Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
Ik zoek een jongensnaam bij Cato. Ik ben van de hockeynamen (deze categorie omschrijft denk ik het beste wat we zoeken..). Wie helpt?
Leuk, diepbeekje! Komt ie:

Florian

Boudewijn

Jort

Olivier

Diederik

Floris

Roderick

Berend (mooi bij Cato!)

Vincent

Arvid

David

Otto

Ties

Gijs

Boris

Allard

Alexander

Ewout

Joppe

Lennart

Pepijn

Philip/ Philippe

Quirijn

Jonas

Jurriaan

Karel
Oh en ook nog:

Felix

Marnix

Victor

Arthur
Nog meer:

Leander

Valentijn

Frederik

Maurits

Reinier

Reinout

Cédric

Oliver

Casper

Rutger

Roeland

Laurens

Quintijn

Thijmen

Zeger

Nicolas

Benjamin

Louis

Sebastiaan

Bastiaan

Yves

Yannick

Rogier

Manuel

Hugo

Balthazar

Julian

Julien

Julius

Hidde

Fabian

Lodewijk

Roman

Pascal

Maximilian

Christiaan

Guido

Oscar

Thomas

Matthijs

Ijsbrand

Lucas

Tobias
quote:diepbeekje schreef op 18 augustus 2016 @ 16:09:

Ik zoek een jongensnaam bij Cato. Ik ben van de hockeynamen (deze categorie omschrijft denk ik het beste wat we zoeken..). Wie helpt?

Roderick

Dorian

Floris

Florian

Philip

Boudewijn

Christiaan

Alexander

Sebastiaan

Jonathan

Jurriaan

Daniël

Walther

Reinder

Reinout

Friso

Gabriël

Fabian

Reinier

Arnoud

Rogier

Simon

David

Gideon

Guido

Henry

Etiën

Valentijn

Pepijn

Mathias

Gerben

François

Thierry

Mathieu

Jacob

Isaac

Ernest

Leonard

Olaf

Ruben

Constantijn

Aron

Nicolas

Christof/Christopher

Menno

Yannick

Rudolph

Samuël

Emanuel

Egbert

Wessel

Laurens

Julius

Julian

Jurgen

Edward

Casimir

Timothy

Marvin

Abel

Ik zie dat ik een hoop dubbele heb, excuus daarvoor
@ newspaper, ik doe nog een poging (sorry voor de dubbelen, ik heb niet alles teruggelezen):

Sky & Tobin

Sky & Dante

Sky & Ilias

Sky & Mauro

Sky & Tex

Sky & Mex

Sky & Dinant

Sky & Loïc

Sky & Evron

Sky & Jimmy

Sky & Ziggy

Sky & Lowie

Sky & Eden

Sky & Laut

Sky & Joël

Sky & Neal

Sky & Bijoy

Sky & Tish

Sky & Finnian

Sky & Loets

Sky & Ebian

Sky & Zeno
Ik doe ook nog een wilde gok voor newspaper:

Cisco

Eldin

Senna

Axel

Dox

Thor

Otis

Duke

Wayne

Dwight

Ferran

Diego

Dio

Kyle

Mitch

Yuri

Jake

Zack

Dyllan

Brandon

Ché

Raven

Brice

Payton

Gio

Collin

Brody

Lev

Caleb

Jason

Randy

Mikai

Mika

Doy

Elvis

Cliff

Clyde

Chase

Jay

Mick

Flint

Josh/Joshua

Dean

Kane

Dano
Ik doe ook nog een poging, Newspaper.

Odin

Ché

Diaz

Caleb

Fos

Kjell

Kjelt

Sid

Tuur

Nilo

Revi

Ravi

Seth

Sef

Lev

Raven

Xem

Ilay

Boaz

Shane

Vince

Pax

Sorry voot eventuele dubbelingen!
Eigenlijk een simpele vraag: Felix, Floris of Pepijn?

Inmiddels ruim 36 weken zwanger en we komen er niet uit. Erg graag jullie mening over deze drie namen. We hebben al een jongen en een meisje met soortgelijke namen.

Dank!
quote:123roos schreef op 20 augustus 2016 @ 23:30:

Inmiddels ruim 36 weken zwanger en we komen er niet uit. Erg graag jullie mening over deze drie namen. We hebben al een jongen en een meisje met soortgelijke namen.

Dank!Floris!
Lichte voorkeur voor Floris. Felix doet me denken aan de kattenbrokjes en dan blijven Floris en Pepijn over, waarbij ik Floris iets mooier vind.
Wij hebben hier thuis een 'discussie' over babynamen. Niet dat ik zwanger ben of wil worden binnen de drie jaar of zo, maar toch (vriend wil heul graag kinderen en soms moet hij daar efkes over praten, schattig). Mijn vriend is Brits - Iers en wil heel graag een eventuele toekomstige zoon Liam (spreek uit Li-um en niet Li-jam) noemen, want dat is zijn tweede naam en zijn opa en blabla. Ik vind het echt niet zo mooi in het Nederlands. Iemand anders die een uitgesproken mening heeft of bepaalde connotaties maakt bij het horen van deze naam? :p
Nou Liam staat nummer 1 momenteel in de lijstjes, dus nogal wat mensen vinden het een mooie naam. Alleen zal je inderdaad vaak moeten uitleggen dat het bij jullie Liam anders wordt uitgesproken.
Felix, superleuk!
Am Yisrael Chai!
Felix! Zo mooi.

Dank!Poeh, moeilijk! Het zijn allemaal leuke namen. Maar.... Pepijn wint met een kleine voorsprong.

Dank!

Felix: kat

Floris: standaard hockey

Pepijn: vond ik eerder een ouwelullen naam maar nu steeds leuker.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Over Liam: snap het niet helemaal. Je vriend wil de Engelse uitspraak en ji geeft aan dat je de Nederlandse uitspraak niet mooi vindt. Dat komt dan toch juist goed uit?

Ik vind de naam sowieso niet mooi maar dat is persoonlijk. Tokkie associatie mee, maar het is een erg populaire naam volgens mij dus zal wel aan mij liggen.
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Ambrozijn schreef op 21 augustus 2016 @ 00:13:

Wij hebben hier thuis een 'discussie' over babynamen. Niet dat ik zwanger ben of wil worden binnen de drie jaar of zo, maar toch (vriend wil heul graag kinderen en soms moet hij daar efkes over praten, schattig). Mijn vriend is Brits - Iers en wil heel graag een eventuele toekomstige zoon Liam (spreek uit Li-um en niet Li-jam) noemen, want dat is zijn tweede naam en zijn opa en blabla. Ik vind het echt niet zo mooi in het Nederlands. Iemand anders die een uitgesproken mening heeft of bepaalde connotaties maakt bij het horen van deze naam? :pIk vind Liam best een leuke naam, maar wel op het randje van ordi...
@ Ambrozijn, ik sluit me aan bij Mendy en Tinkerbell. In Nederland vind ik Liam ook wat ordi. En erg populair inderdaad.
Stijn en Levi vind ik leuke namen.. Alleen me vriend denkt direct aan Levi's bij de naam Levi

Dank!

Felix! Erg leuke naam. Lekker apart, maar wel om weer normaal.

Floris vind ik zelf iets te kak én te populair (in mijn omgeving hoor ik het in elk geval opvallend vaak de laatste tijd), Pepijn vind ik altijd net 'stotters' voor het woord 'pijn'.
zippur wijzigde dit bericht op 21-08-2016 11:06
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
quote:satire schreef op 21 augustus 2016 @ 10:21:

@ Ambrozijn, ik sluit me aan bij Mendy en Tinkerbell. In Nederland vind ik Liam ook wat ordi. En erg populair inderdaad.Jaaa dat vind ik dus ook. In de uk/in Ierland vind ik het wel mooi, maar daar wonen we dus niet. En ik heb ook geen zin om tegen iedereen te zeggen "ja het is dus niet marginaal want het is BRITS". Haha! Bedankt
Hier een roodharige Floris die zeker niet kak is, maar wel een heel sterk, origineel persoontje (6 jaar). Wij vonden Floris destijds Hollands stoer.

En Pepijn is de tweede naam van zijn broer. Felix doet me aan kattebrokjes denken, maar ja, ik ben niet objectief...

Succes met de laatste loodjes en het kiezen van de naam.
Hi all! Super leuk om dit forum door te lezen en nu besloten gewoon even om jullie tips/advies/ideeën te vragen

Ik ben pas 15,5 week zwanger hoor, dus heb nog even, maar dit is mijn vraag;

Ik heb altijd de naam Storm ontzettend leuk gevonden, stoer, tikkeltje apart, zie ik zo'n lekker druk ventje voor me maar later ook een stoere man. Echter, met achternaam kan dit absoluut niet. Ivm herkenbaarheid zal ik deze niet plaatsen maar het is iets in de trant van; van 't woud. Oftewel Storm van 't woud, maar dan vorm je een zin in plaats van een naam...

Verder zijn er nog geen namen die me zo erg aanspreken, hebben jullie misschien ideetjes? Thanks voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven