zeker twintig onderbroeken voor je kind hebben. Ik geloof toch echt niet dat ik als kind twintig onderbroeken had...........
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 18 augustus 2016 om 21:48
quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:43:
[...]
Dit. Er zijn zoveel verschillende relaties als je elkaar leuk vindt vind je elkaar leuk ongeacht opleiding,kleur en sociale millieu. Als je dat niet weet heb je niet veel kaas gegeten van het leven.
Toch leuk dat men zich zo met je bezighoudt. Je bent een soort forum- kardashian
(geintje hoor).
[...]
Dit. Er zijn zoveel verschillende relaties als je elkaar leuk vindt vind je elkaar leuk ongeacht opleiding,kleur en sociale millieu. Als je dat niet weet heb je niet veel kaas gegeten van het leven.
Toch leuk dat men zich zo met je bezighoudt. Je bent een soort forum- kardashian
(geintje hoor).
donderdag 18 augustus 2016 om 21:49
donderdag 18 augustus 2016 om 21:55
quote:Het-groepje schreef op 18 augustus 2016 @ 21:48:
[...]
(geintje hoor).
Ik vind het niet altijd leuk. Omdat reacties me raken omdat ik mezelf ben. Komt toch wel dichtbij soms.
Aan de andere kant kan ik me ook niet anders voor doen.
Ik wil niet geassocieerd worden met een kardashian.
[...]
(geintje hoor).
Ik vind het niet altijd leuk. Omdat reacties me raken omdat ik mezelf ben. Komt toch wel dichtbij soms.
Ik wil niet geassocieerd worden met een kardashian.
donderdag 18 augustus 2016 om 21:57
quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:55:
[...]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kardashian. Joh, lekker laten lullen. En bedenk maar dat je eigenlijk n afleiding bent in hun eigen miezerige leventje
[...]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kardashian. Joh, lekker laten lullen. En bedenk maar dat je eigenlijk n afleiding bent in hun eigen miezerige leventje
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET