Jongensnamen topic
donderdag 18 augustus 2016 om 16:42
Nog meer:
Leander
Valentijn
Frederik
Maurits
Reinier
Reinout
Cédric
Oliver
Casper
Rutger
Roeland
Laurens
Quintijn
Thijmen
Zeger
Nicolas
Benjamin
Louis
Sebastiaan
Bastiaan
Yves
Yannick
Rogier
Manuel
Hugo
Balthazar
Julian
Julien
Julius
Hidde
Fabian
Lodewijk
Roman
Pascal
Maximilian
Christiaan
Guido
Oscar
Thomas
Matthijs
Ijsbrand
Lucas
Tobias
Leander
Valentijn
Frederik
Maurits
Reinier
Reinout
Cédric
Oliver
Casper
Rutger
Roeland
Laurens
Quintijn
Thijmen
Zeger
Nicolas
Benjamin
Louis
Sebastiaan
Bastiaan
Yves
Yannick
Rogier
Manuel
Hugo
Balthazar
Julian
Julien
Julius
Hidde
Fabian
Lodewijk
Roman
Pascal
Maximilian
Christiaan
Guido
Oscar
Thomas
Matthijs
Ijsbrand
Lucas
Tobias
donderdag 18 augustus 2016 om 18:08
quote:diepbeekje schreef op 18 augustus 2016 @ 16:09:
Ik zoek een jongensnaam bij Cato. Ik ben van de hockeynamen (deze categorie omschrijft denk ik het beste wat we zoeken..). Wie helpt?
Roderick
Dorian
Floris
Florian
Philip
Boudewijn
Christiaan
Alexander
Sebastiaan
Jonathan
Jurriaan
Daniël
Walther
Reinder
Reinout
Friso
Gabriël
Fabian
Reinier
Arnoud
Rogier
Simon
David
Gideon
Guido
Henry
Etiën
Valentijn
Pepijn
Mathias
Gerben
François
Thierry
Mathieu
Jacob
Isaac
Ernest
Leonard
Olaf
Ruben
Constantijn
Aron
Nicolas
Christof/Christopher
Menno
Yannick
Rudolph
Samuël
Emanuel
Egbert
Wessel
Laurens
Julius
Julian
Jurgen
Edward
Casimir
Timothy
Marvin
Abel
Ik zie dat ik een hoop dubbele heb, excuus daarvoor
Ik zoek een jongensnaam bij Cato. Ik ben van de hockeynamen (deze categorie omschrijft denk ik het beste wat we zoeken..). Wie helpt?
Roderick
Dorian
Floris
Florian
Philip
Boudewijn
Christiaan
Alexander
Sebastiaan
Jonathan
Jurriaan
Daniël
Walther
Reinder
Reinout
Friso
Gabriël
Fabian
Reinier
Arnoud
Rogier
Simon
David
Gideon
Guido
Henry
Etiën
Valentijn
Pepijn
Mathias
Gerben
François
Thierry
Mathieu
Jacob
Isaac
Ernest
Leonard
Olaf
Ruben
Constantijn
Aron
Nicolas
Christof/Christopher
Menno
Yannick
Rudolph
Samuël
Emanuel
Egbert
Wessel
Laurens
Julius
Julian
Jurgen
Edward
Casimir
Timothy
Marvin
Abel
Ik zie dat ik een hoop dubbele heb, excuus daarvoor
donderdag 18 augustus 2016 om 19:48
@ newspaper, ik doe nog een poging (sorry voor de dubbelen, ik heb niet alles teruggelezen):
Sky & Tobin
Sky & Dante
Sky & Ilias
Sky & Mauro
Sky & Tex
Sky & Mex
Sky & Dinant
Sky & Loïc
Sky & Evron
Sky & Jimmy
Sky & Ziggy
Sky & Lowie
Sky & Eden
Sky & Laut
Sky & Joël
Sky & Neal
Sky & Bijoy
Sky & Tish
Sky & Finnian
Sky & Loets
Sky & Ebian
Sky & Zeno
Sky & Tobin
Sky & Dante
Sky & Ilias
Sky & Mauro
Sky & Tex
Sky & Mex
Sky & Dinant
Sky & Loïc
Sky & Evron
Sky & Jimmy
Sky & Ziggy
Sky & Lowie
Sky & Eden
Sky & Laut
Sky & Joël
Sky & Neal
Sky & Bijoy
Sky & Tish
Sky & Finnian
Sky & Loets
Sky & Ebian
Sky & Zeno
donderdag 18 augustus 2016 om 19:59
Ik doe ook nog een wilde gok voor newspaper:
Cisco
Eldin
Senna
Axel
Dox
Thor
Otis
Duke
Wayne
Dwight
Ferran
Diego
Dio
Kyle
Mitch
Yuri
Jake
Zack
Dyllan
Brandon
Ché
Raven
Brice
Payton
Gio
Collin
Brody
Lev
Caleb
Jason
Randy
Mikai
Mika
Doy
Elvis
Cliff
Clyde
Chase
Jay
Mick
Flint
Josh/Joshua
Dean
Kane
Dano
Cisco
Eldin
Senna
Axel
Dox
Thor
Otis
Duke
Wayne
Dwight
Ferran
Diego
Dio
Kyle
Mitch
Yuri
Jake
Zack
Dyllan
Brandon
Ché
Raven
Brice
Payton
Gio
Collin
Brody
Lev
Caleb
Jason
Randy
Mikai
Mika
Doy
Elvis
Cliff
Clyde
Chase
Jay
Mick
Flint
Josh/Joshua
Dean
Kane
Dano
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:33
zondag 21 augustus 2016 om 00:13
Wij hebben hier thuis een 'discussie' over babynamen. Niet dat ik zwanger ben of wil worden binnen de drie jaar of zo, maar toch (vriend wil heul graag kinderen en soms moet hij daar efkes over praten, schattig). Mijn vriend is Brits - Iers en wil heel graag een eventuele toekomstige zoon Liam (spreek uit Li-um en niet Li-jam) noemen, want dat is zijn tweede naam en zijn opa en blabla. Ik vind het echt niet zo mooi in het Nederlands. Iemand anders die een uitgesproken mening heeft of bepaalde connotaties maakt bij het horen van deze naam? :p
zondag 21 augustus 2016 om 09:51
quote:123roos schreef op 20 augustus 2016 @ 23:30:
Eigenlijk een simpele vraag: Felix, Floris of Pepijn?
Inmiddels ruim 36 weken zwanger en we komen er niet uit. Erg graag jullie mening over deze drie namen. We hebben al een jongen en een meisje met soortgelijke namen.
Dank!Poeh, moeilijk! Het zijn allemaal leuke namen. Maar.... Pepijn wint met een kleine voorsprong.
Inmiddels ruim 36 weken zwanger en we komen er niet uit. Erg graag jullie mening over deze drie namen. We hebben al een jongen en een meisje met soortgelijke namen.
Dank!Poeh, moeilijk! Het zijn allemaal leuke namen. Maar.... Pepijn wint met een kleine voorsprong.
zondag 21 augustus 2016 om 10:08
Dank!
Felix: kat
Floris: standaard hockey
Pepijn: vond ik eerder een ouwelullen naam maar nu steeds leuker.
Dank!
Felix: kat
Floris: standaard hockey
Pepijn: vond ik eerder een ouwelullen naam maar nu steeds leuker.
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 21 augustus 2016 om 10:10
Over Liam: snap het niet helemaal. Je vriend wil de Engelse uitspraak en ji geeft aan dat je de Nederlandse uitspraak niet mooi vindt. Dat komt dan toch juist goed uit?
Ik vind de naam sowieso niet mooi maar dat is persoonlijk. Tokkie associatie mee, maar het is een erg populaire naam volgens mij dus zal wel aan mij liggen.
Ik vind de naam sowieso niet mooi maar dat is persoonlijk. Tokkie associatie mee, maar het is een erg populaire naam volgens mij dus zal wel aan mij liggen.
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 21 augustus 2016 om 10:12
quote:Ambrozijn schreef op 21 augustus 2016 @ 00:13:
Wij hebben hier thuis een 'discussie' over babynamen. Niet dat ik zwanger ben of wil worden binnen de drie jaar of zo, maar toch (vriend wil heul graag kinderen en soms moet hij daar efkes over praten, schattig). Mijn vriend is Brits - Iers en wil heel graag een eventuele toekomstige zoon Liam (spreek uit Li-um en niet Li-jam) noemen, want dat is zijn tweede naam en zijn opa en blabla. Ik vind het echt niet zo mooi in het Nederlands. Iemand anders die een uitgesproken mening heeft of bepaalde connotaties maakt bij het horen van deze naam? :pIk vind Liam best een leuke naam, maar wel op het randje van ordi...
Wij hebben hier thuis een 'discussie' over babynamen. Niet dat ik zwanger ben of wil worden binnen de drie jaar of zo, maar toch (vriend wil heul graag kinderen en soms moet hij daar efkes over praten, schattig). Mijn vriend is Brits - Iers en wil heel graag een eventuele toekomstige zoon Liam (spreek uit Li-um en niet Li-jam) noemen, want dat is zijn tweede naam en zijn opa en blabla. Ik vind het echt niet zo mooi in het Nederlands. Iemand anders die een uitgesproken mening heeft of bepaalde connotaties maakt bij het horen van deze naam? :pIk vind Liam best een leuke naam, maar wel op het randje van ordi...
zondag 21 augustus 2016 om 11:05
Dank!
Felix! Erg leuke naam. Lekker apart, maar wel om weer normaal.
Floris vind ik zelf iets te kak én te populair (in mijn omgeving hoor ik het in elk geval opvallend vaak de laatste tijd), Pepijn vind ik altijd net 'stotters' voor het woord 'pijn'.
Dank!
Felix! Erg leuke naam. Lekker apart, maar wel om weer normaal.
Floris vind ik zelf iets te kak én te populair (in mijn omgeving hoor ik het in elk geval opvallend vaak de laatste tijd), Pepijn vind ik altijd net 'stotters' voor het woord 'pijn'.
zippur wijzigde dit bericht op 21-08-2016 11:06
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
zondag 21 augustus 2016 om 11:55
quote:satire schreef op 21 augustus 2016 @ 10:21:
@ Ambrozijn, ik sluit me aan bij Mendy en Tinkerbell. In Nederland vind ik Liam ook wat ordi. En erg populair inderdaad.Jaaa dat vind ik dus ook. In de uk/in Ierland vind ik het wel mooi, maar daar wonen we dus niet. En ik heb ook geen zin om tegen iedereen te zeggen "ja het is dus niet marginaal want het is BRITS". Haha! Bedankt
@ Ambrozijn, ik sluit me aan bij Mendy en Tinkerbell. In Nederland vind ik Liam ook wat ordi. En erg populair inderdaad.Jaaa dat vind ik dus ook. In de uk/in Ierland vind ik het wel mooi, maar daar wonen we dus niet. En ik heb ook geen zin om tegen iedereen te zeggen "ja het is dus niet marginaal want het is BRITS". Haha! Bedankt
zondag 21 augustus 2016 om 22:20
Hier een roodharige Floris die zeker niet kak is, maar wel een heel sterk, origineel persoontje (6 jaar). Wij vonden Floris destijds Hollands stoer.
En Pepijn is de tweede naam van zijn broer. Felix doet me aan kattebrokjes denken, maar ja, ik ben niet objectief...
Succes met de laatste loodjes en het kiezen van de naam.
En Pepijn is de tweede naam van zijn broer. Felix doet me aan kattebrokjes denken, maar ja, ik ben niet objectief...
Succes met de laatste loodjes en het kiezen van de naam.
maandag 22 augustus 2016 om 11:25
Hi all! Super leuk om dit forum door te lezen en nu besloten gewoon even om jullie tips/advies/ideeën te vragen
Ik ben pas 15,5 week zwanger hoor, dus heb nog even, maar dit is mijn vraag;
Ik heb altijd de naam Storm ontzettend leuk gevonden, stoer, tikkeltje apart, zie ik zo'n lekker druk ventje voor me maar later ook een stoere man. Echter, met achternaam kan dit absoluut niet. Ivm herkenbaarheid zal ik deze niet plaatsen maar het is iets in de trant van; van 't woud. Oftewel Storm van 't woud, maar dan vorm je een zin in plaats van een naam...
Verder zijn er nog geen namen die me zo erg aanspreken, hebben jullie misschien ideetjes? Thanks voor het meedenken!
Ik ben pas 15,5 week zwanger hoor, dus heb nog even, maar dit is mijn vraag;
Ik heb altijd de naam Storm ontzettend leuk gevonden, stoer, tikkeltje apart, zie ik zo'n lekker druk ventje voor me maar later ook een stoere man. Echter, met achternaam kan dit absoluut niet. Ivm herkenbaarheid zal ik deze niet plaatsen maar het is iets in de trant van; van 't woud. Oftewel Storm van 't woud, maar dan vorm je een zin in plaats van een naam...
Verder zijn er nog geen namen die me zo erg aanspreken, hebben jullie misschien ideetjes? Thanks voor het meedenken!