35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Balen Pira, zo halfbakken voelen. Hopelijk kun je een beetje op tijd naar bed. Wat voor huisje is het eigenlijk? Echt een vakantiehuisje?

Ik heb echt geen zin meer om te werken, ik wil eigenlijk gewoon verlof. Na deze week 2 weken vrij en dan nog 6 weken, of 5 misschien zelfs, dus wat zeur ik eigenlijk he. Het boeit me gewoon niet meer zo allemaal, het werk. Lastig om dan een beetje gemotiveerd bezig te blijven.

Ben morgen 25 weken zwanger. Ik geloof dat het kindje nu zelfs als zou kunnen overleven als het geboren zou worden. Toch maar niet doen natuurlijk!
Lieve dames,

Hier weer een berichtje van mij.

Gelukkig te lezen dat ik niet de enige ben met een ietwat snibbige houding. Vanmorgen kregen we hier al bijna ruzie over mijn aambeien notabene (nieuw kwaaltje), en ik word nu momenteel sjaggie van deze laptop want die typt beroerd zeg.

Maria, ik duim mijn duimen er haast af voor je en natuurlijk voor alle anderen ook!!

Marimoh, ik hoorde toevallig van de week een vergelijkbaar verhaal, uiteindelijk wisten ze niet waar het bloeden vandaan kwam en is er een uiterst gezond kindje te wereld gebracht(een paar maanden later)

Snok hoe was je echo??

Pira, laatste loodjes voor jou naar de echo.... daarna hoop ik dat je volledig kan gaan genieten

Ik ga donderdag naar VK voor intake en maandag heb ik mijn eerste echo.

Veel liefs voor jullie allen
goedemorgen allemaal!!

Watever spannend ook voor jou met de intake en echo voor de boeg. hoop van harte dat alles er tiptop uitziet.

Snok hoe was de echo?

Beer ik kan me goed voorstellen dat je geen zin meer hebt om te werken. Ik ben nog lang niet zover als jij maar het boeit me allemaal al minder, zo raar. Daarbij werk ik voor mezelf dus raakt het direct mijn portemonnee dus nog efffe flink de schouders eronder want ik merk toch dat alles wat inzakt door de "crisis".

wat betreft ons "huisje"....ja we zochten een klein huisje maar vonden uiteindelijk een vrij groot pand (dit huis dus) maar dit ligt zo mooi, zo'n gaaf dal enz. dat we het hebben gekocht. we hebben hier dus erg veel ruimte incl. gasten app, studio, enz enz. ik ben hier erg graag merk ik. die ruimte en veel licht in huis, zalig. bovendien ben ik gek van bergen, sneeuw dus ik zit hier best.

verder met mij niet zo. ben erg emotioneel, werd vannacht al huilend wakker en tot nu toe gaat het niet veel beter. ben erg moe en merk dat daarmee ook de angst en ongerustheid de overhand nemen. ik weet dat ik rustig moet blijven en tot we verder niets weten het geen zin heeft maarja alle mogelijkheden schieten door mn hoofd en ik wil zo graag eens blij zijn met dat kleine ukkie binnen in mij en ik kan dat maar slechts bij vlagen. ik durf niet aan de toekomst te denken, niets te plannen, leef echt bij de dag enkel de negatieve gedachten gaan met me op de loop de toekomst in.

pfffff vraag me steeds af wat ik op die echo te zien krijg "leeft hij/zij nog", "is het hartje wel oke", "is het toch een open ruggetje" "zal die nekplooi weg zijn of nog groter" en vul mn lijstje maar verder aan met alle mogelijke afwijkingen....

ben blij dat ik vorige week er redelijk rustig onder was maar nu houd ik mezelf niet goed in de hand.

heb net met mezelf afgesproken vanmorgen te werken en vanmiddag een kerstboom te gaan kopen, wat groen voor kerststukjes enz. beetje met de beesten knuffelen en mezelf wat ruimte te gunnen.

weetje die beeste zijn zo zalig, nu ook met dikke tranen op mn wangen komt mijn dikke rode kater gezellig bij me zitten....die beesten hebben nog zo'n intuitie..erg fijn!

hier dus effe niet zo fijn allemaal....... alvast dank voor het "aanhoren" en allemaal een fijne dag gewenst . veel liefs pira
Lieve Pira, het is ook allemaal niets niks he. Ik kan niet veel meer doen dan je maar weer wat virtuele hugs te geven en je laten weten dat ik met je meeleef. Probeer afleiding te blijven zoeken en geef af en toe ook maar toe aan je emotie. Je mag ook best verdrietig zijn, het is gewoon een hele onzekere tijd voor jullie. Ik hoop zo dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Hoe is je man er eigenlijk onder nu?

Stort je inderdaad maar lekker op de beesten, ik weet hoeveel troost je daaruit kan halen. Het zijn echt je kameraden.

Sterkte, en blijf maar lekker van je afschrijven!
Ach jeetje Pira, ik vind het echt zo rot voor je dat je maar met die onzekerheid blijft zitten....ik had al vanmiddag snel even je berichtje gelezen. Alleen op mijn werk heb ik niet echt de tijd een reactie te sturen.

Schrijf hier inderdaad meer lekker van je af zoals Beer al zei.

En wat zijn dieren toch een fijne en heerlijke afleiding he?

Ik blijf in ieder geval positieve gedachtes uitstralen voor je voor de 19e!!!
Pira we leven met je mee !
maria, weet jij al wat meer?
dag lieve meiden!!

wat een rotdag had ik gisteren....vandaag gelukkig druk en bezig en dan gaat het beter maar ik merk hoe de spanning mijn lijf te pakken neemt. heel mn nek en schouderspieren zitten vast en dat is een oud probleem van mij dat nu weer volop de kop opsteekt. ga vanavond voor een massage....kan niet wachten.

morgen dan een dag hier aan t werk e.d. en dan vrijdag een drukke dag met afspraken en 's avonds de afspraak-echo.

Ja watever het is echt die onzekerheid die zo waardeloos is....op dit moment is het beter te weten wat er dan aan de hand is....of misschien niets aan de hand is....ik durf het bijna niet te denken maar hoop er zo vreselijk op en merk vooral dat ik vaak vergeet dat de ukkepuk misschien in prima gezondheid rondzwemt...! die gedachte staat zo ver van me af!

Mijn man is ook ongerust al uit hij zich veel moeilijker. tegen mij blijft hij maar zeggen dat we vrijdag af moeten wachten en hoop moeten houden enz enz maar toen ik gisteren huilend aan de lijn hing met hem hoorde ik toch ook duidelijk hoe het hem bezig houdt.

ik bedank jullie voor jullie medeleven en hugs....het is echt heel fijn om hier gewoon even te "ontladen". dankjullie wel

Watever jij morgen VK?

Maria en Lyra hoe is t bij jullie?

Marimoh houdt je het stilzitten nog vol?

Beer moe of redt je het allemaal nog? houd je de kerst wel rustig of een hoop te doen/koken?

lieve groeten en fijne dag verder, pira
Pira ik heb echt met jullie te doen. Die onzekerheid is afschuwelijk. Ik hoop echt van harte dat jullie vrijdag een positief bericht krijgen!

Watever morgen de 8e IUI en daarna weer 14 dagen afwachten....

Ik ga er nu gauw vandoor, zoon heeft een kerstdiner op school .
Maria succes morgen!!!! hoop dat je het jaar heeeeel positief mag afsluiten!!!

kerstdiner op school wat leuk! koken de kinderen of brengen alle ouders wat mee?

hadden wij dat als kind ook? kan me niet herinneren.

ik ga me zo lekker laten masseren en vanavond de kerstboom maar eens optuigen. fijne avond allemaal....liefs pira
Heeel veel geluk en succes Maria!!! We gaan duimen voor een prachtig kerstkadootje.

Pira, ik weet het nog wel, kerstdiner op school...Boerenkool met worst!! Elke kerst weer opnieuw haha.

Geloof dat ze tegenwoordig wat creatiever zijn.

Liefs Watever
hi meiden!!

Snok hoe is t'ie?? en de echo? ik hoop alles piccobello!!

Lyra en bij jou?

Watever spannend vandaag. Ik hoop dat je een fijn gesprek en controle zult hebben.

Marimoh, trek je het nog een beetje? gaat het goed? ik hoop van harte!!

Maria hier gaan de duimen op elkaar voor jullie!!!!!!

hier laat ik zeggen ok. ben wel enorm gespannen merk ik en de waterlanders zitten erg hoog maarja daar ben ik al aan gewend. kan nu werkelijk op commando huilen, herken soms mezelf niet hoe ik me voel, denk enzo.

vannacht gelukkig vrij goed geslapen en dat scheelt zoveel. straks gezichtsbehandeling (ja ik laat me maar een beetje verwennen) en verder druk om dingen voor mn werk af te maken. morgen overdag druk programma dus uiteindelijk zal het vrij snel 18 uur zijn.

ik zweef steeds van positiviteit naar heel negatieve gevoelens. echt hoe ik soms al kan nadenken dat ukkie niet meer zou leven, wat er dan allemaal geregeld moet worden. klinkt vreselijk maar het geeft mij een soort rust om daarover na te denken, alsofik me op het ergste wil voorbereiden, wat onmogelijk is. ik durfde dit bijna niet te schrijven en spreek het zeker tegen niemand uit maar het speelt wel in mn hoofd.

en dan ineens ben ik vol overtuiging dat het goed komt, dat er wellicht wat onzerheid blijft maar dat de prognoses worden bijgesteld....dat ik aan de goede vlokkentest moet denken dat dat ook wel wat zegt enz enz....en dat er meer ukkies met dikke nekplooien gezond worden geboren. natuurlijk hoop ik met heeel mn hart dat we morgen een springlevend ukkie zien waar alles conform de maat is en geen afwijkingen bij te bespeuren zijn....t zou te mooi zijn!! ik steek maar weer een kaarsje aan op de goede afloop.

fijne dag allemaal en lieve groeten, pira
Hallo, zal weer eens even van me laten horen!

Het stilzitten en niks kunnen aanpakken in huis valt vies tegen. Ben afgelopen ma nog bij vk geweest, hartje van beeb klopte goed, dus geruststelling! Zij zei me ook nog: echt minimaal je dochter tillen (makkelijk gezegd), niks in huishouden doen, heel belangrijk om te rusten.

Gister heeft mijn moeder alles gestreken, vanavond ben ik alleen en dan komt ze om met eten etc met dochter te helpen en haar op bed leggen.

Manlief doet erg veel voor me, naast zijn werk natuurlijk.

Volgende week ma weet ik meer over de hematoom, ben zooo benieuwd.

@Beer, met dochter alles goed alleen het meiske snapt niet waarom mama nu geen leuke wilde spelletjes meedoet, vind dat zo rot voor haar, moet telkens nee zeggen.

Geen zin meer in werken, kan me dat voorstellen. 25 weken alweer jij, dat schiet ook alweer op!

@Watever, goed bericht van jouw verhaal dat je hoorde dat vergelijkbaar was! Hoe is het met je hormoontjes?

@pira, lekker zeg zo'n ruim huis in de bergen, helemaal jouw stekkie als ik het zo lees! Maar wat een onzekerheid maak je toch mee, valt zwaar zeg, tis zo moeilijk meid. Dat je je beschermt tegen slecht nieuws is een natuurlijk afweersysteem van de mens denk ik, geen rare gedachtes van je, al kan je dat niet hardop zeggen nee...maar ik snap je daarin wel hoor. En zeker, de eerste uitslag van je vlokkentest was goed, das zo'n goed nieuws al. Ik hoop zóó enorm dat je morgen meer weet en nog meer: dat er beter nieuws is dan de mogelijkheden die door je hoofd gaan...

ik denk veel aan jullie, dikke dikke knuffel!!!

@maria, de IUI weer gehad gister? Hoop zo dat dit de laatste keer is dat je 14 dagen moet wachten, en dat je positief nieuws te melden hebt over 2 weken!

@Snok, hoe was je echo?

Dochterlief slaapt dus ik ga ook weer even plat, lieve groetjes voor iedereen!
Marimoh ik kan me zo goed voorstellen dat het stilzitten niks is en zeker met zo'n kleine meid om je heen....oh wat moeilijk. ongemerkt zijn we altijd zo bezig. nou nog even volhouden en dan hopelijk maandag goed nieuws voor jou!!!

Liselotje hoe is het daar mee?

Watever hoe was het bij de VK?

meiden ik denk dat ik pas in het weekend schrijf want morgen ben ik de hele dag druk en onderweg....ik wil jullie bedanken voor het medeleven en ben er helemaal klaar voor om morgen die echo te hebben. pffff dit wachten is niets en het toewerken naar zo'n datum is waardeloos dus ik wil het nu wel achter de rug hebben met welke uitslag dat ook is.

verder hier oke.....een paar katten noem ik inmiddels de familie Von Trapp. Die 2 zitten de hele dag op de trap. zodra ze iets horen hup de trap op.....de derde slaapt zich vierkant in de rondte op de bank en is tevreden. ik wilde ze a.s. weekend naar buiten doen maar moet nu eerst even zien hoe het de komende dagen zal gaan of ze iets relaxter worden.

de boom moet ook nog optuigen....bah kom tot niets..wil kerstkoekjes bakken enz enz moet nog kadootjes kopen, kerstkaarten afschrijven..........naja alles maar na MORGEN, kan me nu niet meer druk maken over andere dingen.

gelukkig komt a.s. woe mn zus met haar man, zie er zo vreselijk naar uit haar te zien.

voel trouwens verder niets..oftewel weeige is helemaal weg, buik zwelt steeds 's middags op en is 's morgens weg, wel is mn taille vierkanter en dikker maar ik voel me enkel zwanger door de emoties en hormonen. net alsof er de laatste weken weinig gebeurt met alle nodige hersenspinsels vandien.....naja morgen morgen morgen rond deze tijd weten we al wat meer.

lieve meiden ik hoop zo dat het jullie allemaal goed gaat. veel liefs en tot snel pira
Heel even kort:

Pira, heel veel sterkte vandaag, ik denk de hele dag aan jullie.

Maria, hoop dat het gisteren allemaal goed gegaan is.

Ik kom van het weekend langer schrijven en reageren!
Pira heel veel sterkte vanavond!!! Ik duim voor jullie.

Liefs Watever
Hee Pira, ben erg benieuwd hoe het gegaan is vanavond!

Maria, voor jou kan het wachten dus weer beginnen, zou geweldig zijn zo eind van het jaar toch nog!

Onze tweede poging is helaas mislukt. Op naar poging nummer drie maar dat zal ivm de feestdagen pas ergens eind januari worden.

Ik hou het verder even kort vandaag, groetjes aan allemaal!

Liefs Lyra.
Oh jammer Lyra!! Wat zal dat toch weer een teleurstelling zijn. Maar komt vast goed in januari!!

Pira, al nieuws?

Ik ben inderdaad bij de vk geweest, maar dat was nog niet veel meer dan een intake gesprekje. Maandag mijn eerste echo.

Dat is toch wel heel spannend.

Zal af en toe maar even kijken of ik wat van Pira lees.

Verder alle meiden een fijn weekend.

Liefs Watever
lieve meiden!

wij hebben het mooiste kerstkado wat je je maar kunt wensen.

ik ben er nog ondersteboven van......

we moesten 1,5 uur wachten voordat we aan de beurt waren....toen direct liggen en echo op de buik brrrrrr MAAR direct een jumpend, draaiend, strekkend ukkie te zien. pffff t leeft tja en dan het controleren van alles wat er maar gecontroleerd kan worden......ik ga het niet allemaal opschrijven maar de nekplooi is verdwenen danwel van normale proporties, het hartje ziet er goed uit, evenals t ruggetjes, hoofdje, organen enz enz.

ik was maar aan t wachten tot hij zou zeggen "mmmm ..... " maar nee hij moest af en toe lachen hoe die kleine in de weer was. oh toen hij eindelijk zei "t ziet er heel goed" konden we ons geluk niet op.

mbt geslacht, hij is niet 100% zeker maar t lijkt een meisje te zijn.

ze is wat klein maar dat kan me nu niet zoveel schelen..ik denk dat de afgelopen stress weken niet veel hebben geholpen in de groei en voor mijzelf was de eetlust immers ook niet optimaal.

oh meiden wat een ontlading toen we buiten stonden om kwart voor negen...dikke tranen van geluk en ik ben er nog van onder de indruk. dit had ik echt niet durven dromen!! alles ziet er gewoon goed uit...........

nu pas eind januari voor 20-21 weken echo en tot die tijd hoop ik me echt zwanger te gaan voelen en af en toe heerlijk te dagdromen.

Lief jullie berichten te zien en ik voelde gewoon dat er aan me werd gedacht!! bedankt!!!

Lyra wat jammer......je moet dus weer je portie geduld aanboren. ben je erg teleurgesteld? of voelde je het aan?

Watever ik hoopte dat je wat meer zou horen gelukkig is t snel maandag
OOO, wat fijn voor je Pira!!!!!!!!! Wat een opluchting, gelukkig ziet alles er goed uit en is je kindje helemaal gezond!!!

Zoals je merkt lees ik nog steeds hier mee en ik hoopte voor je dat je goed nieuws zou krijgen want hoe dan ook ik leef toch met je mee, al zit je ver weg.......

En nu lekker gaan genieten!!!Het is je van harte gegund!
Pira, wat een supergeweldig nieuws!!! Nu kun je eindelijk ook gaan genieten van je zwangerschap! Gefeliciteerd hoor voor jou en Piraman.

Hee Tibor, wat leuk je weer even hier te lezen, hoe is het met jou?

De teleurstelling hier was in die zin niet zo groot dat ik het al wel aanvoelde dat ik ongesteld ging worden, dus er op voorbereid was. Natuurlijk wel ontzettend balen maar ik probeer vooral positief te blijven en heb ook nog steeds het gevoel dat het wel goed gaat komen.

Fijn weekend verder allemaal!

Gr. Lyra.
Pira, wat een geweldig goed bericht! Super! Het is jullie zo gegund!

Nu kun je eindelijk gaan genieten!

Lyra, balen meid!

Watever, veel plezier morgen bij de echo.

Hier even wat minder, weer ziekig en weer ruzie....niet zo leuk. Er moet even wat gaan veranderen hier in huis.

fijne zondag nog allemaal
Pira!!!!!!!!! Wat een goed nieuws! Inderdaad wat een geweldig kerstkado!

Lyra balen dat jullie 2e poging mislukt is! Ook al weet je dat de kans dat het lukt iedere keer maar 10% is, tóch hoop je natuurlijk dat je bij die gelukkige 10% hoort! Maar niet opgeven hoor, óp naar de volgende poging! Dus je kan nu niet meteen door voor poging 3? Jij gebruikt toch geen hormonen? Of zou de IUI dan precies rond oud en nieuw vallen ofzo?

Beer balen dat het even wat minder gaat, ruzie is nooit fijn . Zijn jij en je man de komende 2 weken eigenlijk vrij? Dan kan je even bijtanken, in ieder geval dan niet die ochtendstress van kinderen op tijd op school/ het kinderdagverblijf.

Tibor ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat! We hebben wel nooit echt samen geschreven maar ik heb destijds wel je verhaal meegekregen van de IUI pogingen voor een 2e zwangerschap. Volgens mij zijn we even oud en ook wij zijn bezig voor een 2e. Ik vind het heel bijzonder dat je hier nog steeds langskomt. Ik denk dat als wij de pogingen gaan staken (ik hoop natuurlijk dat het zover niet komt en dat ik eerdaags zwanger ben !) dat ik dan, in ieder geval tijdelijk, ook niet meer hier op het kinderenforum te vinden ben. Dat zou ik toch te confronterend vinden denk ik en ik denk ook dat het dan m'n interesse niet meer zo zou hebben. Ervaar jij dat niet zo? En geven jullie de natuur nog een kans of hebben jullie er echt definitief een streep onder gezet?

Watever maandag de eerste echo! Spannend zeg! Heb je een leuke verloskundige? Ik zat destijds bij een groepspraktijk en de ene verloskundige vond ik toch duidelijk aardiger dan de andere. Ach ja....

Marimoh dus maandag weet je meer over het hematoom? Dat is wel even spannend denk ik. Lijkt me ook lastig dat je nu zo rustig aan moet doen, vooral als het niet in je aard ligt. Gelukkig helpt je man goed en ook handig dat je moeder bijspringt. Woont ze in de buurt?

Afgelopen donderdag de 8e IUI gehad, rond oud en nieuw heb ik m'n NOD. Wat zou het een leuk nieuwjaarskadootje zijn! Ik durf er niet teveel op te hopen, de kans is immers zo klein, maar ja de kans is er wél! Fijn weekend nog allemaal!
hi meiden....wat leuk jullie reacties te lezen en hoe jullie meeleven. Tibor wat leuk dat je even langs komt en toch ook nog mee leest. hoe is t met je meis?

Lyra houd moed hè...nieuwe jaar nieuwe kansen!!

Beer ruzie mmmmm is t beerman of voel je dat je zelf niet lekker in je hum zit? hebben jullie inderdaad vakantie of niet? kan helpen om alles even te laten bezinken en op een rustiger moment uit te praten.Je hebt ook nogal wat om handen met 3 kleintjes, huishouden en zwanger zijn.... ik doe het je niet na.

Maria ik duim zo hard voor je. Er moeten dringend weer zwangeren bijkomen, t ging zo lekker deze herfst.

ik kan me goed voorstellen dat als je de pogingen staakt dat je dan ook niet meeschrijft....je gaat je zinnen dan toch op andere dingen zetten en hoe goed bedoelt, om dan de dagdagelijkse dingen van zwangeren en bijna zwangeren mee te leven en lezen wordt oninteressanter.

Marimoh spannend vandaag en hoop op goed nieuws voor je!!!!

Watever echo, spannend ook voor jou en hopelijk wordt het dan ook "echter". Zo werkte het wel voor mij.

Lyra slik of spuit je nu ook hormonen of niet? weet het niet meer.

Liselotje, Biba, Snok hoe gaat t'ie bij jullie?

Met mij alles prima.....bij vlagen op een enorme roze wolk. Af en toe voel ik dan weer een onaangenaam gevoel over me komen en moet dan mezelf echt weer wakker schudden en knijpen dat alles oke is. De afgelopen weken waren wel erg heftig voor mn gemoed, ik blijf het bizar vinden hoe je jezelf niet kunt controleren.

dit weekend eindelijk zin gehad om kerstboom op te tuigen, wat kadootjes te kopen, kaarten te schrijven enz. verder lekker met sneeuwschoenen rondje gelopen en relaxed gedaan.

goh dat het bijna kerst is....is toch niet normaal hoe de tijd vliegt of ben ik nu echt een ouwe muts .... woensdag komt mn zus, oh wat ben ik blij haar te zien. we schelen 10 jaar (zij is ouder, ik ben nakomertje van 5) maar zijn erg close. fijn!!

dames effe iets heel anders voor de zwangeren: vrijen jullie nog vaak? ik moet me er echt toe zetten en vind t wel fijn maar dat ik het nu echt helemaal in de mood kom mmmm nee. merk dat het echt mn lijf is dat niet zo goed op gang komt t geeft verder geen problemen ofzo. daarbij is piraman oh zo bang dat hij mij of de uk pijn doet of dat er wat fout kan gaan daardoor....ik m steeds maar verzekeren dat die kleine daar lekker beschermd en warm zit en niks merkt maar de "zin" is beduidend minder. dacht nog "heb ik zo'n overdose aan hormonen in mn lijf, moet ik de kleren wel van zn lijf scheuren....zijn t weer andere hormonen?!"

fijne dag allemaal, pira
Hee Pira, grappig die vraag van je. Het kan erg wisselen hoor bij zwangeren. Zelf moest ik er de eerste drie maanden niet veel van hebben, te ziek moe enz. Daarna komt de zin langzaam terug, met een fase van heeel veel zin hebben (die overigens nu al weer een beetje voorbij is helaas, bij mij). Maak je er vooral niet te druk om wat 'normaal'is. Lijkt me logisch dat jullie wat minder zin hebben, ook van je man niet zo gek (ook al is het natuurlijk onzin dat het kwaad kan).

Fijn dat het zo goed met je gaat, wat zullen jullie een fijne kerst hebben!

Hier heb ik gelukkig alles weer uitgepraat. Voelt wel goed, maar hoop niet dat het nu ieder weekend zo zal gaan. Het ligt niet zozeer aan mij alleen of hem alleen, meer de situatie. We zijn toch wel heel vaak moe, en weinig tijd om bij te komen. Ik kan slecht tegen moe zijn, wordt ik onredelijker, zie alles zwarter etc. Manlief heeft super drukke baan, hebben we samen voor gekozen, sta ik ook helemaal achter, maar toch is het nu af en toe zwaar. Daarnaast is hij in die zin zin echt een man, dat hij huishoudelijke dingen niet zo ziet. Hij wil me echt helpen, maar vergeet het dan weer en dan moet ik er weer om vragen en ben ik geirriteerd. Normaal zit ik er totaal niet mee, maar lichamelijk valt het me nu gewoon erg zwaar. Die buik sleep ik echt al mee natuurlijk. Ik moet echt snel een schoonmaakster zien te vinden. Al met al niet zoveel bijzonders dus, ik heb een over het algemeen lieve en behulpzame, begripvolle man (en ben dat zelf ook best wel , vrouw dan) maar toch gaat het af en toe mis. Ik heb zo'n hekel aan ruzie!

Maar goed, verder wel lekker 2 weken vrij inderdaad, en man vanaf kerst ook. Zie er wel naar uit. We zijn het huis ook een beetje aan het reorganiseren. Dochters nu samen op 1 kamer gelegd, zodat we de babykamer kunnen schilderen enzo.

Ik ga nu even de kerstkaarten posten, lekker laat....

Maria, voel je al iets speciaals? Ik duim voor je he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven