35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

............pfff hoe goed t ging hoe ik ineens weer onderuit ga......

ik heb vanmiddag mijn gyn gebeld (die bij de 12 weken echo de plooi - bult ontdekte) om haar de uitslag van de vlokkentest te vertellen. haar reactie was heel zakelijk en ze wees me direct op t feit dat deze vochtophoping ook vaak door hartafwijkingen wordt veroorzaakt. en zo hebben we wat heen en weer gepraat en ze vroeg haar direct te bellen na de echo van 19.12. maargoed die heb ik pas om 18 uur 's avonds......

na dit telefoongesprek is mijn voorzichtige positiviteit en vertrouwen weer als de sneeuw voor de zon verdwenen. je ziet dus hoe voorzichtig mijn vertrouwen en positiviteit is.....er is niets voor nodig om het te laten vervliegen.

mn hoofd loopt direct weer over van alle mogelijkheden en onzekerheden die ik zo goed een paar dagen wist te verbannen.

hè lieve meiden ik moest t effe kwijt, ik dacht dat ik weer heel wat was maar ben nog niets waard merk ik.....tranen prikken weer goed.

hopelijk hebben jullie leukere berichten, liefs en fijne avond, pira
Lieve Pira, wat rot zo'n gesprek, en dat je weer wegzinkt in je angsten. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik kan je natuurlijk verder niet gerust stellen, je zult echt moeten afwachten. Verschrikkelijk moeilijk. Blijf maar lekker hier je angsten van je afschrijven, hopelijk helpt dat je iets.

Hier alles goed, maar ben er echt even wat minder, letterlijk te weinig tijd en te moe. Ben savonds gewoon kapot. Heb nu al zin in mijn verlof, maar duurt nog een tijd. Wel met kerst lekker 2 weken vrij. Mijn buik is ineens ook heel erg gegroeid, hij zit echt in de weg.

Snok, leuk een jongen! Jongens zijn zooooo leuk!

Watever, ik snap je wel hoor, je wilt nu gewoon wat bevestiging.

Maria, K......wat rot! Ik had het zo voor je gehoopt. Goed dat je nog een poging doet hoor, ik vind dat je er ook erg goed mee omgaat.

liefs, Beer
Pira, was dat niet die gyn die jou meteen de 1e keer ook al met 50/50 om de oren sloeg? Dus die je meteen een negatief beeld gaf? Ik snap dat ze zakelijk moet zijn en dat je ook op het ergste voorbereid moet zijn, maar dit helpt je toch niet?

Ik vind het zo erg voor je en ik ben elke keer blij te lezen dat je een positieve impuls hebt.

Schrijf inderdaad maar lekker van je af hier!!

Beer, jij bent al behoorlijk op weg he? Trek je het wel met de 3 anderen? Hoe oud zijn ze eigenlijk?

Hoe gaat het met alle anderen?

Hier eigenlijk niet veel anders. Wel een licht zeurende buikpijn en moe in de avonduren. Morgen eigenlijk een TE druk programma, waar ik maar even wat moet gaan cancellen.

Werk, overwerk en dan nog tot 22.30 cursus
goedemorgen meiden!!

Watever nee die 50% down is de prenatoloog die ik volgende week vrijdag weer zie voor de echo.....

weetje wellicht klonk ik te opgewekt en opgelucht dat ze me erop wilde wijzen dat ik er nog niet ben. maar goed ik was ook moe toen ik belde en dan komt alles heftiger aan. het gaat vanmorgen alweer beter, diep adem halen en doorgaan.

Beer tot wanneer ben je van plan te werken?

En je hebt nog 3 koters lopen dus snap goed hoe moe je bent. ik kan soms gewoon even op de bank neervallen maar dat geldt voor jou niet.

Watever druk dagje vandaag!!! ik doe met je mee...zit nu alweer te werken (uhum nu effe niet en heb straks redelijk zwaar overleg en daarna bij klant op locatie werken, daarna nog een afspraak, boodschappen enz enz maar goed morgen weer iets meer tijd voor moi!

die zeurende buikpijn heb ik ook regelmatig hoor, je moet goed bedenken dat er vanalles wordt verschoven, weggeduwd dus je lijf is steeds in beweging. ik heb nu flinke spierpijn in mn rug, zijkant middel enzo

lieve meiden fijne dag en tot snel, pira
wat een rust hier..........hoop maar dat het een goed teken is en iedereen lekker druk is.

fijne dag allemaal, ik moet als een speer een vertaling afmaken voor 10 uur!! liefs, pira
Hoi dames

Even twee korte reacties:

Snok, een jongetje voor jullie, gefeliciteerd meid!!!

Pira, tis ook zo'n achtbaan waar je in zit, zo moeilijk, wanneer krijg je de andere uitslagen?

Ik hou het kort, heb heftige dagen achter de rug.

Dinsdagmiddag ging ik naar de wc en begon hevig helrood te vloeien, het bleef stromen. Ik wist zeker dat het over was...mijn man was gelukkig die dag aan het thuiswerken dus riep hem gelijk en hij belde mijn vk.

De vk kwam meteen een uur later op huisbezoek, en voelde eerst de bm, die kon ze al duidelijk boven het schaambot voelen.

Daarna probeerde ze met doptone de hartslag....die kon ze niet vinden......daar werden mijn vermoedens bevestigd voor mijn gevoel......

Vervolgens deed ze inwendig onderzoek om te voelen of de bm-mond open of dicht was, want bij open was het foute boel, bij dicht had ik nog kans. Gelukkig zat de bm-mond nog potdicht!

Gelijk ging ze bellen met de gynaecoloog voor een echo, en kon direct gaan rijden naar het zkh.

Je wil niet weten met hoe een angst je dan op pad gaat....

Toen ik eenmaal binnen kon bij de gyn zag hij aan het vertrokken gezicht van me hoe spanning ik had. Hij zei we gaan meteen kijken. Hij zette de echo aan en per direct kwam er een heel beweeglijk kindje van 10 weken oud in beeld!!! Oh hoe blij ik was, ik huilde gewoonweg.

Hij heeft de hartslag kort bekeken en die was goed, de groei van de beeb was ook goed. Dus toen de vraag, waar komt het bloed vandaan?

De echo liet zien dat ik een bloeding, een bloeduitstorting heb tussen de placenta en de bm-wand. Oorzaak is nooit te geven maar hij vermoedt dat het kan komen omdat de placenta zich vast moet grijpen/innestelen in de bm-wand en dat er toen een ader is geraakt die de bloeding veroorzaakte. De bloedprop (hematoom) is 1,5 cm doorsnede en moet wel verdwijnen omdat de placenta daar de komende 2 weken in de bm-wand moet hechten.

Er was geen gevaar zover voor de baby omdat de baby er ver genoeg vanaf zit en veilig in zijn vruchtzak.

Ik moet na de laatste bloeding 2 weken lang rust houden om het niet opnieuw tot bloeden te laten komen zodat het kan genezen. Dus niet tillen, geen gemeenschap, geen zwaarder huishoudelijk werk zoals stofzuigen, was dragen, lang staan. Zoveel als kan zitten en liggen.

Die avond kreeg ik thuis weer een flinke vloeing, gister veel gelegen en toen alleen restjes bruin. Vanochtend bij afvegen wat waterig rood. Schrik zit er goed in, ondanks dat de gyn zei dat het vaker voorkomt, ik er niks aan kan doen (geen eigen schuld) en het geen reden tot zorg is als ik de voorgeschreven rust in acht neem.

Volgende week maandag weer naar vk, en de maandag erna de echo met combitest. Dan kan ik laten beoordelen hoe het met de grootte van de hematoom staat, of ie kleiner is geworden of misschien al bijna verdwenen??

Bij elke wc-gang ben ik bang rood aan te treffen, ook al weet ik nu waar het vandaan komt. Nog anderhalve week en dan zien we hopelijk goed beeld, dwz kleinere of geen hematoom meer.

Ik hou me vast aan de onbezorgde toon van de gyn, aan zijn woorden en aan het beeld van dat lieve kleine beebje dat ik zo zag bewegen en zwaaien met het handje, de vingertjes waren al zo duidelijk gespreid aan het zwaaien...zwijmel.

Dus ben tuurlijk heel blij dat met beeb alles goed is, nu zelf ervoor zorgen dat de prop bloed weg gaat.

Ik zal niet vaak hier zijn want te lang rechtop zitten voelt niet prettig, ik voel dan een druk in de buik. Maar als er nieuws is laat ik het weten en als ik even kan dan lees ik even mee met jullie verhalen en nieuwtjes.

Tot zover, liefs marimoh
oh lieve marimoh.........ik schrok me rot......je laatste berichtje had je het ook al over wat bloed en ik heb echt aan je gedacht.

wel fijn dat de gyn het zo goed en kundig heeft beoordeeld en kon zien. nou meis nu dus gewoon rustig aan.........lekker liggen en rusten en ik hoop dat het over 2 weken er tiptop uitziet. veel sterkte!!! pira

ps ik heb 19.12 om 18 uur de uitvoerige echo om te zien hoe t met de nekplooi-bult is, hartje, ruggetje en/of andere afwijkingen te bepalen. hopelijk krijgen we daar iets meer helderheid en hopelijk ook positiviteit
Lieve Marimoh....Wat een schrik maar wat een goed nieuws tegelijkertijd!@!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een spannende tijd he? Pffffff ik herken het broekeloeren zo goed......

Dikke kus en blij voor je dat het zoiets " simpels" bleek te zijn....
hee marimoh,

das even schrikken.. ik las het eerste deel van je berichtje en dacht.. neeeeeeeeee.. maar gelukkig, een lief zwaaiend beebje..

lekker rustig aan doen dus, voetjes omhoog en je lekker laten verwennen!!! Niet te veel zorgen maken he? het gaat goed komen.

pira hou jij de spanning nog een beetje vol tot aan 19 dec?

vind je heel sterk hoor!

hier verder wachten op OD want deze maand alleen een week voor het ei geklust..dus nihil kans denk ik.. maar dat geeft niet, een decemberbaby maken is ook prima.. (de sterren staan nog 2 maanden goed voor mij.. hahaha) ik ben niet zo zweverig hoor maar een vriendinnetje van mij heeft contacten met iemand en die heb ik gesproken en die had het over de maan of uranus die zou draaien waardoor de sterren voor mij de komende 2 maanden goed zouden staan..ech en ik wil best dat soort dingen geloven :D
Sorry, ben even heel druk. Maar wilde even een knuffel aan Marimoh geven.

Kom van het weekend even bijkletsen.

xxx
Marimoh, wat een schrik voor jullie! Gelukkig is het iets relatief onschuldigs, maar kan me voorstellen dat het onbezorgde er een beetje af is zeg. Probeer maar een beetje te genieten van het rustig aan doen, is voor jou ook goed. Lukt dat trouwens een beetje met je dochtertje erbij?

liefs, Beer
Tjonge Marimoh, wat een schrik... Maar gelukkig dat je je kleintje hebt zien spartelen in je buik en het meevalt.

En Pira, bij jou ook al zoveel spanning... Fijn dat de eerste uitslagen goed zijn! Nu op naar 19-12. Hopelijk wordt er dan meer duidelijk!

Maria, jammer dat de iui niet gelukt is. Heel veel succes met de komende poging. En blijf het positief inzien, het is toch niet voor niets dat je deze poging mag doen?!!

Wat een spannende dingen hier eigenlijk allemaal als ik dit zo opschrijf... Ben ook zo benieuwd hoe het met Zina en haar familie gaat...

Hier is het ook spannend :-) vorige week tweede iui poging gehad.

Enne... Bieb, dat soort dingen zou ik ook geloven hoor als het me goed uitkwam :-)

Groetjes verder aan allemaal, liefs Lyra.
Hi Lyra, 2e poging gehad.....jij ook spannend al is dat gelukkig hoopvolle spanning (hou vooral dat vast he!!)

Biba de week voor ei vrijen kan juist prima werken hoor. ik heb laatst eens terug zitten kijken wanneer het nu bij ons gelukt is en ik had het in sept. redelijk bijbehouden en wat blijkt.....waarschijnlijk de 2 dagen vòòr ei vrijpartij is de rake geweest... (had genoteerd wanneer ik duidelijke pijn in mn zij/baarmoeder voelde...eicheck!) dusse je weet het echt niet!

verder houd ik het aardig vol......lekker druk met werk en dat is voor mij nog altijd de beste therapie en kan redelijk de positieve vibes vasthouden. tuurlijk bij vlagen gaat het wel eens mis en ik moet niet gaan googlen (is wel heeeel verleidelijk) want helaas blijven vrnl. de negatieve verhalen hangen want vooral die schrijft men van zich af.

dit weekend ga ik voor de rest van de maand naar ons huis in de bergen en dat helpt ook goed ter afleiding......werk, kerstboom, klusjes, bezoek enz enz.

fijne dag en marimoh benen omhoog en rust!!! liefs pira
Marimoh, Wat schrikken voor je zeg!! Blij dat het allemaal meevalt!

Pira, nog een weekje wachten dus. Wat duurt de tijd dan lang he? Was trouwens wel even blij met jouw uitleg van het zeurende buik gevoel. Dank je wel nog.

Moeilijk he, niet googlen? Kan ik mij zo goed voorstellen.

Lyra, wat spannend! Ik duim met je mee hoor!

Biba, leuke dingen moet je altijd geloven!

Ik zelf ben wat sneller moe, beetje snibbig de laatste tijd, komt door het ongeduld. Maar verder mag ik echt niet klagen en doe ik dus ook maar niet
hi meiden!! hoe is t bij jullie??

Lyra hoe is t met jou? stiekum toch al weer spannend aan t worden denk ik?

Biba ook jij zit tegen je nod zag ik in de tabel??

Marimoh hoe gaat het stilzitten? nog bloed verloren? probeer je echt koest te houden hoor!!

Watever dat snibbige hahah ik ben ook korter door de bocht merk ik. eigenlijk vanaf begin zwschap. mn man kijkt me af en toe zo raar aan want ik ben normaal toch wel de "rust zelve" en nu kan ik zo "kort"reageren.

hier oke maar doodop. ik heb deze week stiekum toch wel hard gewerkt en tja dat laat zich voelen. bovendien ben ik steeds zo enorm vroeg wakker.....

morgen lekker kerstspulletjes bij elkaar zoeken en zondagochtend de hele beestenboel inladen en op naar ons huis in de bergen. t'is voor t eerst dat ik ook de katten meeneem, ben erg benieuwd.

verder niet zo veel te melden dan mijn momenten van onrust, twijfel en angst al houd ik het veel beter onder controle. vandaag wel van die gedachten "wellicht klopt het hartje helemaal niet meer als daar iets mee aan de hand zou zijn" pfff dan moet ik echt moeite doen om mezelf daar weer vanaf te halen hoor maarja er zijn zoveel mogelijkheden, twijfels en prognoses in me "gepompt" dat die er voorlopig blijven zitten.

vanmorgen even in zkhuis geweest ivm urine en bloed (schildklier waardes) en daar liep een hoogzwangere dame en dan merk ik echt dat ik eerst nog maar moet zien of ik wel zover zal komen. ik denk ook bijna niet aan toekomst, kamertje, spulletjes of wat dan ook, laat daar echt geen ruimte voor.

over een week heb ik de afspraak..........pffff hoop zo op goed nieuws!

lieve meiden, fijn weekend alvast en tot snel, pira
Pira, veel plezier in de bergen, hopelijk heb je lekker wat afleiding daar. Hoeveel katten neem je mee? En je hond neem ik aan ook? Leuk hoor!

Maria, doet me er ineens aan denken, hoe staat het met jullie hondenplannen? En wanneer is je volgende poging?

Biba, een week kan zeker wel, maar de kans is wel wat kleiner, maar er is een kans....

Lyra, spannend bij jou zeg, ik hoop het zo voor je!

Watever, dat snibbige en anders zijn zal wel z o bliven hoor, met ups en downs. De meeste zwangeren hebben dat wel.

Ikzelf had gisteren nog een knallende ruzie met manlief, niet leuk. Gelukkig hebben we het wel snel bijgelegd. Voel me af en toe niet zo door hem gesteunt, hij is zo druk en zo veel weg, en dat vind ik nu -zwanger met drie kids - niet echt gemakkelijk. Maar je, hij kan er ook niet altijd veel aan doen, zou het ook wel minder druk willen hebben,

Maar goed, vanmiddag even geen kids want ga lekker shoppen met een vriendin, leuk dus!

fijn weekend allemaal
Beer lekker geshopt?

Ik neem de drie katten mee en natuurlijk de hond maar die gaat altijd al mee dus die zal mooi beteuterd zijn dat ze vanaf morgen "dr huis" in de bergen ook daar moet delen met die drie verheug me nu al op het spektakel.....al zie ik tegen de reis op want katten en reizen is geen goeie combinatie, maarja hopelijk gaat het goed en kunnen ze vaker mee.

net de spulletjes bij elkaar gezocht en nu even mn buro omspitten wat daar vandaan mee moet ivm werk en mmmmm denk dat we toch heel wat te sjouwen hebben uhm.

verder ren ik me rot om steeds te plassen pfff en merk ik dat ik nu toch echt overal wat ronder wordt. mensen beginnen het ook te zien. wel hoor ik vaak dat ik er zo goed uitzie. nou vooruit, dat is dan weer meegenomen.

lieve meiden fijn weekend en ik meld me wel weer vanop 1200m hoogte in de sneeuw, liefs pira
Pira hoe was het in de bergen? Hopelijk heb je kunnen genieten. Deze week heb je de echo. Spannend hoor, hoop echt dat er dan een eind komt aan al die onzekerheid en dat je lekker kunt gaan genieten van de zwangerschap!

Marimoh hoe is het nu met je? Wat een schrik zeg! Gelukkig is met de baby alles goed. Doe je wel rustig aan?

Beer ik kan me zo goed voorstellen dat het ontzettend zwaar is als je zwanger bent, drie kinderen hebt en een man die vaak weg is. Af en toe moet je dan echt even tijd voor jezelf nemen, goed dat je dat doet! Heb je lekker gewinkeld? Je vroeg naar onze hondenplannen. We hebben een maand een geweldige hond gehad (had ik dat hier niet verteld?), een ontzettend lief beest maar na lang wikken en wegen hebben we hem terug gebracht naar de vorige eigenaar. Om een lang verhaal kort te maken:hij was erg sterk en als hij b.v. op het strand los liep dan ging hij (ondanks z'n castratie) als een dolle achter andere aantrekkelijke honden aan. Hij had dan echt een waas voor z'n ogen. De dierenarts adviseerde gedragstherapie, maar kon geen garantie geven voor succes. We vonden dit te ver gaan, waren op zoek naar een gezellige ongecompliceerde huishond, dus hebben we besloten hem niet te houden. Een hele moeilijke beslissing maar als het uitlaten niet gezellig meer is, dan houdt het wel op voor ons. Voorlopig dus even geen hond, wellicht dat we in de toekomst weer op zoek gaan.

Lyra eindelijk de tweede IUI-poging gehad! Voel je al iets bijzonders?

Biba dus geen decemberbaby voor jullie? Maar wie weet....zaadcellen kunnen lang overleven hoor! Haha leuk dat verhaal over die planeten. Ik vind dat soort "voorspellingen" ook altijd wel grappig om te horen, ergens hou je er toch een beetje rekening mee. Hoewel je dat na 2,5 jaar wachten wel afleert...zucht. Jouw NOD was toch dit weekend?

Watever ik zie in de tabel dat jij ook deze week naar de verloskundige gaat. Spannend! Krijg je ook een echo? En ach, accepteer maar gewoon dat je af en toe eens snibbig bent toch? Hoort er allemaal bij.

Waarschijnlijk eind van deze week de 8e IUI. Morgen weer een echo om te zien wat de stand van zaken is. Als deze poging mislukt dan gaan we ons beraden over hoe we verder gaan. En óf we verder gaan. Wat zou het toch fijn zijn als het gewoon eens zou lukken! Duimen jullie voor me? Tot later!
nieuwe NOD is 13 jan

geen verrassing... geen drama..

ook geen tijd meer.. moet zo weer op pad..

reageer de volgende keer op iedereen..
hi allemaal!

Maria ik duim heel hard voor je en voor alle nog-niet-zwangeren hier. Echt zou toch zo fijn zijn als het voor jullie allemaal lukt!!! dat we elke maand een nieuwe zwangere hebben en volgend jaar elke maand een bevalling

Ik zit en blijf in de bergen tot ca 6-7 januari, zo genieten we wat meer van dit heerlijke huis en deze prachtige plek. We hebben 3 katten dus die zijn mee. De grootste tut van de 3 blijkt hier de stoerste en heeft het hele huis al ontdekt en wil wel naar buiten. naja ik hou ze nog een dag of wat binnen en dan mogen ze buiten op ontdekkingstocht...is ook wel weer spannend.

Biba shit balen al had je het zelf dus al voorzien.....op naar 2009!!!! houd vertrouwen hoor!!

ik blijf het zo wonderlijk vinden hoe de natuur dit regelt. waarom lukt het bij de 1 wel vlot en bij de ander niet, waarom bij 1e kindje wel en daarna niet?! ik heb ook het idee dat er nog maar weinig onderzoek naar is gedaan wat hieraan ten grondslag ligt......ik zit niet in die hoek maar zou bijzonder interessant zijn om een onderzoek aan te wijden.

Marimoh hoe ist met je? ik hoop geen bloedverlies meer. sterkte met het stilzitten.

tja voor mij loopt de spanning stiekum toch weer op. vannacht wakker gelegen met vanalles in mn hoofd. bovendien merk ik dat ik me weer van de zwschap begin af te sluiten. 2 weken geleden deed ik dat ook en ik vind het niet leuk maar lijkt soort zelfbescherming. pfff maak me soms zo ongerust, of de kleine nu nog wel leeft, wat er dan toch aan de hand is, is t het hartje?, open ruggetje, toch iets anders?? echt ik vergeet steeds dat ukkepuk ook gezond kan zijn.....tuurlijk hoop ik er enorm op maar met die prognoses en echo's in t verschiet lijkt het er niet op. pffff wat krijgen we vrijdag te zien.....ben af en toe al nerveus wat we op het scherm te zien krijgen.

lieve meiden fijne dag allemaal en tot snel.
Snibbig? Klote humeur? Ruzie maken...pffff hou op..hier idem dito..om nog maar te zwijgen over gevoelens die ik af en toe h eb....pffff soms denk ik wel weens waar ben ik aan begonnen...schaam me diep......

Vandaag 20 weken echo...meld me later

x
Pira, de 19e toch? nog een paar dagen, dan weet je hopelijk weer meer. Hoop toch zo ontzettend dat het met een sisser gaat aflopen. Kan me goed voorstellen dat je je afsluit, uit zelfbescherming, heel menselijk toch!

Leuk, de katten mee op vakantie, kijk wel uit dat ze niet ontsnappen en verdwalen!

Snok, is het echt zo erg? Komt echt goed hoor, hormonen zijn de gemene krengen, niet wijzelf. Veel plezier met de echo, leuk om je ventje weer eens te zien.

Maria, natuurlijk duim ik voor je! Wat jammer trouwens dat het zo gelopen is met die hond. Geef je het nu voorlopig dus maar op?

Biba, balen!

Hier gaat het goed, ruzie van vrijdag heeft de lucht goed geklaard waardoor het uiteindelijk juist een heel goed weekend werd. Ook nog weer babykleertjes geshopt, was leuk. Ben sinds een paar dagen Floradix gaan slikken (een soort natuurlijk ijzersupplement) heb het idee dat ik nu ook wel iets minder moe ben. Maar misschien toeval hoor.

groetjes, Beer
Hallo lieve dames,

bedankt voor jullie lieve en bemoedigende reacties, deed me zo goed dat te lezen!

Heb afgelopen donderdag nog veel oud bloed verlies gehad, vrijdag, zaterdag en gister eigenlijk alleen maar gerust, dus haast alleen zitten en liggen als dochter sliep. Tot nu toe werpt het rusten zijn vruchten af, ik verloor vrij. nog bruin, zat werd minder en sinds gister niks meer!! Ben nog wel heel angstig eronder en zit pas op dag 5 van de 14 voorgeschreven rustdagen door de gyn.

Eind van de middag naar de vk voor gewone controle. Volgende week ma is spannender, dan heb ik de echo met combitest, en kunnen we bekijken hoe het staat met de bloeding in de bm.

Ik krijg heel veel hulp van mijn man nu, als hij thuis is neemt ie alles over van me. Mijn moeder komt deze week helpen met huishoudelijke taken, das ook heel fijn!

@pira, de 19e dus de uitvoerige echo (is op mijn verjaardag). Logisch dat je zo'n spanning hebt voor wat je te zien krijgt, hoop ook zo voor jullie dat er dan meer helder wordt en nog beter, positief nieuws!!

Je zit in de bergen dus, lijkt me een hele mooie plek als ik je zo erover hoor praten. Leuk en spannend met de katten erbij, hoe reageert de hond erop dat de katten er nu ook zijn?

@lyra, 2e IUI gehad, spannende tijden dus weer, hopelijk sluiten jullie 2008 wonderlijk af, ik duim!

@watever, ben ook soms heel snel geïrriteerd en snauwerig, heb het soms echt niet onder controle...baal daar wel van dat ik soms zo'n gedrag vertoon.

@Beer, lekker geshopt samen met een vriendin, gezellig! Ik slik vitaal zwanger (kruidvat) zit ook ijzer in, merk echt wel dat het net iets meer toevoegt aan energie.

@maria, hoe was de echo vandaag, kun je voor de IUI gaan eind deze week? Duim zeker weten voor jullie!!!

@Biba, jammer ook al wist je al dat het geen verrassing was...op naar 2009, liefst jan.2009 al!!

@Snok, spannend je 20-weken echo! Wat gaat de tijd hard, kan me nog zo goed herinneren dat je meldde dat je zw was!

Zo, ben weer beetje bij hier, ga weer eens rusten, dochter slaapt dus ideaal moment nu! Groetjes aan allen!

@lieselotje, hoe is het bij jullie? Druk lees ik?
He Marimoh, fijn dat het bloeden nu helemaal is gestopt. Rustig aan blijven doen he. Hoe gaat het met je dochter?

liefs, Beer
Snok 20 weken echo jeee, spannend. Hoop dat je kereltje er helemaal perfect uitziet!!!

en je gedachtes en snibberigheid...meis maak je niet druk, dat ben jij niet dat zijn hormonen. hoop wel voor je dat het overwaait want het is moeilijk te handelen.

Beer fijn dat je een goed weekend hebt gehad....soms is het gewoon nodig te spuien.....leuk dat je het 1 en ander hebt geshopt. ben je druk met kinderkamer, spullen of kun je veel gebruiken van wat je nog had??

Marimoh wat fijn te lezen dat het bloeden is gestopt. En jij moet heel wat geduld opbrengen met de 2 weken rust. sterkte!! en volgende week echo en combi...goh meid spannend. hoop echt dat alles er goed uitziet.

Hier oke, net lekker wandeling met sneeuwschoenn gemaakt met de hond. De hond vindt het wel gezellig dat zn maatjes/katten er nu ook zijn, snapt alleen het stressige gedrag van 1 van de 3 niet helemaal.

Verder ben ik vandaag niet lekker, erg moe (heb ook niet al te best geslapen) beetje hoofdpijn beetje BLUHHH moet nog wat dingetjes afmaken mbt werk en boodschappen doen maar ben blij als ik vanavond in bed lig.

fijne dag verder pira

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven